2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-03-01 09:55 bükköny részére

Nem nevetünk, el van rejtve a tankban a szivattyúnál.

Szilard | 2011-03-01 00:03

Az előőbbi hsz-t én irtam. Valahogy anonym lett.

Anonymous | 2011-03-01 00:02 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése

Kösz hogy leirtad a storyt.

Más kérdés. Gyujtótrafó mennyibe kerül 323F V6 2.0i - 95-ös járgányhoz?
Hámy darab van benne?

bükköny | 2011-02-28 19:55

Köszönöm a gyors választ.Lenne még egy kérdésem.Ne nevessetek ki, de ezen a típuson hol találom a benzinszűrőt,mert nem találom.Lehet,hogy kiveri a szemem, de akkor sem.Ami a tűzfalon van és hasonlít rá, az állítólag csak egy levegőztető tartály.Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 15:40 bükköny részére

Lehet például oxigén szenzor (lambda szonda), de akár benzin ellátási hiba is.

bükköny | 2011-02-28 12:42

Sziasztok!Van egy 98-as 323-om.Alvázszáma JMZBJ12L200109860.A problémám akövetkező:Hidegen 1800-2200-as fordulat között betorpan ovatos gyorsításnál.vagy enyhe emelkedőn.Néha melegen is csinálja. A trafók,gyújtókábelek.gyertyák.légmennyiségmérő már cserélve vannak de mindíg csinálja.Multkor levettem az aksit akkor egy napig jó volt de ahiba vissza tért.Mi okozhat még ilyen hibát.Válaszotokat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:46 bpeter részére

1.A nehezen indulás oka akár az is lehet, hogy nem a megfelelő magasságú hengerfej tömítés került az autóba, hiszen 3 különböző magasságú van gyárilag, de lehet kompressziós, izzításos, adagolós probléma is, de akár az is, hogy víz folyik vissza a hengerbe-hengerekbe.
2. Végig kell nézni az összes pontot, ahol a kipufogógáz érintkezhet a vízkörrel. Akár az is lehet, hogy a hűtővíz nem kering a hűtőben (vízpumpa, eldugult hűtő), és ez okozza a túlnyomást.

bpeter | 2011-02-28 10:35 mazda-auto.hu részére

Igen végeztünk meleget is.
És ki volt már szedve az egész motor és az is volt nyomáspróbán. Utána mind a két felület össze lett köszörülve.
Mi abból gond. a henger fejet h a nyomás kinyomja a vizet a tartályon keresztül.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:22 bpeter részére

Mi van, ha nem is a hengerfejben van a repedés. Melegen is végeztek nyomáspróbát a hengerfejen?

mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:19 Szilard részére

Sajnos az olajfogyasztás miatt (használtan vettem) csak szelepszár szimeringeket, illetve gyűrűszettet cseréltünk, mivel a hengerek szépek voltak. De az olajfogyasztás maradt, attól függetlenül, hogy 5000 km-enként kapott teljesen szintetikus olajat. Nagyon megbántam, hogy nem lett fúrva a motor, hiszen a szétszerelés járulékos költségei is igen magasak, mivel csak gyári alkatrész mehetett :-) bele. gyakran nézték 15 évesen is új autónak (gyári fényezéssel !!!), leültetve, szélesítve, sallangmentesítve. Szerettem, bánom, hogy eladtam.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó