2025. December 17. Szerda - Lázár
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó










Fecó | 2010-05-18 20:55
Az én díesel,F/L hatosom is kopog hideg índitás után egy rövid ideig,(sőt még be-be csörren hidegen ha picit terhelem"nehézkes indulásnál",de a kopogás/csörrenés melegedés után megszünik).Érdekes mert ez csörrenés nem mindig halható,és ha halható is,akkor is indulásnál,és csak hidegen.A kopogás pedig díesel "betegség" pláne az M6-nál.
Oszi | 2010-05-18 19:36 Ricsi részére
kabelal egyut kuldik azt amihez kell , uj eletre kell tolle az auto,de az egyeneltel alapjarat meg mindig nem igazan befecskendezo gond szerintem :) en mikor vegig jatszotam ezt nekem kerek perec megmondta a dizel muhelyes,hogy felesleges a vizsgalat mert csak akkor tudnak 100%-osat mondani ha mar az auto sem megy a befecskendezotol es a pcm is beirja hibanak ::) en ennek ellenere megcsinaltattam kozem 30eft +ki-be szerelesert es csak annyit tudtak megmondnai,hogy tobbet szallit 3 hengerben ,de az auto tokeletesen mukodot vele es a korrekcios ertekek is 1-4 ig skalan 1-2 kozot ingadoztak :) a regiben meg 1-4*ig van az ujabbaknal mar 100ig van a skala.en inkabb egy furcsa kopogo hang miatt csereltem ki a 4 befecsit,de mint kiderult feleslegesen mert a hang maradt :) A s szervizben ugyan ezt is elore megmondtak ,de makacs voltam es mondhatjuk,hogy kidobtam 360eFt a 4 befecsire :)
Ha gondolod megdumalhatjuk a 4 befecskendezomet privatba :) elviszed,berakjatok es megnezitek,hogy milyen es ha jo akkor 1 uj arabol vagy meg kevesebbol megvan 4 amivel meg vigan autozhatsz :)
melesleg hozzateszem,hogy a hugom 6-osaban 200eKm van es meg a gyari befecskendezo es minden gond nelkul autozik vele tehat a km nem feltetlenul eredmenyezi,hogy tonkre megy a befecskendezo,mar csak azert sem mert anyam 6-osaban 120eKm van es a 2hengernel mar 90-92 kozot ingadozik a korrekcios ertek :)
Ricsi | 2010-05-18 18:21 mazda-auto.hu részére
köszi a válaszokat mazda-auto!
nem tudom, mit csináljak...a beméretést így lemondom, az biztos. De 4db új fej még mindig igen drága, a használt meg rizikós, de olcsóbb...kezdek belefáradni a kavarásba. Ha lemennék mégis hozzátok, van raktáron 4db befecskendezőtök? Vagy újra kéne mennem, ha kiderül, hogy ez kell bele? Kábellel értendő az ár?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:30 mazda-auto.hu részére
...és természetesen nem a csúcs (ilyen nincs), hanem a komplett befecskendező fej a 95000,-Ft.
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:28 mazda-auto.hu részére
Kimaradt, hogy kizárólag akkor nem kell programozni, ha minden befecskendező ugyanahhoz a hengerhez kerül vissza, ahol előzőleg volt.
mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:22 Ricsi részére
Visszaszerelés után programozni nem kell de egy korrekciós tanítást végig kell futtatni. A befecskendező mérésekhez én is fenntartásokkal állok hozzá, mert a bevizsgáló műhelyekben mért értékek alapján gyakorlatilag minden 50000km-nél többet futott nagynyomású befecskendező rossz. Ettől függetlenül autóba visszaszerelve szinte mindig jól működnek. A résolaj veszteség természetesen más dolog, inkább ez az az érték, ami alapján biztosan rossznak minősíthető egy befecskendező. A pilot befecskendezés hibája inkább zajban és járáskultúrában jelentkezik kis fordulaton, füstölésben nem annyira. Egy gyári új csúcs nálunk már 95000+Áfa.
Ricsi | 2010-05-18 13:39 Oszi részére
nekem most 170e van benne, a 160 ezressel nem mennék sokkal többre, köszi...:-))
Amúgy a gyári is DENSO nem?
Ricsi | 2010-05-18 13:38 Oszi részére
köszi Oszi!
akkor mazda-auto tudja bemérni a PILOT befecskendezést csak?
Már a nyomásszabályzó szelep lett próbálva, nem az a baj sajnos.
Oszi | 2010-05-18 12:23 mazda-auto.hu részére
nekem magas fordulaton is kopogosabb volt amotor mikor nem tudtak vegig csinalni a tanitasi muveletett es a kozeperteken mukodot 1 honapig.
Oszi | 2010-05-18 12:22 Ricsi részére
van 4db-om 160ekm futottak 30/Db vagy az uj gyari 200kurul van,de lehet talani DENSO-t olcsobban.