2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-10-13 08:24 Skorpio részére

Először azt kellene kideríteni, hogy gyújtás gond, vagy üzemanyag ellátási probléma van.

Skorpio | 2010-10-12 21:46

Sziasztok!

A problémám a következő: Hajt a motor, de valószínűleg nem kap rendesen üzemanyagot, mert van amikor heteket el lehet menni az autóval, majd gondol egyet és nem lehet elindítani.
Előfordul, hogy menet közben ugrál, mintha egy pillanatra nem kapna üzemanyagot.

Mi lehet a probléma, merre keressük?

mazda-auto.hu | 2010-10-08 13:27

A motortérben a nagy, fekete színű relé-biztosíték dobozban.

sheva24 | 2010-10-08 11:45 mazda-auto.hu részére

És ezt a relét hol találom?

mazda-auto.hu | 2010-10-08 11:35 sheva24 részére

Akár a kulcs felismerésével is lehetnek gondok, bár ha van kattanás, akkor valószínűleg nem erről van szó. Így a gyújtáskapcsoló, relé, vezetékelés..

sheva24 | 2010-10-08 09:40 mazda-auto.hu részére

A behúzó tekercsnek.

mazda-auto.hu | 2010-10-08 09:34 sheva24 részére

A behúzótekercsnek, vagy az önindító motornak adtad a feszültséget?

sheva24 | 2010-10-08 08:55

Tisztelt Mazda-autó!
Van egy Mazda 323, 1,5 benzines 1999-es autóm.
alvázszáma: JMZBJ12L200122805
Motorkód: ZL223361
Olyan gondom van vele, hogy mikor indítanám nem megy az önindító, van hogy elsőre indul, van hogy csak a 10. kulcs elfordításra. Próbáltam direktbe az önindítót, hogy adtam neki 12V-ot az akksiról úgy mindig forgatta.
Mikor elfordítom a kulcsot hallani hogy egy relé behúz, lehet hogy azzal lenne a gond?
Vagy esetleg gyújtáskapcsoló? Köszönöm előre is!

mazda-auto.hu | 2010-10-01 12:26 PEPE részére

A legtöbb Mazdán nincs légtelenítő csavar, a rendszer képes önmagát légteleníteni, ha a feltöltés nem megfelelően történt. Valószínűleg kevés a folyadék a rendszerben, illetve kihűléskor nem vizet szív vissza a kiegyenlítőtartályból, hanem levegőt valahol. Egy hibás hűtősapka is okozhat hasonló jelenséget.

PEPE | 2010-09-30 18:22

Üdv. Nektek! Van egy karburátoros Mazdám, egy vékony hűtővízcső elrepedt a bilincsnél, levágtam egy darabot, és visszatettem! A lényeg, azóta, fűtőradiátorból csobogó hang hallatszik, egy idő után nem hallani! Vizet öntöttem utána, 0,5 liter, többet nem kellett bele önteni! Lehet hogy levegős? Ha igen hol kell légteleníteni? Ki akarom cserélni a a fagyállót is, de addig nem amíg nem tudom miért csinálja! KÖSZÖNÖM!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó