2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-27 10:35 szmore részére

Mi köszönjük a látogatást!

szmore | 2011-05-27 09:11

köszönök szépen mindent :)

üdvözlettel

mazda-auto.hu | 2011-05-26 08:24 Flingel részére

1. Akár összefüggés is lehet, viszont nem tudom megmondani a távolból, hogy mi a probléma. Mivel a motortérben is lehet hallani a szuszogást, meg kell keresni, honnan jön.
2. Ha bevált egy olaj, ami ráadásul kompromisszumok nélkül az egyik legjobb, miért kell egy gyengébb minőségűre váltani? Persze ha anyagi okai vannak, az más. A keverést egyébként semmiképpen nem ajánlom. Leegyszerűsítve a dolgokat, gyakorlatilag kiütik egymást az olajok jó tulajdonságai.

Flingel | 2011-05-25 15:46

Tisztelt Mazda-Auto!

Eddig mindig hasznos segítséget kaptam, így a következő kérdésemmel is hozzátok fordulnék:

2000-es Mazda 323 1,5 BJ Sedanom van.

1. Régebben már említettem, hogy hideg motornál magas hirtelen az indulási ford. szám (2500/min)majd pár mp. után normalizálódik 1600 körül. Lyuk volt a kipufogó katalizátor előtti csövén, azóta behegesztve. Viszont a jelenség nem szűnt meg, és hallok egy erős szuszogó zajt, amikor hidegen hirtelen gázfröccsöt adok. (vagy kettesben terhelve kicsit erősebben lépek oda) Ez normális, vagy lehet összefüggés a magas hidegindítási ford.számmal?

2, Most Mobil 1 New Life 0W-40-es olaj van a kocsiba (147e km), nem ette az olajat. Rövidesen olajcsere, gondolkozom a Synt S 5W-40-esben.. de maradt még fél liter 0w-40-esem. Keverhető a kettő, vagy felejtsem ezt el? :)

Köszönöm a választ előre is!

mazda-auto.hu | 2011-05-25 08:20 szmore részére

Válaszoltam.

szmore | 2011-05-24 16:23

koszonom,

email ment

udvozlettel

mazda-auto.hu | 2011-05-24 16:09 szmore részére

Be kellene jelentkezni, így senkinek nem kell várnia. 66/430-585, vagy varga@mazda-auto.hu

szmore | 2011-05-24 12:31

Udvozlom, co meres nem volt, de leszedtuk a dobokat a katalizatorral egyutt es ugyanez a jelenseg.a dignosztikara kulon be kell jelentkeznem (nagyvaradrol jonnek)vagy megoldhato barmikor?
Udvozlettel,

mazda-auto.hu | 2011-05-24 10:49 szmore részére

Természetesen a diagnosztika segít kiszűrni a hibát. A katalizátor nincs "összeomolva"? CO?

szmore | 2011-05-24 08:34

udvozlom,

motorhőfok szenzor probacsere, elosztófedél és elosztópipa próbacsere megvolt. sajnos nem segített. az elektromos rendszer tegnap kerult atnezesre, semmi.
kerdesem lenne, hogy motordiagnosztikával esély van-e kiszűrni barmit, és hogy Önöknél ez megoldható-e egy 95ös kocsinál.
üdvözlettel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó