2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
szmore | 2011-07-15 22:29
gyanitom, hogy ha lambda szonda lenne, akkor teljesen hidegen nem kellene jelentkeznie a problemanak. 60 fokos motorhomerseklet alatt a lambda syondak nem szolnak bele a keverekkepzesbe. elso diagnosztizalasnal leszedtuk rola a teljes kipuff rendszert, katalizatorral egyutt. a hiba maradt.:(
a heten azzal maszatoltam, hogy mertem a MAF szondat meg a gazpedal szenzort, de egyik sem ad valtozo volterteket. (azaz olyat amilyet kellene).
ha minden igaz jovo heten megerkezik egy pot-MAF szenzor, akkor mar tobbet tudok. sajnos a takaritas nekem nem segitett. szalszakadas nincs benne, elektronika agyonkapszulalva, olyan , mint egy repulogephajtomu :)szorult egy kis esz a tervezojebe :)
attika323 | 2011-07-15 18:11 mazda-auto.hu részére
és nem lehetcséges hogy a lambda sonda csinálhatsa vagy a katalizátor...
szmore | 2011-07-15 12:07
a neniked anonymous :)
Anonymous | 2011-07-15 11:36 Hozzászólás szerkesztése
szilard,
szerintem nem irhatom ide a linket, de keress ebay-en. a hollandoknal talasz 50-80ezer kilometeres elosztokat.
nekem is v6osom van, es nagyjabol hasonlo a problema, de nem terhelesnel, hanem hirtelen gazadasnal jelentkezik.es mivel a szgep nekem se jelez semmit, igy eleg sotetben vagyok.Bekescsaban sikerult mericskelni(halas koszonet erte), a lambda szondak nem teljesitenek ugy, ahogy kellene, de ugye ha ott lenne a baj, akkor hidegen nem szorakozna.
egy bukaresti kolleganak allitolag a maf szondacsere oldotta meg a nyugjet.mondjuk asse olcso mulatsag.
mar arra is gondoltam, hogy megfott a HF tomitesem, mert bugyborekolt, de felul bugyborekolt a csonel, ammeg nem sokat szamit. halistennek nem szedettem szet a motort.
A baj, hogy nem tudom mikor bizhatok a szamitogepben, es mikor nem.
ha okosabb vagyok, szolok
mazda-auto.hu | 2011-07-11 08:16 attika323 részére
Sok minden lehet. A kipufogó tömítetlensége igazából akkor zavar bele a motor működésébe, ha az oxigén szenzor és a motor között lyukas. Lehet motorhőmérséklet szenzor, fals levegő, rossz alapjárati beállítás (..és a szabályzó motor mindig korrigál)..stb..
attika323 | 2011-07-10 09:46
Tisztelt Mazda autó! mazda 323f,1.8,95 évjárat, mi a baja hogy melegen le fel szaladgál az alapgáz lehetséges hogy fars levegöt kapna mert vetem erszre hogy valahol jukas a kipüfögö és atol csinálna köszi elöre...
mazda-auto.hu | 2011-07-08 13:17 Szilard részére
Köszönjük a visszajelzést! Egy kor felett viszonylag gyakori a V6-os elosztó probléma, ezért is hiánycikk a bontókban.
Szilard | 2011-07-08 09:42
Tisztelt Mazda-auto
Mivel igértem megirom.
Meglett végre a 323F V6 probléma oka, gyujtás eloszto belseje többhelyen repedt, ezen felül osztófedél is repedt, szénkefe elégve tövig emiatt ott hatalmasat áthuz.
Mivel ujonnan 200e körül van, bontottban nincs. Körül kell néznem milyen lehetőségeim vannak.
Már levelezek amerikai gyártókkal, ugy néz ki 70 alatt meguszom jó minőségben.
Köszönöm a segítségét
zot | 2011-07-07 14:52
Köszönöm, próbálkozom ezzel, illetve így!
mazda-auto.hu | 2011-07-07 14:40 zot részére
Gyakorlatilag bármi lehet, de ennél a típusnál első számú esélyes lehet a gyújtótrafó hiba...de nagyon sok minden más is lehet. Valós idejű diagnosztikával ha sikerül a hiba jelentkezését elkapni, gyakorlatilag azonnal megállapítható mi a gond.