2025. Május 4. - Mónika
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Diéta MAZDA módra.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-11-24 15:05 Thomasface részére
Hidegebb időben a kipufogóban összegyűlt kondenzvíz, illetve később a katalizátor által termelt vizgőz jól láthatóan tud távozni. Ha nincs túlfogyasztás, akkor az csak vízgőz lehet.
Thomasface | 2010-11-24 13:23
Tiszteletem!
Kérdésem lenne, hogy 323f BA 1,5-ös mazdám reggeli első indításnál(főleg hidegebb időben) füstgépeket megszégyenítő módon ereszti fehér, benzinszagú füstjét kb. 10 másodpercig.
Hengerfejtömítést már cseréltünk(bár semmi hibát nem láttunk se azon se a hengerfejen).
Reggel levettem a leömlő hővédőjét, és mintha benzin csordogált volna rajta ki indításnál.
Ez miért lehet? Túl sok benzint kap indításnál? Nincs túlzott fogyasztásom se vízből se olajból se benzinből.
Előre is köszönöm a válaszokat!
mazda-auto.hu | 2010-11-24 10:27 lacke1 részére
Az 1,6-osok már elvileg EURO3-asok. A korrózió korábbi sérülések és gazad függvénye is. Egyébként nem igazán jellemző. A gyári szíjat 150000 km-enként kell cserélni, de 8 év után már javasolt. A gyári vízpumpát viszont jobb békén hagyni, mint pl. helyette egy esetleg silányabb utángyártottat beszerelni. Mi a fontos? Korábbi karbantartások igazolása, hogyan használták, sérülések? Gyári hibák nem nagyon vannak, illetve azokat még garancián belül orvosolták.
mazda-auto.hu | 2010-11-24 10:18 Mizi 18 részére
Ezer dolog lehet. Gyújtás, tömítetlenség, üzemanyag ellátás, hőmérséklet szenzor...stb.
mazda-auto.hu | 2010-11-24 10:12 casio részére
Akkor igen. Ezért jó ilyenkor az alvázszám megadása. Akkor tévedés kizárva. Köszönjük a visszajelzést!
mazda-auto.hu | 2010-11-24 10:11 PEPE részére
Egy autóban, különösen ha karburátoros, a hidegebb időszakban lehet benzin szagú a motorolaj. Méginkább igaz ez ha rövidebb utakra van használva. A benzinpumpához árához alvázszám szükséges.
lacke1 | 2010-11-23 22:01
Tisztelt mazda-auto.hu
Kérdésem a következő lenne, találtam egy 323 2001.05. 1.6 típus benzinest 98 LE viszonylag olcsón Németországban és tudni szeretném, hogy ez a motor euro 3-as besorolású -e?
Valamint tudni szeretném ennél az autónál mennyire kell a korróziótól tartani leszámítva a hátsó sárvédőket?
Illetve melyek a legfőbb figyelendő szempontok egy ilyen kocsinál, 126e km van benne.
Még egy utolsó kérdés, milyen gyakran kell cserélni ennél a típusnál a szíjat és a tartozékait (feszítők, vízpumpa)
Mizi 18 | 2010-11-23 20:46
Hello!Mazda 323 1.3 GLX 90-es évjáratu.Mi van olyankor,ha dadog a motorja? Légyszives segitsetek nekem!
casio | 2010-11-23 19:09 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen az informáciot!
Lehet rosszul adtam meg a tipusát mert itt kellett cserélni az vezérműszijjat is!Sorry am cakum- pakk 60000ft ba került! eltünt a vizmpumpa lapátról a lapátok!
PEPE | 2010-11-23 17:30
Üdv. Mindenkinek! Olyan jelenséget tapasztaltam, hogy nagyon benzin szaga van a motorolajnak! Én tippem az hogy a benzinszivattyú membránja szakadhatott ki! 2 hónapja cseréltem olajat! Típus 323f 1.6os karburátoros, kérdésem az lenne hogy jól okoskodok-e illetve, mennyibe kerül egy szivattyú! Választ előre is köszönöm!