2025. Október 20. Hétfő - Vendel
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Oszi | 2010-05-18 19:36 Ricsi részére
kabelal egyut kuldik azt amihez kell , uj eletre kell tolle az auto,de az egyeneltel alapjarat meg mindig nem igazan befecskendezo gond szerintem :) en mikor vegig jatszotam ezt nekem kerek perec megmondta a dizel muhelyes,hogy felesleges a vizsgalat mert csak akkor tudnak 100%-osat mondani ha mar az auto sem megy a befecskendezotol es a pcm is beirja hibanak ::) en ennek ellenere megcsinaltattam kozem 30eft +ki-be szerelesert es csak annyit tudtak megmondnai,hogy tobbet szallit 3 hengerben ,de az auto tokeletesen mukodot vele es a korrekcios ertekek is 1-4 ig skalan 1-2 kozot ingadoztak :) a regiben meg 1-4*ig van az ujabbaknal mar 100ig van a skala.en inkabb egy furcsa kopogo hang miatt csereltem ki a 4 befecsit,de mint kiderult feleslegesen mert a hang maradt :) A s szervizben ugyan ezt is elore megmondtak ,de makacs voltam es mondhatjuk,hogy kidobtam 360eFt a 4 befecsire :)
Ha gondolod megdumalhatjuk a 4 befecskendezomet privatba :) elviszed,berakjatok es megnezitek,hogy milyen es ha jo akkor 1 uj arabol vagy meg kevesebbol megvan 4 amivel meg vigan autozhatsz :)
melesleg hozzateszem,hogy a hugom 6-osaban 200eKm van es meg a gyari befecskendezo es minden gond nelkul autozik vele tehat a km nem feltetlenul eredmenyezi,hogy tonkre megy a befecskendezo,mar csak azert sem mert anyam 6-osaban 120eKm van es a 2hengernel mar 90-92 kozot ingadozik a korrekcios ertek :)
Ricsi | 2010-05-18 18:21 mazda-auto.hu részére
köszi a válaszokat mazda-auto!
nem tudom, mit csináljak...a beméretést így lemondom, az biztos. De 4db új fej még mindig igen drága, a használt meg rizikós, de olcsóbb...kezdek belefáradni a kavarásba. Ha lemennék mégis hozzátok, van raktáron 4db befecskendezőtök? Vagy újra kéne mennem, ha kiderül, hogy ez kell bele? Kábellel értendő az ár?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:30 mazda-auto.hu részére
...és természetesen nem a csúcs (ilyen nincs), hanem a komplett befecskendező fej a 95000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:28 mazda-auto.hu részére
Kimaradt, hogy kizárólag akkor nem kell programozni, ha minden befecskendező ugyanahhoz a hengerhez kerül vissza, ahol előzőleg volt.
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:22 Ricsi részére
Visszaszerelés után programozni nem kell de egy korrekciós tanítást végig kell futtatni. A befecskendező mérésekhez én is fenntartásokkal állok hozzá, mert a bevizsgáló műhelyekben mért értékek alapján gyakorlatilag minden 50000km-nél többet futott nagynyomású befecskendező rossz. Ettől függetlenül autóba visszaszerelve szinte mindig jól működnek. A résolaj veszteség természetesen más dolog, inkább ez az az érték, ami alapján biztosan rossznak minősíthető egy befecskendező. A pilot befecskendezés hibája inkább zajban és járáskultúrában jelentkezik kis fordulaton, füstölésben nem annyira. Egy gyári új csúcs nálunk már 95000+Áfa.
Ricsi | 2010-05-18 13:39 Oszi részére
nekem most 170e van benne, a 160 ezressel nem mennék sokkal többre, köszi...:-))
Amúgy a gyári is DENSO nem?
Ricsi | 2010-05-18 13:38 Oszi részére
köszi Oszi!
akkor mazda-auto tudja bemérni a PILOT befecskendezést csak?
Már a nyomásszabályzó szelep lett próbálva, nem az a baj sajnos.
Oszi | 2010-05-18 12:23 mazda-auto.hu részére
nekem magas fordulaton is kopogosabb volt amotor mikor nem tudtak vegig csinalni a tanitasi muveletett es a kozeperteken mukodot 1 honapig.
Oszi | 2010-05-18 12:22 Ricsi részére
van 4db-om 160ekm futottak 30/Db vagy az uj gyari 200kurul van,de lehet talani DENSO-t olcsobban.
Oszi | 2010-05-18 12:20 Ricsi részére
felesleges penz kidobas a bemeres :) pont azt nem tudjak vizsgalkni amit kene a PILOT befecskendezest ami alacsony fordulatszamon tobb reszletbe fecskendezi be a kell menniyseget.
neked egy zsak penzert csak azt tudjakvizsgalkni,hogy 800,1000,1200,1600 baron mennyit szallit.
a kabelos verzional nem kellet nekem kulon beutni a befecskendezo szamokat.
miutan jobban utanna neztek a garis ugyem miatt a tortenetnek azt a valaszt kaptak az osztarak mernokoktol ,hogy csak a kabel nelkulieknel kell es a reginel csak egy tanitast kell csinalni.
az alapjarat ingadozas nem inkabb nyomasszabaylzo hibara utal???