2025. Június 20. Péntek - Rafael
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
MAXi | 2007-09-24 18:14
Az olajos patron csereje a 120 ezres szerviz resze a Mazda Magyarorszag eloirasa alapjan?
mazda-auto.hu | 2007-09-24 09:03
Mintha mi írtuk volna! : )
Oszi | 2007-09-22 13:17
Ami a vezermuszij feszesen tartasaert felelos ha jol tevedek.Nem jo dolog vele jatszani,mert ha beadja a kulcsot akkor annak nagyon koltseges vonzatai vannak.Kb hasonlo mintha elszakadna a vezermuszij!
MAXi | 2007-09-21 18:50
mazda-auto:
>> Az olajos patron altalában nem bírja ki a 2. szíjcseréig, ha pedig közben elromlik, az komoly gondot is okozhat. <<
Mi is ez az olajos patron egyebkent?
mazda-auto.hu | 2007-09-20 09:11
norbee- görgõ-29854,-Ft, feszítõgörgõ-21251,- , olajos fesz.-45289,- szíj-30895,- Az olajos patron általában nem bírja ki a 2. szíjcseréig, ha pedig közben elromlik, az komoly gondot is okozhat. Mi csak nagyon határozott külön kérés esetében tudunk a cseréjétõl eltekinteni. A vízpumpával nem szokott gond lenni. Oszi - Ez jó hír!
Oszi | 2007-09-19 11:57
Megoldodot a kuplungpedal nyikorgasom :)A rudot kozepen rogzito muanyag persely volt elkova es eltorve es attol kattogot es nyikorgot.Most beraktak a bontot pedalt es megszunt minden nem kivanatos hang :)
Oszi | 2007-09-18 20:51
A feszito ha jol emlekszem kb 50000Ft.
A komplet 120eKm szerviz kb 200000Ft
norbee | 2007-09-18 14:31
Üdv! Szeretném megkérdezni az árát a 2003-as M6 CDH-hoz való vezérmûszíjnak és a feszítõknek. Köszi! Ja, meg a munkadíjat is.
Oszi | 2007-09-18 11:24
Szerintem mehetsz te alacsonyabb fordulaton is,csak kello ideig es ha magassabb fordulaton hasznalod akkor azt ne hirtelen nagy gazadassal erd el hanem fokozatossan.Megmondom oszinten,semmivel nem hasznaljuk kulonbul a DPF-est mint a nem DPF-est es megsincs vele gond.Nagyon sokan ragorcsolnek erre "DFP problemara" es lehet hogy azert jon elo mert mar annyira varjak es tudat alatt ugyhasznaljak hogy elo is jon :D Szeriintem tudomast sem kell venni rola es normalisan kell hasznalni,mint barmelyik masik autott.:))
steini | 2007-09-17 22:53
Asszem ezt a füzetet én is ma kaptam meg...Nekem azt mondták, hogy ne akarjam "ultra" kíméletesen használni és 1500-nél felváltani, hanem hagyjam pörögni 2-2500ig...Ez részemrõl gond nélkül megoldható.De nagyjából ez van a füzetben is. Sokan vannak, akik kb 1200as fordulaton poroszkálnak a városban, gondolom ez a füzet inkább nekik készült...Én most is dízellel járok és általában 2000-en van a fordulat, nem szoktam az alatt felváltani...