2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-04-30 15:46

...és a gyártók sem egyformák.

Oszi | 2010-04-30 12:59 enola részére

nagyker kedvezmeny,kisker kedvezmeny,beszállító,hány kézen megy keresztűl mire a felhasználóhoz kerűl,milyen árrésel dolgoznak stb :)

tőlem nagy kedvezménnyel lett volna.Mazda-autóék mint márkaszerviz ,de tölük is katál volna kedvezményt stb.

vw-audi baromi sokat adnak el igy a gyártás költsége is csökken

enola | 2010-04-30 08:46 Oszi részére

Kösz, Oszi - 30-ért kaptam INÁ-t, sürgős megoldás kellett. Amúgy megmagyarázhatná valaki, hogy ugyanaz a sz_r miért kerül pl Oszinál 25-be, a Lángnál majdnem 80-ba(!)az e-bayen meg miért látom 29 euróért. És miért kerül az AUDI-é 12-be (a gyári). Szóval?

Oszi | 2010-04-29 22:16 Oszi részére

nem mazda-autoekra irtam hanem a ruvilra :)

Oszi | 2010-04-29 22:15 enola részére

megne vedd ott es foleg ne annyiert :) max 25eFt-ert adok neked INA-t :)

mazda-auto.hu | 2010-04-29 08:42 enola részére

Ha valóban az a rossz, akkor azt cserélni kell. A gyári 60262,-Ft-ért, utángyártott pedig 49612,-Ft-ért vásárolható meg.

enola | 2010-04-28 12:37

Ok, kösz. Javítható vagy cserélni kell? Mennyiből lehet megúszni egy ilyet?

mazda-auto.hu | 2010-04-28 12:26 enola részére

Jogos, igazad van. Ki kell szerelni, és úgy megvizsgálni, a legegyszerűbb egy "fixált" szíjtárcsával meghallgatni, de ez nem minden szervizben kivitelezhető.

enola | 2010-04-28 10:04 mazda-auto.hu részére

Talán szakszerűtlen a fogalmazás, de szolgáljanak mentségemre a következő linkek:http://mazdaalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/szijhajtas/kategoria/generator-szabadonfuto/marka/6/tipus/16864/ http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16864&cMegnNr=7639 A szíj új (Gates), és vezérműszíj-cserével együtt került fel. Miből állapítható meg, hogy a generátor "szíjtárcsája?" hibás? Kösz!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó