2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-05-17 15:17 felvauf részére

FAP adalék van benne, üzemanyagszűrő mikor volt cserélve ? Az üzemanyag rendszer átvizsgálása is szükséges lehet, pl nyomásszabályzó szelep

Kata1980 | 2016-05-10 22:14

Kedves Fórumozók, Szakértök!

Fogós, ravasz dolgot produkál a 3-as Mazdàm. 2005-ös èvjàrat 67.000 km-rel. Szívja az akkumlátort az 50-es ès 51-es biztosítèk is a jobb oldali ülès elötti biztosíték tàblàn. (Kb. 3 nap alatt nullàra szívjàk az aksim) Ha ezek nincsenek bent, megszünik a plusz àramfelvètel. Ha nincsenek bent a biztosítèkok akkor a biztosítèk központ is hibàtlan.   Csak  ha be kerülnek akkor lesz plusz àramfelvètel. (Kb. a 4. szerelö jutott el eddig sok sok pènz àràn….) Kèrlek segítsetek hogyan tovàbb. Teljesen tanàcstalan vagyok! Talàlkoztatok màr ilyesmivel? Elöre is nagyon köszönöm a vàlaszokat!

LZozz | 2016-05-10 17:57

Tisztelt mazda-auto.hu!

Mazda 3 2007 mzr-cd 2.0 automban a jobb hátsó rugó eltört. Sajnos a jelenlegi kereskedelemben magyarországon nem találtam hozzá cserét, sem gyárit sem utángyártottat.

Viszont több helyen, inkább külföldi oldalakon, láttam, hogy az 1,6 -os diesel rugói is kompatibilisek. Erre kérnék megerősítést vagy cáfolatot, mert nem merek berendelni hiába 1 pár rugót, ha nem jó.

Balázs83 | 2016-05-10 11:17

Tisztelt Mazda-Autó!

Olyan problémám van a 2004-es Mazda 3 GTA-mmal, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy nem működik a fényszóróm automata állásban, illetve nem működik az ablaktörlőm 1-es állásban (ahol az automata állapot és a szakaszos törlés sebessége állítható).

Voltam már 2 mazda szervizben is (nem márkaszerviz), de nem tudták mi a probléma. Valaki azt mondta, hogy a GEM modult kell újraprogramozni!? Lehetséges ez vagy mi lehet még a gond!?

Előre is nagyon köszönöm a segítségüket!

mazcit | 2016-05-07 16:41

Tisztelt mazda-auto.hu, illetve mindenki, akinek 2015-ös (2015-os, 2014-es) gyártású, új Mazda 3 autója van! Alábbi jelenséget tapasztaljátok-e, illetve van-e ennek jelentősége: néha, ha viszonylag hirtelen veszem le a lábamat a fékpedálról, koppanást hallok. Nehezen behatárolható helyről, talán a tűzfal közeléből, a motortérből. De lehet, hogy máshonnan jön a hang, amely fém a fémhez, vagy fém egy közepesen kemény anyaghoz, esetleg fém egy kemény gumihoz ütköző, kattanó jellegű hang. Leginkább a parkolást követő elindulás első perceiben fordul elő, (amikor előfordul egyáltalán). Kell-e ezzel foglalkozni, vagy "ez ilyen". Amúgy nem túl zavaró, de ha ez nem “normális zaj”, akkor persze zavar. 

zer01ne | 2016-05-04 20:52

Kedves Mindenki! Kinéztem egy 2005-ös, automata Mazda 3 szedánt. Szervízben át lesz vizsgâltatva vétel előtt, az egyetlen, ami még kicsit “fehér folt” számomra, az az automata vâltó. Márkától függetlenül azt olvasom sok helyen, hogy eszméletlen drága (1-1.5M) a cseréje a vâltónak, ha meghal. 

Van valami mód arra, hogy az ember megâllapítsa, milyen âllapotban lehet a váltószerkezet, azon túl, hogy érzésre milyen? (Állítólag ezen simán, szépen vált.) Mennyi ezeknek az élettartama? Állítólag 170 ezer van az autóban, persze ezt nem lehet készpénznek venni, Nyugaton járt, szervíztörténete nem biztos, hogy elérhető lesz. Ha később mégis megadná magát a váltó, Mazdánál is horror összeg a javítás/csere?

 

felvauf | 2016-05-03 21:21

Kedves Fórumozók!

segítségeteket és véleményeteket  szeretném kérni a következőben: Mazda 3 1,6 diesel 2005-ös autóm a következőket kezdte el  "műveli" az elmúlt pár napban. Indulás elsőre sikerül , motornak nincs semmilyen kellemetlen zavaró mellékhangja.  Második fokozat kapcsolása után a motor - rángatás nélkül- magától lefullad. Megesett már egyes fokozat után is... Azonnal ráindítózva nem indul. Műszerfalon semmilyen piktogram nem jelez hibát.. Kulcsot kivéve majd ismét behelyezve elindul. De volt rá már  példa, hogy ekkor sem , ekkor pár percet várva majd ismét próbálkozva elsőre  sikerül. Volt már valakinek hasonló problémája?

Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2016-05-03 15:08 GáborMolnár részére

Legyen kedves elküldeni az alvázszámát a benko@mazda-auto.hu címre, hogy pontosabban tudjak segíteni.

mazda-auto.hu | 2016-05-03 15:06 mkoch820 részére

Kérnék egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre és utánanézek az autónak.

GáborMolnár | 2016-05-03 05:47 mazda-auto.hu részére

Azon a harmónika csövön nincs semmilyen érzékelsö ,jeladó vagy szelep.A csövet saját magam cseréltem ki mikor az autót megvettem mert élben el volt repedve.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó