2025. Május 4. - Mónika

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-11-08 11:22 apiko részére

Nyilván célszerűbb kompletten cserélni, de nem feltétlenül szükséges. A csapágyat mindenképpen cserélni kell ilyenkor, nem olyan nagy költség, hogy esetleg megérje újra levenni emiatt a váltót.

ármi | 2010-11-08 10:57

sziasztok. lenne egy kérdésem ha valaki tudna segiten megőszöném. vettem egy mazda 323-at 99-es 1.5 benzin. problémám hogy alapjáraton néha olyat csinál mintha vissza durógna a levegöszürőbe de nem a gyujtás az szerintem
leginkább akkor ha kormányt mozgatom vagy a klimát bekapcsolom ha terhelést kap a motor. a pilango szelepet kitakaritottam. de ha az alapjárati motorol lehuzom a vezetéket nem csinálja egyáltalán. de akkor a motor nem állit után az alapjáraton. előre is köszönöm.

apiko | 2010-11-08 10:29

Hallihó,

Éppen kuplungot javítok a BG F-esemen. Az volna a kérdésem, hogy mennyire ajánlott szettben cserélni?
A szerkezet szemre jó állapotban van, szegecsek épek, nyomólap sík, csak a kinyomócsapágy felfekvési felületénél van 0.3 mm mély kopás...Megfontolandó lehet visszatenni új tárcsával, csapággyal?

mazda-auto.hu | 2010-11-08 08:00 pee323 részére

A mi programunk szerint a katalizátor nélküli befecskendezőjének cikkszáma FEJ1-...., míg a katosé E5A1-el kezdődik.

pee323 | 2010-11-06 08:03 pee323 részére

http://www.neoriginal.ru/cat/mazda/grp/model/1/grp/414/
Itt is egybe van véve a két fajta.

pee323 | 2010-11-05 20:37 mazda-auto.hu részére

Könnyen lehet, hogy az ECU máshogy volt felprogramozva, de az injektorok ugyan azok voltak. Van egy ilyen ötletem, hogy kipróbálom majd a gépet katalizátor nélkül..

mazda-auto.hu | 2010-11-04 10:50 pee323 részére

Ez azért elég nagy különbség, hiszen ehhez többek között más vezérlőegység, és más injektorok vannak az autón.

pee323 | 2010-11-04 09:59

Üdv!
Mi lehetett különbség anno a 86-89es 1.6 alapmodell és az 1.6 GT között? Az alapmodell 86 lóerőt tudott, a GT pedig 105-öt. Én annyit tudok, hogy a GT-n nem volt katalizátor. Csak ennyi?

mazda-auto.hu | 2010-11-02 10:26 evilbill részére

A végállásoknál megnő a rendszer ellenállása a folyadék keringtetésével szemben, így a szervópumpának is nagyobb a hajtónyomaték igénye. Ezért ha nem elég feszes a hosszbordás szíj, vagy kopott a szíj, esetleg a szíjtárcsa akkor is adhat visító hangot a rendszer. Persze dugulás, hiba is lehet a rendszerben.

mazda-auto.hu | 2010-11-02 10:21 gaborkom részére

Egy nyomást kellene mérni. Maga az adagoló-pumpa egység szívja fel az üzemanyagot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó