2025. Július 19. Szombat - Emília
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda logó történelem.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Oszi | 2010-05-18 19:36 Ricsi részére
kabelal egyut kuldik azt amihez kell , uj eletre kell tolle az auto,de az egyeneltel alapjarat meg mindig nem igazan befecskendezo gond szerintem :) en mikor vegig jatszotam ezt nekem kerek perec megmondta a dizel muhelyes,hogy felesleges a vizsgalat mert csak akkor tudnak 100%-osat mondani ha mar az auto sem megy a befecskendezotol es a pcm is beirja hibanak ::) en ennek ellenere megcsinaltattam kozem 30eft +ki-be szerelesert es csak annyit tudtak megmondnai,hogy tobbet szallit 3 hengerben ,de az auto tokeletesen mukodot vele es a korrekcios ertekek is 1-4 ig skalan 1-2 kozot ingadoztak :) a regiben meg 1-4*ig van az ujabbaknal mar 100ig van a skala.en inkabb egy furcsa kopogo hang miatt csereltem ki a 4 befecsit,de mint kiderult feleslegesen mert a hang maradt :) A s szervizben ugyan ezt is elore megmondtak ,de makacs voltam es mondhatjuk,hogy kidobtam 360eFt a 4 befecsire :)
Ha gondolod megdumalhatjuk a 4 befecskendezomet privatba :) elviszed,berakjatok es megnezitek,hogy milyen es ha jo akkor 1 uj arabol vagy meg kevesebbol megvan 4 amivel meg vigan autozhatsz :)
melesleg hozzateszem,hogy a hugom 6-osaban 200eKm van es meg a gyari befecskendezo es minden gond nelkul autozik vele tehat a km nem feltetlenul eredmenyezi,hogy tonkre megy a befecskendezo,mar csak azert sem mert anyam 6-osaban 120eKm van es a 2hengernel mar 90-92 kozot ingadozik a korrekcios ertek :)
Ricsi | 2010-05-18 18:21 mazda-auto.hu részére
köszi a válaszokat mazda-auto!
nem tudom, mit csináljak...a beméretést így lemondom, az biztos. De 4db új fej még mindig igen drága, a használt meg rizikós, de olcsóbb...kezdek belefáradni a kavarásba. Ha lemennék mégis hozzátok, van raktáron 4db befecskendezőtök? Vagy újra kéne mennem, ha kiderül, hogy ez kell bele? Kábellel értendő az ár?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:30 mazda-auto.hu részére
...és természetesen nem a csúcs (ilyen nincs), hanem a komplett befecskendező fej a 95000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:28 mazda-auto.hu részére
Kimaradt, hogy kizárólag akkor nem kell programozni, ha minden befecskendező ugyanahhoz a hengerhez kerül vissza, ahol előzőleg volt.
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:22 Ricsi részére
Visszaszerelés után programozni nem kell de egy korrekciós tanítást végig kell futtatni. A befecskendező mérésekhez én is fenntartásokkal állok hozzá, mert a bevizsgáló műhelyekben mért értékek alapján gyakorlatilag minden 50000km-nél többet futott nagynyomású befecskendező rossz. Ettől függetlenül autóba visszaszerelve szinte mindig jól működnek. A résolaj veszteség természetesen más dolog, inkább ez az az érték, ami alapján biztosan rossznak minősíthető egy befecskendező. A pilot befecskendezés hibája inkább zajban és járáskultúrában jelentkezik kis fordulaton, füstölésben nem annyira. Egy gyári új csúcs nálunk már 95000+Áfa.
Ricsi | 2010-05-18 13:39 Oszi részére
nekem most 170e van benne, a 160 ezressel nem mennék sokkal többre, köszi...:-))
Amúgy a gyári is DENSO nem?
Ricsi | 2010-05-18 13:38 Oszi részére
köszi Oszi!
akkor mazda-auto tudja bemérni a PILOT befecskendezést csak?
Már a nyomásszabályzó szelep lett próbálva, nem az a baj sajnos.
Oszi | 2010-05-18 12:23 mazda-auto.hu részére
nekem magas fordulaton is kopogosabb volt amotor mikor nem tudtak vegig csinalni a tanitasi muveletett es a kozeperteken mukodot 1 honapig.
Oszi | 2010-05-18 12:22 Ricsi részére
van 4db-om 160ekm futottak 30/Db vagy az uj gyari 200kurul van,de lehet talani DENSO-t olcsobban.
Oszi | 2010-05-18 12:20 Ricsi részére
felesleges penz kidobas a bemeres :) pont azt nem tudjak vizsgalkni amit kene a PILOT befecskendezest ami alacsony fordulatszamon tobb reszletbe fecskendezi be a kell menniyseget.
neked egy zsak penzert csak azt tudjakvizsgalkni,hogy 800,1000,1200,1600 baron mennyit szallit.
a kabelos verzional nem kellet nekem kulon beutni a befecskendezo szamokat.
miutan jobban utanna neztek a garis ugyem miatt a tortenetnek azt a valaszt kaptak az osztarak mernokoktol ,hogy csak a kabel nelkulieknel kell es a reginel csak egy tanitast kell csinalni.
az alapjarat ingadozas nem inkabb nyomasszabaylzo hibara utal???