2025. December 19. Péntek - Viola

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gabesz | 2006-06-11 19:39

Bocs ha nem pont idevágó a kérdés, de érdekelne hogy a szükségpótkerék helyére berakható-e egy normál méretû? úgy értem elegendõ helye van-e a csomagtartóban ? szemre nem vagyok biztos benne, de élnék a dologgal.

mazda-auto.hu | 2006-06-06 09:55

A gyári xenon beszerelésének alkatrészigénye kb 600000Ft, és még így sem biztos, hogy elfogadja a vezérlõegység (ennek még nem néztünk utána, mivel még nem merült fel a kérdés). Utángyártott xenon szettek viszonylag elérhetõ áron is kaphatóak, hogy mennyire jók, az passz.

gabesz | 2006-06-04 15:12

Érdekelne,hogy a 6os Mazda lámpái kicserélhetõk-e xenonra?ha igen, kb.mennyi idõbe ill.pénzbe kerül?

mazda-auto.hu | 2006-06-02 17:01

Ha környezetvédelmi, vagy gazdasági szempontból közelítjük meg a dolgot, akkor nem. Ha a motor érdekeit tartjuk szem elõtt akkor igen. A 20000-res csereperiodusokkal sem lehet gond, fõleg ha rendszeresen ellenõrizzük az olajszintet, de mechanikai szempontból még a legjobb 10000km-t futott olaj sem tudja tartani a lépést, egy frissebb (cserélt) legjobb olajjal, még ha a képességei használtan is belül vannak az elõirt értékeken.

gabesz | 2006-06-02 16:54

szeretném megkérdezni a véleményeteket arról, hogy érdemes-e az elõírt 20ezres szervízperióduson belül olajat cserélni a 6os dízelben?/mondjuk félidõben/azért kérdem,mert annak idején a dCi motoros Megane-nál ezt ajánlották, igaz ott 30ezres volt a periódus.köszi

mazda-auto.hu | 2006-06-01 15:16

Várjuk az autót! Sajnos csak a megyén kívûl tudunk mérési lehetõséget.

Standi | 2006-06-01 14:01

Hali! Viszem hozzátok az autómat szervízre, meg tudod oldani, hogy valami hivatalos helyen beméreted, hogy hány le a mazda 6om most így tuningok után? Szombaton ott van Nálatok.

mazda-auto.hu | 2006-06-01 08:21

Minden jó, ha jó a vége! njoy - De ugye nem engedték, hogy laza szíjjal járj?

gabesz | 2006-05-31 19:01

Nos ma végre 41 nap várakozás után CD-t is hallgathatok a kocsiban , nem csak rádiót. Kb.fél óra alatt beledobták az új lejátszót, tehát sikeres volt a beavatkozás.Üdv

njoy | 2006-05-31 17:31

Hali!
Na megszületett a diagnózis a kopogásra:
A laposszij fezitõ tárcsa vagy görgõ rugója tört el emiatt kopog ugyhogy csere ha megjön a motyó,azt mondták elõfordult már ilyen a 6 ossal. És csodák csodája az ablakemelõ riasztómodul is meggyógyult miután 3x kicserélték találtak mellete egy biztosítékot aminek a foglalata kontakthibás volt és emiatt nem müködött jól. ugyhogy le a kalappal a villanyász elõtt aki tudja mit szerel be az autóba.
Üdv és köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó