2025. December 17. Szerda - Lázár
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










mazda-auto.hu | 2010-05-19 13:48 mazda-auto.hu részére
...A motornak károsodást nem okoz, inkább a környezetnek, illetve valamilyen mértékben a korom szűrőnek. Új Mazda6 esetében más is okozhatja a zajt.
mazda-auto.hu | 2010-05-19 13:46 CHRISZ részére
Garanciális időszakon belül igen, ha valóban rossz az alaktrész.
CHRISZ | 2010-05-19 12:30
Köszönöm a gyors válaszokat.
mazda-auto ! ez garanciális hiba ? ( természetesen rendszeresen szervizelt a kocsi )
mennyit szabad így mennyi vele ?
mazda-auto.hu | 2010-05-19 12:09 KR részére
Igen, a kipufogógáz visszavezetésért felelős szelep (EGR) esélyes.
KR | 2010-05-19 11:44 CHRISZ részére
Hello!
Nekem is volt hasonló problémám, én is ilyen zajokra lettem figyelmes. Utána jártam a problémának és kiderült, hogy az én esetemben az EGR-szeleppel volt a baj, az adta a hangot ebben a fordulatszám tartományba. Ez én M6-osomban még a hagyományos szelep volt, nem volt rajta elektronika, ami jelezte volna a rendellenes működését. Valamilyen oknál fogva nem zárt össze és a benne lévő „tányér” rezonált.. Bele lett rakva egy bontott, persze ami jól is működik és a hang megszűnt, vagy néha nagyon halkan lehet hallani. Ez volt nálam, persze ez egy tipp! Először megijesztettek, hogy a turbó, de nem. Az én M6-om 2003-as. Remélem tudtam segíteni!
CHRISZ | 2010-05-19 10:56
Hello !
Tud valaki segíteni ?
M6 diesel 2008-as 45ekm.
1500-as fordulatszám környékén enyhe kerregö hang hidegen és melegen is és kb. 1900-as ford. elhallgat.
Mi lehet ez ?
Köszi
Ricsi | 2010-05-19 10:11 Oszi részére
köszi Oszi.
meggondolom az ajánlatot, vonzó...:-)
először mindenképp meg kéne tudnom valahogyan, hogy biztos rosszak e a befecsik, vagy más miatt füstöl. tanulván a te esetedből...:-))
Ricsi | 2010-05-19 09:29 mazda-auto.hu részére
nem áll le sosem, csak nem egyenletes az alapjárat, főleg hidegen. a füstölés miatt gondolnék a befecskendezőkre.meg nem is megy úgy, mint régen.
mazda-auto.hu | 2010-05-19 08:30 Oszi részére
Az alapjárati ingadozás egyértelműen utalhat nyomásveszteségre, viszont ha nem társul esetenkénti leállással, akkor inkább az injektorok túl nagy résolaja, vagy egyéb hibája miatt megy el a befecskendezési nyomás, nem pedig a közös nyomócsőben alacsony az érték, amiért viszont az említett szelep felel.
mazda-auto.hu | 2010-05-19 08:26 Ricsi részére
Az ára miatt, és mivel több féle van, nem tartjuk raktáron, de 1-2 napon belül bármikor megvan.