2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Hanzlik | 2010-05-04 20:06

Sziasztok az miért lehet mazda 6 2003. 2.0 diesel 121Le kocsinál hogy amikor lassan gyorsítasz mindegy milyen sebességben a lényeg hogy ilyen 1000-1500 fordulat környékén sípól valami utána vagy elveszed a gázt vagy odalépsz neki akkor abba hagyja. az mi lehet? mazda autó?

Hanzlik | 2010-05-04 20:06

Sziasztok az miért lehet mazda 6 2003. 2.0 diesel 121Le kocsinál hogy amikor lassan gyorsítasz mindegy milyen sebességben a lényeg hogy ilyen 1000-1500 fordulat környékén sípól valami utána vagy elveszed a gázt vagy odalépsz neki akkor abba hagyja. az mi lehet? mazda autó?

mazda-auto.hu | 2010-05-04 09:37 Oszi részére

Ezért írtam: lehet, hogy csak azt hiszi (de nem így van) az elektronika, hogy telítődött a szűrő, tehát túl nagy nyomáskülönbség a be és kimenő ág között.

tranyos | 2010-05-04 00:10 Fecó részére

Rendben, érdekel. Privátban kereslek.
Üdv!

Fecó | 2010-05-03 23:51 Anonymous részére

Fecó vagyok és nem Anonymous.

Anonymous | 2010-05-03 23:24 tranyos részére Hozzászólás szerkesztése

Üdv.
Köszi Tranyos.
Kell viheted,hátha megelőzhető az ismét villogás.
Biztos jó tiédhez ez a Kuberl V-CR
Denso doboz.Én a Powertuningtól vettem,direkt ehhez DPF-hez,de emlékeim szerint Ő honlapukon minden díesel M6-M5-M3-1.6_hoz,legyen az 136/120/121/110/143/,még a 2.2 185LE-hez is ezt adják ők.Viszont M3-hoz háromfélét,ezt és valami Siemens PT-boxokat.Most a powernél 114000 áfásan.
Nekem 2éve 90pézért hozta a poweros srác,(feléért odaadom/nám).Igazán nem sokat mentem vele.
Azt tudom,egy Pesti ismerősöm 2007 F/L M6 kombijában is ez van,és neki ezzel semmi gondja,(de viszont Ő hosszan is megy vele).Egyébként egyidőben,és ugyanattól a powerostól vettük.

Most este voltam a poweros srácnál,(Dabason),törölte a hibajelet,(ami menetpróba után sem tért vissza).És szinte ugyanazt mondta mint a Mazda-autó,és szerinte a dobozzal semmi gond, csak az autó használatával.Hiába a műhelyben pályázom,korábban meg tűzoltó voltam,ott se kellet sokat menni.
Címem:hora.f@monornet.hu
Hirtelen ennyi.

Oszi | 2010-05-03 23:05 mazda-auto.hu részére

elvileg nem azert van az elejen,kozepen es a vegen egy szenzor,hogy a nyomaskulonbsegbol tudja,hogy mikor van teli???nem,lehet,hogy nala is azzal lesz a gond???


fustot a reszecskeszuro (koromcsapda) miatt nem latsz :) ,de attol meg kormolhat rendesen,csak nem jon ki a kipufogo azon vegen amelyiken varod mert utkozben elakad :)))

Oszi | 2010-05-03 23:01

mazda-auto:

meggyoztem a beszerzest,hogy fussunk meg 1 kort a patronnal es ha minden igaz 2 heten belul lesz megint mas forrasbol ugyan az.igaz ez nem annyira jo hir mint ha azzonal lenne,de legalabb nem maradok cikiben. :)

tranyos | 2010-05-03 18:35 Fecó részére

Fecó, ha esetleg úgy döntesz hogy kiveszed a dobozt a kocsidból, engem érdekelne ha megtudunk egyezni. Feltéve hogy jó az enyémhez. 2007 F/L 120LE. Mazda-autó szerinted?
Üdv!

Fecó | 2010-05-03 16:44 mazda-auto.hu részére

Üdv.
Köszi,és igy legyen.

Egyébként szeretem ezt a járgányt,(soha rosszabb,de jobb autót se kivánok senkinek,se nekem),és összeségében elégett vagyok vele.

Mondható annó elcsesztem hogy díesel lett,de a nyomaték volt a döntő.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó