2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










doba | 2010-11-16 00:51
Üdv
RF1G motorkódú kocsihoz keresek izzítógyertyát. Sajnos a gyári nekem nagyon drága, azonban találtam Jakopoarts márkájút, aminek minden dimenziója megegyezik az eredetivel, egyedül a belógó rúd rész vége vastagabb. Van egy másik márka is, ennek az a baja, hogy a belógó része nem 22 mm hanem 22,5.
Ha a hosszabbat, vagy a vastagabb végűt teszem az autóba abból lehet valamilyen gond?
Előre is köszönöm a segítséget
mazda-auto.hu | 2010-11-11 11:51 m.attila31 részére
Ki kell venni a hűtés-fűtés konzolt, és úgy hozzá lehet férni az egy darab izzóhoz. Ára 1950,-Ft.
m.attila31 | 2010-11-11 02:39
Sziasztok!
Van egy 99" évjáratú 2.0 DITD motoros 323 sedán Mazdám. A középső konzolon ahol a fűtéskapcsoló, klímakapcsoló van, kiégett az egyik izzó a műszerfal világításánál. Hogyan lehet ezt cserélni? Ki lehet valahogyan azt a részt venni esetleg? Milyen izzó kel hozzá?
Mennyibe kerül Mazda szervizben egy ilyen izzó csere?
A választ előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-11-10 11:21
Köszönjük mindkettőtök visszajelzését!
csill75 | 2010-11-10 08:57
Sziasztok!
Hát nem húztuk meg a csavart, vagyis kiszerelt állapotban igen, de ugye az kevés volt, beszerelt állapotban kell, már megtanultuk! Már nem kotyog-kopog semmi! Köszi a segítséget!
gaborkom | 2010-11-09 22:08 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ!
Azt hogy az adagoló szívja fel a gázolajat még nem láttam, sok éve javítok traktor motorokat, ott Bosch rendszerű közös tüzelőanyag csatornás adagolók vannak. A problémát megoldottam, vettem egy univerzális nyomástartó szelepet, betettem a visszafolyó ágba, azonkívül volt egy kézi tápszivattyúm. Ezt szereltem fel új szűrővel. Nem akarta felszívni a tankból a gázolajat , ezért az adagoló előtti csövet megszívtam, mint Monika Lewinsky. Most legalább nem nyeltam a gázolajból. Amikor kilégtelenítettem, a kézi tápszivattyú keményebb, mint a másik volt. Az autó most jól indul. Köszönöm mégegyszer.
csill75 | 2010-11-09 09:39
Köszönöm a segítséget, sajna nekem mint szervíz messze vagytok :(
mazda-auto.hu | 2010-11-09 09:36 csill75 részére
Békéscsaba, Dobozi út 108.
csill75 | 2010-11-09 09:06
Szia,
Meghúzni tuti meghúztuk a csavart, akkor az nem... és inkább a kuplungpedál magasságában előrefelé kopog valami, egyre fémesebb már nem kotyogás, kopogás. Szóval ez a bak lehet a ludas, köszönöm utánanézünk... bár apa nem érzi a pedálon, de szerintem nem a kerék felöl jön a kopogás... ti mint szervíz jól láttam Békéscsabán vagytok?
mazda-auto.hu | 2010-11-09 08:48 csill75 részére
Ha a kuplungon is érződik, akkor inkább motortartó bak. A felső rugótorony négy csavarja nem kopoghat, csak ha nincs meghúzva.