2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
                  Mazda MX-5 kiadás, emlékül a 25 évnek.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Ferrari 288 GTO 1984
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









mazda-auto.hu | 2011-06-16 09:54 balint1122 részére
Álló motornál sem lehet hátramenetbe tenni?
mazda-auto.hu | 2011-06-16 09:53 hanitib részére
Könnyen lehet, hogy például a motorhőmérséklet jeladó rossz, vagy fals levegőt kap a motor.
mazda-auto.hu | 2011-06-16 09:51 m.attila31 részére
Egyes szenzorokat lehet cserélni, de a legtöbb esetben ezzel a típusú adagolóval foglalkozó műhelyt - kevé silyen van -, kell felkeresni a kiszerelt adagolóval.
balint1122 | 2011-06-15 22:50
Tisztelt Mazda Autó!
Nekem egy mazda 323f gépjárműm van. olyan problémám van hogy nem megy be rükvercbe! az mitől lehet? mit tudok vele csinálni??? Válaszát előre is köszönöm!
hanitib | 2011-06-14 13:37
Tisztelt Mazda Autó!
1999-es Mazda 323F (1,5 benzin)autónál tapasztalom a következő problémát. Hideg motornál az autó gyakorlatilag meg akar állni, mintha nem kapna üzemanyagot. A motor bemelegedése után a probléma mérséklődik, hogy váltás után amikor újra gázra lépünk kicsit mintha később kapna csak üzemanyagot. Kiolvastattam, és semmilyen jellegű hibát nem mutatott semmilyen mérés sem, illetve kódot sem mutatott. Válaszukat előre is köszönöm.
m.attila31 | 2011-06-14 11:41 mazda-auto.hu részére
Ezt a hibát, csak hibakód olvasással lehet megállapítani? Ha valamelyik szenzor rossz, azt lehet cserélni?
mazda-auto.hu | 2011-06-14 11:16 m.attila31 részére
Az adagoló szenzorainak hibáját is az izzítólámpa jelzi, és ez a hibajelzés nem ritka a DiTD-k esetében.
m.attila31 | 2011-06-13 15:06
Sziasztok!
Van egy 99' évjáratú 2.0 ditd motoros 323-as mazdám (BJ).Az utóbbi napokban produkál az autó egy olyan tünetet, hogy menet közben kivillan az izzítás visszajelző.A motor nem áll le teljesen, de erősen fog a motorfék olyankor. Más lámpa sem villan fel, csak az izzításé.Egyébként az autó indul rendesen, és a motor is húz menet közben. Ezt 300 km-en belül kb 5 alkalommal csinálta az autó.Nem tudom, hogy lehet-e köze ehhez a generátornak,ugyanis az elmúlt napokban javították.(Nem volt töltés, szénkeféket, és diódahidat cseréltek benne.) Előtte nem volt ilyen probléma az autóval, bár ez lehet véletlen.Ha van valami ötletetek, akkor osszátok meg velem légy szí! Előre is köszi!
jolabacsi | 2011-06-10 11:06
Köszönöm az infot..
mazda-auto.hu | 2011-06-09 11:20 KCsabis részére
90000 km-enként kell cserélni, 2,68 Liter 75w-90-es GL 4, vagy GL 5 váltoolaj kell bele.