2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
bükköny | 2017-02-07 11:43
Köszi szépen, de nem jó, mert az enyém BJ-és ez meg BA-ás hátsólámpa. Azért köszönöm mégegyszer!
fgab | 2017-02-05 07:10
Sajnálattal tapasztalom, hogy a “mazda-auto”, aki a forúm gazdája, már nem túl nagy figyelmet fordít a régebbi típusok forumozóinak hozzászólásainak olvasására, és esetleg azok kommentálására.
Problémamentes autóhasználatot kívánok minden autótulajdonosnak, minden mazda tulajdonosnak!
fgab | 2017-02-05 06:54 bükköny részére
Köszönöm a segítő hozzászólást! Gyújtótrafót cseréltem, úgy tűnik megszűnt a”rángatás”. Ami számomra picit èrthetetlen, hogy ezt a trafót kb. 3 éve cseréltem, akkor teljesen újat vettem bele (akkori hiba: 2 henger nem járt), nem gondoltam, hogy újra ez mondja fel a szolgálatot, ès hogy most egy más hibajelensèget mutat.
bükköny | 2017-02-01 07:36
Sziasztok! Egy 98-as BJ-és 323-as szedánhoz keresek bal hátsó lámpát.Ha lehet valami akciósabb áron. Tegnap a parkolóban belecsúsztak a hátúljába és eléggé összetörték , majd otthagyták.Ha valaki tud segíteni lámpa ügyben, annak előre is köszönöm!
Lakat | 2017-01-25 18:00 Juhasz89 részére
Köszönöm a választ! lakat01@gmail.com
atter | 2017-01-20 10:33 Juhasz89 részére
Szia!
Ezek a manualok engem is érdekelnének. Elküldenéd nekem is?
atterg@gmail.com
Előre is köszönöm.
bükköny | 2017-01-19 12:14 fgab részére
Még egy megjegyzés: Mielőtt trafót cserélsz, mindkét gyertyakábelt cseréld le ,hátha megjavul , bár kevés esélye van. Ha mégis marad a trafóhiba akkor sincs probléma , mert akkor is illik a kábelt cserélni. Érdemes még megpucolni a trafó és agyertya közötti gumiátvezetőben a rugós érintkezőt, mert az is eloxidálódhat.
bükköny | 2017-01-19 10:54 fgab részére
Még egy megjegyzés, sajnos típushiba !!! Úgy nyolc- tíz évvel ezelőtt emiatt a MAZDA nagyon olcsón biztosított hozzá trafókat egy bizonyos készletig. Sajnos én is későn tudtam meg, így lecsúsztam róla.
bükköny | 2017-01-19 10:42 fgab részére
SZia! Nekem a gyújtótrafó csinálta ezt a jelenséget, a cserével megoldható, de nekem a csere után is maradt egy pici torpanás hideg időben ,félmeleg motornál 1500-1800-as fordulatnál.Ezzel már együtt élek öt éve , mert igazán sehol nem tudták megoldani.Már megszoktam és kitudom küszöbölni azzal , hogy elváltok előtte. Hála istennek ez csak egy negyedórás periódus , mert ha felmelegedett , vagy már melegebb idő van akkor már nem csinálja.
Juhasz89 | 2017-01-19 08:14 Lakat részére
Szia!
Van többféle manualom (2001-előtti, 2001 utáni ill. a Protege néven futó 323-asokhoz). Mindegyik manualba más van :) , ha írsz egy email címet, elküldhetem.
1., vezérlés 90 000 az egyikben, 100 000 km a másikban.
3., csak szint ellenőrzést ír az egyikben, a másikban 80 000 km.
Többiben nem tudok segíteni.