2025. November 4. Kedd - Károly
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
                   Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Mazda3 MPS BL 2009-
        
      
      
            
    
Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
              
              
              
              
              
              
              
              
              









mazda-auto.hu | 2010-06-22 14:19 Nface részére
Ebben a korban már előfordul. Általában a nagysebességű apró porszemcsék megteszik hatásukat, ezért is fontos a jó levegőszűrő, illetve annak cseréje. Az 1,3 és 1,5-ös motoroké megegyezik, az 1,8-asé más.
Nface | 2010-06-22 11:29 mazda-auto.hu részére
Gyakori hiba ez a légtömegmérő?
Nface | 2010-06-22 11:27 mazda-auto.hu részére
Értem.Köszönöm.Azt meg tudod mondani,hogy melyik másik mazda tip. egyezik meg?
mazda-auto.hu | 2010-06-22 10:33 Nface részére
Mérésekkel (megadott értékeket kell adnia) melyet nem árulhatok el, vagy "kölcsön" csere darabbal.
Nface | 2010-06-22 08:57 mazda-auto.hu részére
Köszönöm.Elnézést ,de csak most tudtam válaszolni.Hogyan tudnám biztosra leellen?rizni?Tegnap rámérettem a co-ra és teljesen jó.Még a lambda is.Lambdára tippeltem,de azok jónak látszanak.
Köszönöm el?re is!
mazda-auto.hu | 2010-06-21 10:05 Nface részére
Lehet például, hogy a légtömegmérő rosszul működik.
Nface | 2010-06-17 21:42
T. Mazda-Auto!
Segítséget szeretnék kérni önöktől.Nekem egy 95-ös sedan 323-as protégé mazdám van.Motorkódja Z5 alv.JM1BA1415S0161249.Nemrégiben vásároltam és van egy olyan problémám vele,hogy intenzív gyorsításnál folyamatosan torpan/rángat az autó.Egyenletes gáztartásnál menet közben érezni az apróbb,de folyamatos rángatást viszont az autó hangján nem hallani.Csak menet közben rángat,ha álló helyzetben járatom úgy nem.A gyertyák a kábelek a rotor az elosztó és levegőszűrő új.A fogyasztás is sok szerintem köze van hozzá.Láttam itt a fórumon ilyen problémát,csak az esetleges megoldást nem találtam..Előre is köszönöm a segítséget.
üdv-Nándi-
mazda-auto.hu | 2010-06-16 11:22 pee323 részére
Nem üzemmeleg állapotban még nem szabályoz az oxigén szenzor, van éppen elég "baja" ilyenkor a vezérlésnek, hogy a motor normális működését fenntartsa, így ilyenkor nem veszi számításba a szonda jeleit.
pee323 | 2010-06-16 10:10
Üdv!
Kicsit benzinszagú a kipufogógáz egy B6 motoros BF 323-ban. Gondoltam rámérek a lambdára, de mit kéne rajta mérni, és egy mezei multiméter alkalmas a célra? Egy vezetékes van benne.
Többletfogyasztást nem észleltem, vagy nagyon minimális, ereje teljében van a motor, csak néha érezni egy kis benzinszagot, főleg ha nem elég meleg a motor, illetve indítás után közvetlenül intenzív a szag 1-2 másodpercig.
mazda-auto.hu | 2010-06-16 09:24 athos részére
A szerkezet kímélése érdekében létezik a fordulatszám megemelése, csak lehet, hogy eddig nem működött. Az viszont beállítási hibára utalhat és nem természetes, hogy majdnem leáll a motor alapjáratra visszaállás előtt.