2025. Május 4. - Mónika

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bukiman | 2012-02-07 14:55

Tisztelt Mazda Fórum. A kérdésem a következő:Adott egy 99-es mazda DITD-m 90 lóval. Erről szeretném az adagolót egy 2003-as 101 lovas DID mazdára átrakni. Elméletileg lehetséges-e a dolog? Milyen eltérés van a két autó adagolója között? Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2012-02-07 08:33 to-man részére

Ez egy jó kérdés, de inkább nevezhető hőcserélőnek a kis belső radiátor a vízhűtőn belül, melyen átmegy a váltóolaj, bár valamennyi hűtési feladata is van. Mérni kell a váltóolaj hőmérsékletét, vagy egy kisebb olajhűtőt (pl. motorkerékpár bontóból) el kell helyezni a motortérben, legkésőbb nyár előtt.

to-man | 2012-02-06 20:06 mazda-auto.hu részére

vízhűtővel kapcsolatban még anyit kérdeznék, hogy ha a váltóba menő két csövet ugye nem kötjük be, mert ugye a kézikapcsolásúnál nincs olyan, akor ott nem melegszik túl valami az automataváltóban?

mazda-auto.hu | 2012-02-06 14:21 ungyi részére

Hidegen beindítás után csak 850 a fordulat? Ha csak miután a "dúsítás" leállt esik le a fordulat, majd emelkedik 1000-re, akkor valószínűleg csak alapjárat állító motor testeléses alapjárat beállítás szükséges, de sok minden más is lehet. Akár pl. rossz motor hőmérséklet jeladó.

ungyi | 2012-02-06 13:50

Mégegyszer:1987-es Familia 1.5-ös mzadám alapjárata hidegen szinten van 850! Melegen viszont általában 1000-es fordulaton pörög.Szerintem ez magas, mi lehet a probléma? 200.000 Km. van benne. Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:30 to-man részére

Cikkszámban van egy kis eltérés, de ha befér, akkor szerintem használható. Az automaták esetében valóban van a váltóolajnak egy "hőcserélője" a vízhűtőn belül.

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:20 miki01gt részére

Sok-sok minden lehet. Lehet a gyújtás elemeivel baj, karburátor dugulás/ gyorsító fúvóka, elrepedt szívócső stb...

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:18 jakab részére

Köszönjük, hogy visszajeleztél.

to-man | 2012-02-05 19:44

Sziasztok! Kérdésem a következő: 323F BA V6 2.0 Automata váltós és a Xedos6 V6 2.0 Automata váltós autóknak a vízhőtője ugyan olyan-e? Mert a 323F BA V6 2.0 -ás vízhűtőből megy 2 db fémcső a váltóba is ami elvileg hűti vagy fűti a váltót, és a kézikapcsolású vízhűtős változatnál nincs ott az a funkció! Segítsetek!

miki01gt | 2012-02-05 13:13 jakab részére

köszi.alapjárat jo(-.-) és mi volt a baja a gyujtásodnak?gyertyákat cserélgettünk nem az a baj.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó