2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-12 11:34 orotva részére

Elsősorban gyújtótekercsekre gondolnék innen a távolból, de lehet légtömegmérő, vagy sok minden más is.

orotva | 2011-08-12 09:10

Benzines.Ma reggel tankoltam egy s... kútnál Budapesten. Gondoltam a benzinre is, de így nem tervezzük az elutazást, amíg meg nem nézik. Most értem le Szombathelyre és hétvégén még vissza kell jutnom. Alapjáraton normálisan jár, hosszúba, folyamatos haladásnál rángat néha.

mazda-auto.hu | 2011-08-12 08:46 orotva részére

Dízel, vagy benzines?

orotva | 2011-08-12 08:32

Véleményt szeretnék kérni a következővel kapcsolatosan. Van egy 323 Mazda gékkocsim (2000-es), kb. fél éve volt egy olyan problémája, hogy folyamatosa haladásnál rángatott. Elvittem szakszervízbe, nem találtak problémát, valami tisztítottak (talán szűrőt), ma pedig ismét hosszúba előjött is néha rángat az autó. Sajnos csak aug. 17-re kaptam szervíz időpontot és 20-án indulnék egy 2000 km-es útra. Mi lehet a gond? Ha esetleg van valaki hasonló problémával megköszönöm ha írna! Köszönettel! Béla - orotva@freemail.hu

mazda-auto.hu | 2011-08-10 10:04 Thomasface részére

Csak komplett gyűrűszett van. Az alapméretű 55686,-Ft.

Thomasface | 2011-08-09 22:32

Tiszteletem!

Szeretném megkérdeni ,hogy '97 es évjáratú 1,5i 323F BA -mba olajlehúzó gyűrűket mennyiért lehetne kapni.

Bexa | 2011-07-25 18:40

Köszönöm a segítséget.

mazda-auto.hu | 2011-07-21 10:14 Bexa részére

Az izzót tartó drótrugót kell kiakasztani a gumiborítás és a csatlakozó levétele után.

Bexa | 2011-07-20 20:17

Tisztelt Mazda-Autó!
Egy 86-os 323-as Mazdám van. Szeretném megtudni, hogy hogyan cserélhetem ki a jobb első lámpa (nem index) izzóját. Válaszukat előre is köszönöm.

ossa | 2011-07-19 13:15 mazda-auto.hu részére

Válaszát köszönöm. Nem, a padlólemezen nem érezhető, csak hallható. Sík úton produkálja kis ideig. Aztán abbahagyja. Ha fekvőrendőrre közepes sebességgel ráhajtok sem csinálja, csak a lengéscsillapító "szisszeg". Ráadásul mikor beraktuk az újat 2. alkalommal, gépzsírral mindent vastagon lekentünk -amihez a futóműben hozzá lehet férni.És a hang csak a jobb oldalról jön, a futóműből. Előfordulhat az, hogy amikor a "kutyacsont" eltört a jobb oldali alsó lengőkar/összekötő rúd enyhén eldeformálódott a folyamatos "feszülés" miatt, mert nem volt kerékösszetartás?!- és ez adja a tompa hangot addig míg a fútóműben enyhe rázkódásra újra be nem áll az eredeti helyzetébe?!
Köszönöm még egyszer az ötletét, megvizsgálom majd ha hazaérek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó