2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


attika323 | 2011-05-09 09:02

Nekem van egy Mazda 323F 1,8 95év.Valaki legyen mán szives választ adni hogy amikor lenyomom a kuplungot akor felugrik a motor hangja ugy hiszem a fék pedál nyomásra szokot valaméknek felugrani a hangja köszi elöre....

mazda-auto.hu | 2011-05-06 08:41 evilbill részére

Sajnos nem, mivel az ABS központi egységével egybe van építve.

evilbill | 2011-05-05 17:48 mazda-auto.hu részére

Kedves Mazda-autó!
393.750,- Ft?!
Ez nem elírás?

mazda-auto.hu | 2011-05-03 11:47 evilbill részére

393750,-Ft.

evilbill | 2011-05-02 19:21

Tisztelt Mazda-autó!
323F 1,6i TE (98 LE) 2002. évjáratú autóhoz mennyibe kerül az elektromos fékerő elosztó?
Köszönettel:

contrebqsse | 2011-05-02 16:16

Köszönöm a gyors választ!

Hosszas kutakodás után találtam még Gombos féle fix pontos illetve CAM Totus tetőcsomagtartót is.
Üsvözlettel: contrebasse

Flingel | 2011-05-02 14:54 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát!
Akkor alaposabban körülnézünk a motortérben! :)
A fojtószelepház takarítását már többen mondták, így azzal kezdünk!

További szép napot!

mazda-auto.hu | 2011-05-02 12:11 Flingel részére

Ha a tél előtt még nem így működött az autó, akkor nyilván hibáról beszélhetünk, bár a korábbi 323-asokra jellemző ez a viszonylag magas indítási fordulatszám. Sok minden közrejátszása okozhat hasonló jellegű problémát. érdemes például a fojtószelep házat kitakarítani, a motorhőmérséklet gombát ellenőrizni, de valószínűleg inkább összetett szervizmunkát igényel a probléma megoldása

mazda-auto.hu | 2011-05-02 11:59 contrebqsse részére

Kell a Thule fixpontos 751 talpkészlet, és a 3005-ös szerelő készlet, illetve a rudak. A Thule akkor ad jó adatot, ha a 1998-2000 323F-et választod ki.

Flingel | 2011-05-01 11:22

Tisztelt Mazda-Auto!

2000-es 1,5-ös 323 BJ Sedan Mazdám van. A telet követően (kb 3 hónapja) MINDEN hidegindításkor (kinyomott kuplungnál szoktam)a fordulatszám hirtelen felugrik 2500 közelébe, majd 2-3 másodperc után csökken, majd beáll 1800 körülire. Meleg motornál is hirtelen 1800 környékére ugrik fel, majd beáll a 750-es alapjárat.
Érdeklődnék, hogy ez a normális működés, vagy a hidegindítő szelep rakoncátlankodik(vagy a légtömegmérő, vagy stb..). Olyan, mintha indításkor túl sok üzemanyagot kapna...mint régen a karbis-szivatós kocsik..
Mazda szervízbe elvittem, ott persze nem tudta reprodukálni a hibát...

Önök szerint mi lehet gond? Merre felé kellene keresgélni a hibát?
Üdvözlettel:
Flingel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó