2024. Április 28. - Valéria

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bükköny | 2017-02-07 11:43

Köszi szépen, de nem jó, mert az enyém BJ-és ez meg BA-ás hátsólámpa. Azért köszönöm mégegyszer!

fgab | 2017-02-05 07:10

Sajnálattal tapasztalom, hogy a “mazda-auto”, aki a forúm gazdája, már nem túl nagy figyelmet fordít a régebbi típusok forumozóinak hozzászólásainak olvasására, és esetleg azok kommentálására.

Problémamentes autóhasználatot kívánok minden autótulajdonosnak, minden mazda tulajdonosnak!

fgab | 2017-02-05 06:54 bükköny részére

Köszönöm a segítő hozzászólást! Gyújtótrafót cseréltem, úgy tűnik megszűnt a”rángatás”. Ami számomra picit èrthetetlen, hogy ezt a trafót kb. 3 éve cseréltem, akkor teljesen újat vettem bele (akkori hiba: 2 henger nem járt), nem gondoltam, hogy újra ez mondja fel a szolgálatot, ès hogy most egy más hibajelensèget mutat.

bükköny | 2017-02-01 07:36

Sziasztok! Egy 98-as BJ-és 323-as szedánhoz keresek bal hátsó lámpát.Ha lehet valami akciósabb áron. Tegnap a parkolóban belecsúsztak a hátúljába és eléggé összetörték , majd otthagyták.Ha valaki tud segíteni lámpa ügyben, annak előre is köszönöm!

Lakat | 2017-01-25 18:00 Juhasz89 részére

Köszönöm a választ! lakat01@gmail.com

atter | 2017-01-20 10:33 Juhasz89 részére

Szia!

Ezek a manualok engem is érdekelnének. Elküldenéd nekem is?

atterg@gmail.com

Előre is köszönöm.

bükköny | 2017-01-19 12:14 fgab részére

Még egy megjegyzés: Mielőtt trafót cserélsz, mindkét gyertyakábelt cseréld le ,hátha megjavul , bár kevés esélye van. Ha mégis marad a trafóhiba akkor sincs probléma , mert akkor is illik a kábelt cserélni. Érdemes még megpucolni a trafó és agyertya közötti gumiátvezetőben a rugós érintkezőt, mert az is eloxidálódhat.

bükköny | 2017-01-19 10:54 fgab részére

Még egy megjegyzés, sajnos típushiba !!! Úgy nyolc- tíz évvel ezelőtt emiatt a MAZDA nagyon olcsón biztosított hozzá trafókat egy bizonyos készletig. Sajnos én is későn tudtam meg, így lecsúsztam róla.

bükköny | 2017-01-19 10:42 fgab részére

SZia! Nekem a gyújtótrafó csinálta ezt a jelenséget, a cserével megoldható, de nekem a csere után is maradt egy pici torpanás hideg időben ,félmeleg motornál 1500-1800-as fordulatnál.Ezzel már együtt élek öt éve , mert igazán sehol nem tudták megoldani.Már megszoktam és kitudom küszöbölni azzal , hogy elváltok előtte. Hála istennek ez csak egy negyedórás periódus , mert ha felmelegedett , vagy már melegebb idő van akkor már nem csinálja.

Juhasz89 | 2017-01-19 08:14 Lakat részére

Szia!

Van többféle manualom (2001-előtti, 2001 utáni ill. a Protege néven futó 323-asokhoz). Mindegyik manualba más van :) , ha írsz egy email címet, elküldhetem.

1., vezérlés 90 000 az egyikben, 100 000 km a másikban.

3., csak szint ellenőrzést ír az egyikben, a másikban 80 000 km.

Többiben nem tudok segíteni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó