2025. Június 16. Hétfő - Jusztin
Mazda3 (minden ami szerviz)
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A Ford kiszáll?
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
FaZeK | 2016-10-11 14:32 mazda-auto.hu részére
Ezt a levegő örvényeltető szelepet hol találom? Esetleg van ennek valami más neve is?
mazda-auto.hu | 2016-10-10 14:51 FaZeK részére
A levegő örvényeltető szelepet kellene megnézni
Menya | 2016-10-10 11:15 Menya részére
Tárgytalan a dolog, nem voltam eléggé figyelmes
Menya | 2016-10-10 09:27
Tisztelt Szakértők/Fórumozók!
2005-ös évjáratú 3-as Mazdámban elromlott a szivargyújtó (így nem tudok sem telefon, sem GPS-t tölteni) Kérdés, tudna valaki egy áttekinthető biztosíték táblát küldeni, amin elmagyarázza, hogy melyik miért felelős? Előre is köszönöm a segítséget!
FaZeK | 2016-10-05 14:34
Tisztelt Mazda Auto!
Az autóm kb 2 hete folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)
Hol kell keresni a hibát?
Az autó fogyasztásával nincs gond, az ereje ugyanúgy megvan nem rángat, viszont egyes indításnál főleg reggel mintha visszább esne a fordulat egy pár másodpercre és utána áll be az emelt alapjárat. Ez a jelenség 10 indításból mostanság kb 4 x jelentkezik, eddig nem tapasztaltam ilyet. Melegen egyáltalán nem jelentkezik. Ezt azért említettem meg, hogy esetleg lehet-e köze a hibakódhoz.
A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömités csere. Mindenből minőségi márka lett választva.
2004 Mazda3 1.6 Sedan benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )
Segítő válaszát előre is köszönöm!
Üdvözlettel: József
mazda_gta | 2016-09-30 07:52
Üdv!
Kezembe akadt egy szervizkönyv és abban van szó szelephézag ellenőrzésről, de nekem nem tiszta, hogy a 2.0-s benzines motornál (LF) lehet-e állítani, vagy hidrotőkés, és csak ellenőrizni kell időnként biztos ami biztos. Előre is köszönöm a választ.
mazda-auto.hu | 2016-09-16 14:29 jsulyan részére
2005 januári osztrák forgalomba helyezés, nem szerepel a DSR-ben. A vezérlése láncos, nincs csereperiódusa.
jsulyan | 2016-09-15 11:30
Tisztelt Mazda-Autó!
Egy osztrák/német 2005-ös (2003-as gyártású) Mazda 3 Sport 1.4 TE típusú SZGKt vettem, az átírása folyamatban van. Viszont nincsen hozzá szervízkönv. Nem tudok rájönni, a vezérlés láncos-e, vagy szíjas, milyen időközönként kell cserélni, és hogy mikor volt cserélve, aktuális-e.
A km óra most 95ezret mutat, az alvázszám pedig JMZBK14J251211105. Meg lehet-e tudni valamit az autó előéletéről?
Válaszukat előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:18 KisBundi88 részére
Első körben a szervóolajat kellene kicserélni és szervónyomást ellenőrizni. Ha nem javul, akkor szervószivattyú csere javasolt
mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:15
Az autó tényleg németországi szerepel a DSR-ben, de nem végig vezetett. A km óra állása valósnak tűnik. Ennél többet csak a tényleges tulajdonosnak adhatunk ki.