2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kétmillió Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
doba | 2010-11-16 00:51
Üdv
RF1G motorkódú kocsihoz keresek izzítógyertyát. Sajnos a gyári nekem nagyon drága, azonban találtam Jakopoarts márkájút, aminek minden dimenziója megegyezik az eredetivel, egyedül a belógó rúd rész vége vastagabb. Van egy másik márka is, ennek az a baja, hogy a belógó része nem 22 mm hanem 22,5.
Ha a hosszabbat, vagy a vastagabb végűt teszem az autóba abból lehet valamilyen gond?
Előre is köszönöm a segítséget
mazda-auto.hu | 2010-11-11 11:51 m.attila31 részére
Ki kell venni a hűtés-fűtés konzolt, és úgy hozzá lehet férni az egy darab izzóhoz. Ára 1950,-Ft.
m.attila31 | 2010-11-11 02:39
Sziasztok!
Van egy 99" évjáratú 2.0 DITD motoros 323 sedán Mazdám. A középső konzolon ahol a fűtéskapcsoló, klímakapcsoló van, kiégett az egyik izzó a műszerfal világításánál. Hogyan lehet ezt cserélni? Ki lehet valahogyan azt a részt venni esetleg? Milyen izzó kel hozzá?
Mennyibe kerül Mazda szervizben egy ilyen izzó csere?
A választ előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-11-10 11:21
Köszönjük mindkettőtök visszajelzését!
csill75 | 2010-11-10 08:57
Sziasztok!
Hát nem húztuk meg a csavart, vagyis kiszerelt állapotban igen, de ugye az kevés volt, beszerelt állapotban kell, már megtanultuk! Már nem kotyog-kopog semmi! Köszi a segítséget!
gaborkom | 2010-11-09 22:08 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ!
Azt hogy az adagoló szívja fel a gázolajat még nem láttam, sok éve javítok traktor motorokat, ott Bosch rendszerű közös tüzelőanyag csatornás adagolók vannak. A problémát megoldottam, vettem egy univerzális nyomástartó szelepet, betettem a visszafolyó ágba, azonkívül volt egy kézi tápszivattyúm. Ezt szereltem fel új szűrővel. Nem akarta felszívni a tankból a gázolajat , ezért az adagoló előtti csövet megszívtam, mint Monika Lewinsky. Most legalább nem nyeltam a gázolajból. Amikor kilégtelenítettem, a kézi tápszivattyú keményebb, mint a másik volt. Az autó most jól indul. Köszönöm mégegyszer.
csill75 | 2010-11-09 09:39
Köszönöm a segítséget, sajna nekem mint szervíz messze vagytok :(
mazda-auto.hu | 2010-11-09 09:36 csill75 részére
Békéscsaba, Dobozi út 108.
csill75 | 2010-11-09 09:06
Szia,
Meghúzni tuti meghúztuk a csavart, akkor az nem... és inkább a kuplungpedál magasságában előrefelé kopog valami, egyre fémesebb már nem kotyogás, kopogás. Szóval ez a bak lehet a ludas, köszönöm utánanézünk... bár apa nem érzi a pedálon, de szerintem nem a kerék felöl jön a kopogás... ti mint szervíz jól láttam Békéscsabán vagytok?
mazda-auto.hu | 2010-11-09 08:48 csill75 részére
Ha a kuplungon is érződik, akkor inkább motortartó bak. A felső rugótorony négy csavarja nem kopoghat, csak ha nincs meghúzva.