2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-04-25 14:24

Reméljuk este minden gond nelkul indul majd a geped es ujra elvezed a ZOOM-ZOOM feelinget :)

szicsu | 2007-04-25 12:25

Köszi a választ!

mazda-auto.hu | 2007-04-25 09:58

Az izzítógyertya 18478,-. A szelephézag szívó 0.15, a kipufogó 0.35, a himba állító csavarja és a szelepemelõ között kell mérni. (hidegen)

szicsu | 2007-04-25 05:39

Sziasztok!Végre összeállt a GÉP!Kissebb problémák miatt/alkatrészbeszerzés,idõhiány/.Két kédésem lenne hozzátok légyszives segítsetek!Az eggyik,hogy mennyibe kerül az izzítógyertya a M6 2003 -as dieselhez.Ez volt a könnyebbik.A másik és fontosabb,hogy a szelephézagot hol,és mennyire szoktátok állítani.Gondolok itt arra hogy a szelepeknél méritek,vagy a himba végénél?Elõre is köszönöm a segítséget.Ha minden összejön este már röffen a GÉP!

mazda-auto.hu | 2007-04-24 16:37

Igen, ott is csak javasolt a csre, de inkább csak nedvesebb klímájú országokban, vagy nagyon hajtott autók esetében.

Oszi | 2007-04-24 14:18

Csak azert kerdeztem mert a dizelben nekunk lecsereltek a fekfolyadekot a 40eKm szervizen es 2006.02.28-i az auto.kerdes nelkul,ami szerintem boven felesleges volt mivel durvan 1.5 eves sincs az auto es mire 2lesz mar vinnunk is kell 60eKm szervizre.

mazda-auto.hu | 2007-04-24 13:58

Az MPS-nél, az autó képességei miatt valószínûsíthetõ fokozottabb fékterhelés miatt a gyár javasolja a folyadékcserét 30000km-enként. Ettõl függetlenül nem teszi kötelezõvé.

Oszi | 2007-04-24 11:48

fekfolyadek csere?Es a munkadijja vagy az benne volt az elozo arakba?

mazda-auto.hu | 2007-04-24 09:09

Oszi - 40000km DPF: motorolaj 28755,-(kb), olajszûrõ-3325,-Ft, levegõszûrõ-8036,-Ft, pollenszûrõ-11340,-, munkadíj:6912,-, MES-5760,-klímatakarítás-8400,-

mazda-auto.hu | 2007-04-24 08:55

atti - Ilyen ez a Mazda! : ) A szivattyú csere 2.2 óra. Nálunk ez 12800,-Ft-o jelent.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó