2025. Május 4. - Mónika

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Storm | 2010-09-09 22:11

Üdv ismét.Hivatalosan nem. Oké. És nem hivatalosan milyen szilentet lehet belepréselni? Mert a nagy (ha jól emlékszem 20mm) belső átmérő miatt nem akármilyen szilent jó. Vagy szélvédőragasztóból készítsünk? A toronynál hátul vmilyen gumiágy van, mint elöl?

mazda-auto.hu | 2010-09-07 08:11 karika01 részére

Alapvetően minden autó megbízhatósága a használattól és az ehhez alkalmazkodó karbantartásoktól függ. A 323 Turbó-ra is igaz ez. Sportos használat esetén például akár harmadolni is lehet az olajcsere intervallumot stb..., ha valaki nem így jár el, később ne panaszkodjon a megbízhatóságra.

Alapvetően minden motor turbósítható, az alkalmasság már a tervezett turbónyomás mértékétől függ. Minél nagyobb a nyomás, annál több módosítás szükséges, hiszen annál nagyobb a terhelés.

mazda-auto.hu | 2010-09-07 08:04 moordavid részére

Erre kérdésre, hogy tudnánk választ adni? Elképzelhető, hogy csak kiakadt a bowden. Nem nálunk javított autóra egyébként sem tudunk javítási ajánlatot adni.

karika01 | 2010-09-06 22:32

Üdv!
érdeklödni szeretnék hogy a mazda 323-as gyári turbos mennyire megbizható?illetve ha turbo nélkülit vennék akkor azt lehet utolag turbositani?elöre is köszönöm a hüye kérdésemre a választ!de teljesen ismeretlen modell számomra!

moordavid | 2010-09-06 09:07

Sziasztok!

98-as 1,5-ös sedan. A belső kallanytú nem nyitja fel a csomagtartót. A belső kar lötyögm, érezhetően "nincs fogása". Szervízbe tolnám, bár nem nagy hiba (kulccsal müködik), de azért szeretném orvosolni. Szerintetek, körülbelül mennyibe fog kerülni egy ilyen javítás? Ha nagy az árdifferencia, akko mi miatt lehet drágább?

Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-09-06 08:45 PEPE részére

Van hozzá felújítókészlet, de egyébként valóban nem igazán kell hozzányúlni, csak esetleg meghibásodás esetén.

ALEX323 | 2010-09-05 14:24

Üdv. mindenkinek.
A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 99-es évjáratú 323 S 2.0 DITD tipusú járgányom.A problémám az hogy rossz lett benne az imo ami ki is lett cserélve és működik.Azonban az autó most sem indul,úgy gondolom, hogy a computer nem jó. Nem is megy ki a motortérbe az 5 volt feszültség és nem is kommunikál a hibaolvasóval.Pedig a kütyü felajánlja ezt a tipust és mégsem.Vki tudna ez ügyben segíteni, ill. olyan szakit ajánlani aki a computer szereléshez ért, mert lehet hogy zárlatos vagy egyéb hibája van és ezért nem komonikál a kimondottan a japán autókhoz készült hibaolvasó kütyüvel.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv.

PEPE | 2010-09-04 16:57

Üdv.mindenkinek! 323F, 92 évjáratú, 1.6os, karburátoros, hajtom már 8 éve, olyan kérdésem lenne, karburátorhoz lehet-e felújító készlet hozzá, illetve mennyi gond szokott vele lenni, szerelő annyit mondott, jók, csak ne kelljen hozzányúlni, kicsit emelkedett a fogyasztása utóbbi idöben! Egyáltalán mire kell figyelni vele kapcsolatban! Beállítani x kilométerenként, ilyesmire gondolok, még nem volt bántva! Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-09-03 09:33 Dracon részére

Minden autó esetében érdemes néha kitisztítani a visszavezető rendszereket, persze nem mindegyik esetében bontható.

Dracon | 2010-09-02 20:37

Sziasztok,
Olajszivárgást tapaszalok a "kartergáz lecsapató" környékén. Érdeklődnék, hogy tisztítás esetleg tömítés/szűrő csere elegendő, vagy bizonyos időközönként ez is cserélendő kompletten?
Üdvözlettel: Dracon

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó