2025. November 4. Kedd - Károly
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                   Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
                  Mazda logó történelem.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Lamborghini Countach QV 1985-1988.
        
        
        Több autó
      
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
              
              
              
              
              
              
              
              
              









mazda-auto.hu | 2010-10-13 08:24 Skorpio részére
Először azt kellene kideríteni, hogy gyújtás gond, vagy üzemanyag ellátási probléma van.
Skorpio | 2010-10-12 21:46
Sziasztok!
A problémám a következő: Hajt a motor, de valószínűleg nem kap rendesen üzemanyagot, mert van amikor heteket el lehet menni az autóval, majd gondol egyet és nem lehet elindítani.
Előfordul, hogy menet közben ugrál, mintha egy pillanatra nem kapna üzemanyagot.
Mi lehet a probléma, merre keressük?
mazda-auto.hu | 2010-10-08 13:27
A motortérben a nagy, fekete színű relé-biztosíték dobozban.
sheva24 | 2010-10-08 11:45 mazda-auto.hu részére
És ezt a relét hol találom?
mazda-auto.hu | 2010-10-08 11:35 sheva24 részére
Akár a kulcs felismerésével is lehetnek gondok, bár ha van kattanás, akkor valószínűleg nem erről van szó. Így a gyújtáskapcsoló, relé, vezetékelés..
sheva24 | 2010-10-08 09:40 mazda-auto.hu részére
A behúzó tekercsnek.
mazda-auto.hu | 2010-10-08 09:34 sheva24 részére
A behúzótekercsnek, vagy az önindító motornak adtad a feszültséget?
sheva24 | 2010-10-08 08:55
Tisztelt Mazda-autó!
Van egy Mazda 323, 1,5 benzines 1999-es autóm.
alvázszáma: JMZBJ12L200122805
Motorkód: ZL223361
Olyan gondom van vele, hogy mikor indítanám nem megy az önindító, van hogy elsőre indul, van hogy csak a 10. kulcs elfordításra. Próbáltam direktbe az önindítót, hogy adtam neki 12V-ot az akksiról úgy mindig forgatta.
Mikor elfordítom a kulcsot hallani hogy egy relé behúz, lehet hogy azzal lenne a gond?
Vagy esetleg gyújtáskapcsoló? Köszönöm előre is!
mazda-auto.hu | 2010-10-01 12:26 PEPE részére
A legtöbb Mazdán nincs légtelenítő csavar, a rendszer képes önmagát légteleníteni, ha a feltöltés nem megfelelően történt. Valószínűleg kevés a folyadék a rendszerben, illetve kihűléskor nem vizet szív vissza a kiegyenlítőtartályból, hanem levegőt valahol. Egy hibás hűtősapka is okozhat hasonló jelenséget.
PEPE | 2010-09-30 18:22
Üdv. Nektek! Van egy karburátoros Mazdám, egy vékony hűtővízcső elrepedt a bilincsnél, levágtam egy darabot, és visszatettem! A lényeg, azóta, fűtőradiátorból csobogó hang hallatszik, egy idő után nem hallani! Vizet öntöttem utána, 0,5 liter, többet nem kellett bele önteni! Lehet hogy levegős? Ha igen hol kell légteleníteni? Ki akarom cserélni a a fagyállót is, de addig nem amíg nem tudom miért csinálja! KÖSZÖNÖM!