2025. Június 29. - Péter, Pál
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Bukiman | 2014-01-29 02:57 szalai-gergo részére
Bukiman | 2014-01-29 02:41 szalai-gergo részére
szalai-gergo | 2014-01-28 21:32
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Mazda 323 F-et 2.0 DiTD motorral amiről csak most derült ki, hogy valami oknál fogva melegen nem akar indulni. Amíg jár a motor semmi baja, de amint leállítom és újra indítanék csak teker szépen, de nem röffen be. Többen mondták már, hogy az adagoló környékén keresgéljek, de sajnos nem kis beruházás lenne végigcserélni minden alkatrészt. Így kérem ha valakinek van valami jó ötlete vagy találkozott már hasonló problémával ossza meg velem! Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-01-27 13:57 Asztalosatis12 részére
1. Hidegindítás után ezek az autók így viselkednek. 2. Lehetséges, hogy a légtömegmérő a hibás, de akár egy elrepedt szívócső is okozhatja.
Asztalosatis12 | 2014-01-25 13:09
Szeretnék tanácsot kérni.
Van egy 97-es 1,5 ös 323 f es mazdám. Az egyig dolog ami fura hogy hidegben indítás után olyan 2500-3000 fordulatszámon pörög, egy kis idő után persze visszaáll az alapra ami olyan 750-1000. Ez normális így vagy álítható?
A másik nagyobb problémám hogy amikor meleg a motor és alacsony fordulatszámon 2000-2500 től kicsit odalépnék akkor dadog a motor tehát olyan mintha hirtelen valamiből sokat kapna. Ezt hidegen nem csinálja, most lett kicsierévle benne minden szürő, gyertya, szelepfedél töítés, olaj és voltam diganosztikán is vele ahol nem találtak hibát de ők is hallják a dadogást. Ötlet hogy mi okozhatja? Előre is köszönöm
mazda-auto.hu | 2014-01-23 14:47 kiskokusz részére
A gyújtáshiba egy strobószkóp lámpával kiszűrhető(kivéve gyertyahiba), de a légtömegmérő hibáját csak teszterrel lehet megállapítani.
kiskokusz | 2014-01-23 12:14
Tisztelt mazda-auto.hu !
Van egy 98-as 1,5 z5-de 323-asom.Egy ideje az alábbi tüneteket produkálja:bár szépen indul,stabil az alapjárat,de kb 2000 és 3000 fordulat között eltűnik az erő és érezhetően rángat.Csak ebben a fordulatszám tartományban csinálja,2000 alatt és 3000 fölött minden rendben.Van olyan tipikusan erre a modellre jellemző hiba ami ezt okozza ??
Gondolok itt gyújtótrafóra vagy az elosztó hibájára(fedél,rotor) légtömegmérő ??
Gyári teszter megmondja??
Joe | 2014-01-15 11:59
Ködlámpa 323f-ba eladó 6000ft
http://aprod.hu/hirdetes/mazda-323f-kodlampa-ID1Lmzx.html
mazda-auto.hu | 2014-01-13 08:37 mandarin79 részére
Akron.
mazda-auto.hu | 2014-01-13 08:37 Keszi részére
A gyári beszerelésűnek megfelelő akkumulátort utólag itt Európában nem lehet beszerezni. Akkumulátorokból óriási a kínálat, nehéz megmondani, melyik a legjobb. Mivel a gyári ilyen sokat bírt, felesleges nagyobb kapacitásút vásárolni. A gyári elvileg 55 Ah-s volt. Figyelni kell a pólusok elhelyezésére, illetve a méretekre, hogy pl. a leszorító is használható legyen, ne legyen alacsonyabb, magasabb az új akkumulátor.