2025. November 3. Hétfő - Győző
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda logó történelem.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2010-12-06 08:18 balint1122 részére
Elképzelhető, hogy a motorvezérlő nem tudja, hogy hideg a motor. Ennek első számú oka pedig az lehet, hogy nem kap jelet, vagy rossz jelet kap a motorhőmérséklet jeladótól. Persze sok minden más is lehet.
balint1122 | 2010-12-04 22:13
nekem olyan problémám van ho most ebbe a hidegben kinn maradt az udvaron egy hétig a mazda 323 f tipusu autóm és (ugye hó is esett) sehogy se indul el.. gyertyákat kitisztitottam hideginditot nyomtam és kisit pöfög majd leáll.. nem tom mi lehet légyszives segíts előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-12-02 16:30 gaborkom részére
Holnap nem vagyok elérhető, így majd hétfőn megpróbálok válaszolni, de ettől függetlenül Easyrider válasza is segíthet.
gaborkom | 2010-12-02 15:29 Easyrider5277 részére
Köszönöm az infót! Nekem egy olajszűrő van, 1990-es. Egy másik motorom is van, ebből vettem ki a műanyagot. A kompresszióval nem lehet baj, nincs nagy karter gáza, és az sem kékes. Én a szelepfedélhez tettem egy univerzális papíros benzinszűrőt (sok motorhoz tettem már) ez átengedi a gázt, de csökkenti az olaj mennyiségét. Amint leáll a motor visszafolyik. Jobb lett, de nem tökéletes. Ezzel valahogy nem bírok. Az zavar, hogy lassan olyan az udvarom, mint egy Volán-telep. Gondolom értetted a kérdésem, és ezzel a műanyag csövek problémáját. A tiédben hány darab cső van, és ha kevesebb mint öt, akkor hol?
Üdv: Gkom
Easyrider5277 | 2010-12-02 13:49 gaborkom részére
Remélem nem veszed tolakodásnak, ha én is írok. Nekem is ilyen van. 3 féle motorral gyártották. Asszem a legelső az aminél 2 olajszűrő van, itt az adagoló is más még nincs rajta a "termomechanikus szívató" (89-ig ha minden igaz)a későbbieken ez is rajta van és csak 1 nagy olajszűrő. Elvileg minden új motorral 1 lóerőt emelkedett a teljesítmény. Van komplett motorom is hozzá.Az első változaton nekem is volt műanyag, a későbbin nem. Ja és mértem rajta kompressziót nagyon jó, de nekem is olajos a levegőszűrő.
gmarci | 2010-12-02 12:31 mazda-auto.hu részére
Nagyon szépen köszönöm!
Üdv,
Marci
gaborkom | 2010-12-02 12:31 mazda-auto.hu részére
Az alvázszám:JMZBG129200128832 a motorszám:PN089583
Úgy tudom a 323-nak csak egyféle diesele van, nem tudom van-e róla robbantott rajz, az jelölné a csövek helyét.
mazda-auto.hu | 2010-12-02 11:18 gaborkom részére
Egy alvázszám alapján talán többet láthatnék.
gaborkom | 2010-12-02 09:40 mazda-auto.hu részére
Pontosan arra gondoltam, ha benne van minden műanyag cső, és ezek magasabbak a szelepek síkjánál, akkor ezek magasságáig megtelik olajjal a szelepfedél. Én nem láttam több olaj vissza folyó csatornát. Azon gondolkozom, legalább egyet kiveszek.
mazda-auto.hu | 2010-12-02 08:28 gaborkom részére
Erre így nem tudok válaszolni. Az olaj visszafolyása a karterba nem műanyag csöveken múlik, a hengerfejbe öntve vannak a visszafolyó furatok, melyek a hengertömbben folytatódnak a karterig.