2025. Június 27. Péntek - László

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-04 15:59 medvekoma részére

Próbáld meg! Évjárat/motor

medvekoma | 2012-01-04 15:55 mazda-auto.hu részére

Koszonom! Ha holanap elmegyek egy autosboltba, kerhetem igy, hogy mazda 323-hoz kernek homerseklet szenzort?

mazda-auto.hu | 2012-01-04 15:27 medvekoma részére

A motorral szemben állva a hengersor jobb oldalán van. Nem feltétlen egyezik meg más típusok szenzorával. Ne felejtsd el, hogy látatlanban minden csak tipp. Persze nagy rá az esély, hogy ezzel az alkatrésszel legyen a probléma.

medvekoma | 2012-01-04 15:11 mazda-auto.hu részére

Van benzin is. Akkor az a szenzor lesz.Merre talalom? Ha az rossz, akkor ha bemegyek egy alkatresz boltba, kerhetem igy, hogy homerseklet szenzor, vagy van mas neve is ?

mazda-auto.hu | 2012-01-04 13:11 medvekoma részére

Ha van benzin is, akkor valószínűleg a hőmérséklet szenzor nem tudatja a vezérlő egységgel, hogy hideg a motor, ezért dúsítani kellene. Tehát a motor hőmérséklet szenzort kell ellenőrizni.

medvekoma | 2012-01-04 09:58

Sziasztok! Eloszor is BUEK1 Kerdesem: 1991-es 323-as benzines mazdam van. Reggelente kb. 10 perc kell,hogy beinduljom a kocsi. Addig csak porgeti, neha elkapja de rogton le is all. A gyujtasom rendben, mindenhol van szikra, a gyertya kabelek is ujjak.

mazda-auto.hu | 2012-01-03 15:38 LacyLacy részére

A másik fórumban már válaszoltam.

LacyLacy | 2012-01-02 23:21

Van egy 1999es Mazda 323F-em 1.5 ös 88Le motorral :) És azt szeretném megkérdezni, hogy a középső konzolon levő óra alapból nem világít, vagy csak az enyémből égett ki az izzó? :)

mazda-auto.hu | 2012-01-02 09:25 Whisper részére

Elképzelhető, hogy a légtömeggel, vagy szívócső nyomás mérésével van probléma, hiszen felsőbb fokozatokban mindkét érték nagyobb, így ez is köthető probléma a seb fokozathoz. A párás idő pedig akár kontakt problémára is utalhat, de a "sűrűbb" levegővel is lehet összefüggésben.

mazda-auto.hu | 2012-01-02 09:23 cephei részére

Az akksit például egy megváltozott áramfelvételű riasztó is gyorsabban leszívhatja, de használt akkumulátornál, két hét még annyira nem is számít gyorsnak. A gombok állása nem számít. A riasztó biztosan nem gyári, meg kell keresni, hogy milyen típusú, ez után lehet forgalmazót keresni!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó