2025. Október 16. Csütörtök - Gál
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Lamborghini Egoista.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
szviktor87 | 2016-11-21 17:17 fag részére
Kedves fag!
Az ablakemelés egyszerüen orvosolható.Ùjra kell tanítani az ajtókat!Külön-külön ,minden egyes ajtónál a saját gombjával lehúzod az ablakot, lenyomva tartod a gombot pár mp-ig(hallani fogsz egy halk kattanást).Majd ugyanezt vissza.Felhuzod-nyomvatartod..stb.Ezt mindhárom ajtónál megcsinálod, utana müködni fog a vezetöülésböl is.
Az izzításban nem tudok segíteni :S
Üdv Viktor
fag | 2016-11-21 12:29
Kedves Szakértő Úr!
van egy 3-as mazdám 2006 évjárat és lemerült az akku és azóta nem működik az ablakemelő csak a kormány melletti.Minden ajtón a saját gombja viszi az ablakokat.Ezenkívül még nincs izzítás csak ha hőgombáról lehúzom a csatlakozót kérem valaki segítsen!
Köszönöm
sanyo21 | 2016-11-17 21:42
Kedves Gábor!
Igen cserélve lett a nyomás átalakító. Ami nekem furcsa ebben a dologban, hogy direktben a vákuumpumpán mérve -900mBar a “nyomás” magán a nyomás átalakító wastgate-nek leadott szárán pedig már csak -500mBar (a régi és az új ugyanígy viselkedik vákuumcsövek lecserélve), alapjáraton mérve ezeket. Folyamatosan enged el némi vákuumot. Esetleg valaki ha meg tudná nekem mondani ez a -500mBar helyes érték-e annak nagyon örülnék. Én is a vákuumrendszerre gyanakszom de nem találok hibás részt, hacsak nem mindkét nyomásátalakító hibás.
Pet | 2016-11-17 12:47
Sziasztok! Mazda 3 Sport1.4i TE (2007) középkozoli kijelzője pár napja időnként változó fényerősséget produkál (rendszertelen időközönként majdnem teljesen elsötétül). Ezt a ‘hunyorgást’ semmelyik másik műszer, illetve külső- vagy belső világítás nem produkálja. Van esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a háttérben? Köszönöm
GáborMolnár | 2016-11-17 06:23 sanyo21 részére
Szia.
Az alábbi linken találsz egy nyomásátalakítót ez egy mágnes szelep amit az ecu szabályoz impulzus szélesség modulációval.Ez össze van kötve a vákuum szivattyuval egy kis puffer tartályon keresztül majd megy a turbó labdájára a harmadik kis pöcök pedig csövön keresztül a motortérben szűrővel a végén “lóg” légköri nyomáson.Ez a szelep is volt cserélve?Ez tud olyat csinálni ha elromlik hogy éppen nem nyit vagy nem zár le és akkor jön a turbó tultöltés vagy a nem töltés.Nekem pl. tul töltésem volt.Alulról látod a szelepet homlokfalra van csavarozva.
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.00968.04.0&brand=PIERBURG
sanyo21 | 2016-11-16 08:58
Elnézést annyi még az előző történetherz, hogy MAF, MAP szenzor is cserélve lett. Maximális szállított légmennyiség 1,9Bar turbónyomásnál nem haladja meg a 67-70g/s -ot. Alapjárati szállított légmennyiség 8g/s.
sanyo21 | 2016-11-15 19:42
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2005-ös 3as mazdát 1,6diesel melyik turbóval szerelték ha a száma: JMZBK123261309823. Vin azonosítás alapján a 3. helyen lévő számnak egy betűnek kéne lennie ami a motorra utalna.
P0299-es hibakód után cserélve lett a turbó vákuumszabályzó, vákuumcsövek, és a turbó is felújításra került (olajcsövek, olajszűrő, pickup pipe, olaj), hibakód maradt.
A kisebbik Mitsubishi turbó van rajta 1,9Bar-nál jön a hibakód majd újraindításig kikapcsolja az EGR szelepet. Újraindítás után minden működik ismét. A wastgate-en a vákuum (mindkét vákuumszabályzóval – új,régi) stabil -500mBar. Szívócsöveket, intercoolert átnéztük nincs e lyuk (leszerelés után vízzel lettek feltöltve, valamint járó motornál féktisztító)
Valaki tud esetleg valamit javasolni, kezdünk kifogyni az ötletekből. Bármilyen ötlet jól jönne.
köszönöm
mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:19 Gergõmazda89 részére
A kulcs nálunk is rendelhető, de tanítani kell. Ára bruttó 22.190.-Ft.
Nem biztos hogy bowdwn baja van, mert még nem kellett cserélnük, mindenképpen szakember nézze meg rendelés előtt.
mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:13 Sgabor részére
Ha kapok egy forgalmi és lakcímkártya másolatot a garai@mazda-auto.hu címre, elküldjük az anyagát.
mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:10 fb81 részére
Mazda műszerre kell tenni a hibamegállapításához.