2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-07-12 10:03 jolabacsi részére

Sajnos nincs tapasztalatunk ezen a téren. Inkább etanol átalakítással (E85) foglalkozunk, ha alternatív tüzelőanyagokról van szó.

mazda-auto.hu | 2010-07-12 09:57 Mate_ részére

Több dolog is lehet, látatlanban nem lehet rá válaszolni. Lehet akár lambda szonda is, de más is.

mazda-auto.hu | 2010-07-12 09:46 Anonymous részére

Valószínű, hogy a főfékhenger okozza a gondot. A komplett gyári felújító szett 47949,-Ft. Új főfékhenger alkalmazása nem valószínű, hogy szükséges.

jolabacsi | 2010-07-10 11:47

Tisztelt mazda auto

Mazda 323f bj 1.5i 2000 év

Az lpg gáz beszereléséröl kérnék vélemény önöktöl.

Mate_ | 2010-07-08 16:50

Tisztelt Mazda-Autó!

1993-as Mazda 323-as (3 ajtós) 1,4-es, 16 szelepes autómmal problémák adódtak.
A gond ott kezdődött, hogy nagy sebesség miatt (~170 km/h), egy gyertya szeleppel együtt beégett. Minden javítás megtörtént rajta, a motor hangja is rendben van, de azóta az alábbi gondjaim vannak vele, amire 3 szerelő sem tudott megoldást találni:
1. Indításkor az alapjárat 1500 körüli fordulaton jár, majd mikor a motor eléri az üzemi hőmérsékletet, akkor 800-ra esik vissza.
2. Míg nem melegszik be a motor, addig kettesben és hármasban rángat az autó, mintha nem kapna elég üzemanyagot. (tanksapkával nincs gond, nem képez vákumot)
- Nincs ereje a motornak, nem gyorsul, csak a fordulatszám növekszik, mintha 1400 cm3 helyett 1000 cm3-s lenne. Alapjáraton és 3000-es fordulaton is a kipufogóból ugyanakkora nyomás távozik. Gyakorlatilag kézzel be lehet fogni, nincs benne nyomás.
Van ötlete, hogy mi lehet a probléma oka? Válaszát előre is köszönöm!

Anonymous | 2010-07-08 13:07 Hozzászólás szerkesztése



Tisztelt Mazda-Autó!
2002. évjáratú 323F 1,6i TE (BJ) autómon az alábbi problémák jelentkeztek:
Bal hátsó fék menet közben nem engedett ki teljesen, amit az égett szagról vettem észre. Féknyerget cseréltem, mivel a probléma továbbra is fennállt a fékcsövet is kicseréltem. A hiba nem szűnt meg, viszont rájöttem, hogy a jobb első fék is melegszik. A fentiek alapján a főfékhenger meghibásodására gyanakszom. Kérdésem az, hogy mennyibe kerül egy főfékhenger, illetve ilyen jelenséget okozhat-e az ABS vagy más, a fékrendszerhez tartozó szerkezet meghibásodása. Válaszát előre is köszönöm.

Nface | 2010-07-07 19:04 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a sok segítséget!Minden jót a mazda-autó csapatának!üdv-Nándi-

mazda-auto.hu | 2010-07-06 08:39 mazda-auto.hu részére

A turbó általában enged át némi motorolajat, ami lerakódhat a nyomóágban, így a töltőlevegő hűtőban is. Nem egy autónál áll az olaj az intercoolerban. A turbó tengeléynek vizsgálta, illetve az olajfogyasztás mértéke beszédes lehet azzal kapcsolatban, hogy kopott-e a turbó csapágyazása.

mazda-auto.hu | 2010-07-06 08:37 gabe. részére

Valószínűleg levegő maradt a rendszerben. A pollenszűrő a középkonzol mögött van a tűzfal közelében.

gabe. | 2010-07-02 22:59

Tisztelt Mazda-Auto!
1999-es 2,0 ditd 66kw-os 323F autón hol keressem a pollenszürőt?
Válaszukat köszönettel várom

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó