2025. Május 11. - Ferenc

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-08-07 08:16

A 2dl/100km olajfogyasztás bõven a gyári értéken belül, fõleg ha figyelembe vesszük, hogy nyár van, illetve,hogy nagy sebességgel van használva az autó. Ha rendszeresen fel van töltve az olajszint,( nem csak akkor amikor már nagyon kevés olaj van a motorban), biztosan nem fogyna ennyi olaj. Minél kevesebb olaj van a motorban, annál jobban túlmelegszik, öregszik az olaj, azaz annál gyorsabban fogy. SÚLYOS TÉVHIT, hogy az olajnyomás lámpa arra szolgál, hogy figyelmeztessen az utántöltésre. Amikor már ez a lámpa felvillan az már vészjelzés, és akár közvetlenül a motor tönkremenetele elõtt is állhatunk. Ilyenkor azonnali utántöltésre és olajcserére, van szükség.

Oszi | 2006-08-05 12:38

2003 as mazda 6 dizelem van 113000km-el.kerdesem a kovetkezo:10000Km utan toltenem kellet a motorba 2LITER olajat.igaz hogy sokat jarok autopalyan es sokszor 180Km/h felet kozlekedem.de nem sok ez egy picit?ja es miert nem jelzi az olajnyomasvissza jelzo hogy keves az olaj?Ford Mondeom volt elotte es az ha elertem a minimum szintet jelzett.

mazda-auto.hu | 2006-07-21 15:45

TÁJÉKOZTATJUK kedves fórumozóinkat, hogy legközelebb 2006.07.31-én tudunk válaszolni az esetleges kérdésekre.

mazda-auto.hu | 2006-07-21 08:37

Szívesen. Szomorú, hogy nem így történt, de az átadónak el kellett volna mondania ezt a fontos részletet az autó használatát illetõen. A 10000-res olajcsere nagyon jó ötlet!

gabesz | 2006-07-20 16:56

Igen valóban DPF-es a kocsi,s vegyesen használom városban,sztrádán egyaránt.Én 10ezer km-nél mindenképp gondolkodom egy olajcserén, már csak a bejáratási idõ letelte miatt is,aztán 20ezer után már lehet 20ezrenként.Az autó átvételekor nem tértek ki ezirányú részletekre,igaz én sem kérdeztem rá.Úgyhogy köszi a tájékoztatást!

mazda-auto.hu | 2006-07-20 08:29

A részecskeszûrõs dízel hatosoknál (Neked ilyen van, ugye?) általában nem hogy csökkenne az olajszint, hanem kismértékben emelkedhet is. Ez a szûrõ takarításához szükséges, vezetési stílustól (város,országút, indít-megáll sûrûség)függõ idõszakos plusz gázolajbefecskendezés miatt jelentkezhet, aminek egy része lejut a motorolajba. A nívópálcán van egy jelölés amit ha elér az olaj szintje akkor cserélni kell, mert túlhígult. Autópályán használt autóknál viszont elõfordulhat, hogy minimális mértékben csökken az olajszint. 1.Megjegyzés: Minél jobban lecsökken az olajszint egy motorban, annál gyorsabban fogyasztja a maradék olajat.Ezért is érdemes a max jelzés közelében tartani a szintet.
2.Megjegyzés: Elvileg az autód átadásánál a kereskedõnek el kellett mondania a részecskeszûrõs Mazda6 olajszint, és DPF szûrõ összefüggéseit, hogy mire kell figyelni.

gabesz | 2006-07-19 19:24

Mi a tapasztalatotok a 6os dízelek olajfogyasztásával kapcsolatban ? Nálam még nem kellett utántölteni, de hallottam olyan dízelest /igaz Passat/aki szinte mindig önti a motorba.

mazda-auto.hu | 2006-07-17 16:41

Mondjuk 67190,- az FM modulátoros Kenwood. Ez biztos nem fér be a könyöktámasz alá, de más gyártók "mobil" CD tárjai sem fognak.

gabesz | 2006-07-17 16:16

Köszi a választ! A CD táras megoldás kb.hol állna meg összegben ?

mazda-auto.hu | 2006-07-17 09:29

gabesz - 1.Ahova befér, oda lehet CD tárat tenni az utastérben, vagy a csomagtartóban. 2. Jelen állás szerint sajnos az állandó világítás nem kikapcsolható, elvileg a vezérlõegység is erre van "beállítva", ami viszont nem igazán megkerülhetõ. Tipp: Kapcsolj át parklámpa állásba!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó