2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-06-09 13:31
A kinyomócsapágy a kiemelő villán helyezkedik el, és a kiemelő villa billenő tengelye van kapcsolatban a váltóházzal. A kiemelő villa 10000 Ft-os tétel, míg a váltóház (kuplungharang) 140000,-Ft körül van.
athos | 2010-06-09 12:18
Üdv!
323 Safety BJ alv.sz. autóm van.A kuplung benyomásakor egy vibráló rezgés jött vissza a pedálra.Szervízben kiszerelték a váltót és egy letört csonkot találtak a váltóházban.Ezen volt a kinyomócsapágy.Milyen javítási lehetőség jöhet szóba?A váltóház csonkos részének cseréje megoldható,vagy teljes váltócsere kell?
Előre is köszönöm a választ!
Mikesi | 2010-06-05 20:18
Tulajdonostól!
Mazda 2002.06. havi, 323f, 1,6 benzines, TE Sportive, pezsgő színű, KLÍMÁS autó eladó!
Frissen szervizelt, 2010.06.-hóban lett műszaki vizsgáztatva. SPORT VÁLTOZAT, garázsban tartott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott-szervízelt, Multi-Lock sebességváltózár, szervizkönyves, törzskönyv, 130.000Km, GARANTÁLTAN TÖRÉSMENTES! Ár:1.500.000Ft.Érd:0670/3805700
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323_f/mazda_323_f_1.6_sportive-3903685
mazda-auto.hu | 2010-06-02 16:03 evilbill részére
Igen, hiszen fedi a vezértengely meghajtást is.
evilbill | 2010-06-02 15:53 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Autó!
Köszönöm a vezérműszíj cserére vonatkozó válaszát!
Még egy kérdésem lenne: a vezérműszíj cseréhez a szelepfedelet le kell szerelni?
Köszönettel.
Tom26 | 2010-06-01 14:16
Üdv mindenkinek!!
Nekem egy mazda 323f 1997-es autom van és a problémám a következö: a pillango ház és a levegö szürö házt összekötö CSÖ ami eredeti állapotban kb 30ezer forint!Nem tud valaki egy olcsobb megoldást!!
mazda-auto.hu | 2010-06-01 13:28 djanos részére
Az nem jó. Márpedig bemelegedés után elsősorban az oxigén szenzor "felel" a megfelelő keverékképzésért.
djanos | 2010-05-31 12:53
Szép napot újfent!
(Mazda 121, 1324 ccm, 1993)
Annyi változott, hogy a szervizdokumentáció szerinti lambda szonda mérést elvégezve mind gyorsításkor, mind pedig lassításkor 0 értéket mutat az analóg mérőműszer a szonda jelvezetékén. Okozhatja-e ez a motor hidegen nagyon akadozó alapjáratát, illetve a menet közbeni megtorpanásokat és a bűzös kipufogógázt?
Kell-e még esetleg mást is átvizsgálnom a csere előtt vagy után?
Köszönöm előre is: djanos
Almos | 2010-05-31 10:55 mazda-auto.hu részére
Kedves mazda-auto.hu!
Köszönöm a gyors és részletes választ!
djanos | 2010-05-31 09:57
Szép napot kívánok!
Nemrég vettünk második autónak egy 1993-as Mazda 121-est, 1324 cm3.
Alapjárata akadozik, kipufogógáza tömény, erős szagú, intenzív gázadásra megtorpan.
A lambda szondát még nem mértem ki, de szeretném megtudni, hogy mi okozhatja a jelenséget. A motorolaj rendben, nem fogyasztja. A gyújtás rendben, elosztóház tiszta, szikra van mindenütt. A kipufogó szaga miatt gondolom, hogy nagyon dús keveréket kaphat. Válaszát előre is köszönöm. djanos