2025. Május 11. - Ferenc

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-08-14 15:37

Az teljesen lehetetlen. Erre roppant kiváncsiak vagyunk. Milyen áron számlázták? Karbantartásmentes rendszer, önmagát takarítja, azaz meghibásodás esetén a garancia fedezi a javítást. Kivéve persze extrém eseteket, pl.: benzin tankolás stb...

Oszi | 2006-08-14 15:16

most volt az auto 20000szervizen es a szamlan szerepel a reszecskeszuro?!2006.03 143LE dizel

Zsoltika | 2006-08-14 14:24

Köszi a gyors választ. A szivattyú cseréje óta nem olyan az autó mint régebben. Alapjáraton remeg, gyorsításkor kormol, lustábban pörög fel alacsony fordulaton. A turbón nem érzem azt,hogy valóban változó geometriájú volna.Probáltam egy másikat, az teljesen másként viselkedik. Újra lett 2x programozva, de nem változott.

mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:08

Csak a szivattyút. Nyilván, ha esetleg nem megfelelõ üzemanyag miatt más is károsodhatott, akkor tovább kell menni, de ez egyáltalán nem jellemzõ.

Zsoltika | 2006-08-14 00:41

Üdv ! A kérdésem a következõ: ha M6 dízelen meghibásodik a nagynyomású szivattyú, akkor csak aszivattyút kell cserélni vagy az utána lévõ dolgokat is? A választ köszönöm !

mazda-auto.hu | 2006-08-11 16:39

Nem. A Mazda6 részecskeszûrõje elvileg teljesen karbantartásmentes, az autó "önmaga" végzi annak megújítását. Csak hiba esetén lehet szükség cseréjére.

Oszi | 2006-08-11 15:49

reszecske szurot is cserelitek a 143LE 20000km-nel?

mazda-auto.hu | 2006-08-09 08:36

Igaz. A szelephézag ellenõrzés elõ van írva, amit hidegen kell elvégezni.

gabesz | 2006-08-08 17:56

Sziasztok ! Azt hallottam hogy a 20ezres szervíz kissé idõigényes v.mi speciális beállítás miatt, ami hideg motort igényel. Legyetek kedvesek megírni pontosan mi ez , ill.tényleg így van-e a dolog?/ 6-osom van,143HP dízel.2006.04.havi/

Oszi | 2006-08-08 17:05

2dl/1000km igy akartad irni?es nem 100km-re

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó