2025. November 4. Kedd - Károly
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                   Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
                  Mazda logó történelem.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Jaguar XJ-13 1964
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
              
              
              
              
              
              
              
              
              









kz80 | 2010-08-23 12:56 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen a segítséget. Még egy kérdés: A ZL0118921 vagy a ZL0218921 -es OEM számú kopogásérzékelő közül bármelyik jó ebbe a típusba?
mazda-auto.hu | 2010-08-19 15:32 kz80 részére
Csak az eleje hasonlít a gyári cikkszámra.
kz80 | 2010-08-19 15:25 mazda-auto.hu részére
Sziasztok!
Köszönöm a választ. A computerből azt olvasták ki, hogy magas jelszint jön a kopogásérzékelőből, így cserélni kell.
Meg tudjátok nézni, hogy a ZL02 E1T50471 -es cikkszámú sensor jó -e? (323F 1.6 BJ 2002)
csill75 | 2010-07-30 17:38
Bár, ma takarítottam az autót, szóltam apósnak vegye ki a riasztó távirányítóból az elemet... Erre véletlenül megnyomta és megszólalt - beriasztott. Úgyhogy úgy néz ki, mivel fényjelzést nem ad, az indexekre kötött kis piros vezeték volt a ludas. Mondjuk attól még kókler volt az a gyerek :)))
mazda-auto.hu | 2010-07-29 15:12 balint1122 részére
A munkahenger-hengerek hibája esetén nem. Más esetben le kell venni a váltót, de szétszedni nem kell.
balint1122 | 2010-07-29 14:14
és szét kell ahozz akkor a váltót szednem?
mazda-auto.hu | 2010-07-29 13:40 balint1122 részére
Ettől függetlenül lehet a munkahenger, de szerkezet is, vagy akár a kiemelő villa, kinyomócsapágy hibája. Látatlanban nem tudom megmondani, melyik a rossz.
balint1122 | 2010-07-29 11:50
szia! látom azért mindig tudod a megoldást ezért kérdezek én is:D:D
az a gondom hogy valami miatt nem jó a kuplung... nem emel ki v nem tudom
az olajos része (nem tudom mi a neve) az a pumpa jó mer mozog a kuplung a váltónál látni lehet csak a blokkban nem. szerintem vmi szimering miatt v nem tom... v mi lehet? és akk ott a váltót szét kell szedni??:O mazda 323 f-ről beszélek..:D előre is köszönöm a segítséget:D
mazda-auto.hu | 2010-07-29 08:21 csill75 részére
:-)
csill75 | 2010-07-28 20:56
Kész az autó, a riasztó beszerelőjének anyukája a hibás... kókler volt a gyereke :))))