2025. Június 16. Hétfő - Jusztin
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A Ford kiszáll?
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-05-19 13:46 CHRISZ részére
Garanciális időszakon belül igen, ha valóban rossz az alaktrész.
CHRISZ | 2010-05-19 12:30
Köszönöm a gyors válaszokat.
mazda-auto ! ez garanciális hiba ? ( természetesen rendszeresen szervizelt a kocsi )
mennyit szabad így mennyi vele ?
mazda-auto.hu | 2010-05-19 12:09 KR részére
Igen, a kipufogógáz visszavezetésért felelős szelep (EGR) esélyes.
KR | 2010-05-19 11:44 CHRISZ részére
Hello!
Nekem is volt hasonló problémám, én is ilyen zajokra lettem figyelmes. Utána jártam a problémának és kiderült, hogy az én esetemben az EGR-szeleppel volt a baj, az adta a hangot ebben a fordulatszám tartományba. Ez én M6-osomban még a hagyományos szelep volt, nem volt rajta elektronika, ami jelezte volna a rendellenes működését. Valamilyen oknál fogva nem zárt össze és a benne lévő „tányér” rezonált.. Bele lett rakva egy bontott, persze ami jól is működik és a hang megszűnt, vagy néha nagyon halkan lehet hallani. Ez volt nálam, persze ez egy tipp! Először megijesztettek, hogy a turbó, de nem. Az én M6-om 2003-as. Remélem tudtam segíteni!
CHRISZ | 2010-05-19 10:56
Hello !
Tud valaki segíteni ?
M6 diesel 2008-as 45ekm.
1500-as fordulatszám környékén enyhe kerregö hang hidegen és melegen is és kb. 1900-as ford. elhallgat.
Mi lehet ez ?
Köszi
Ricsi | 2010-05-19 10:11 Oszi részére
köszi Oszi.
meggondolom az ajánlatot, vonzó...:-)
először mindenképp meg kéne tudnom valahogyan, hogy biztos rosszak e a befecsik, vagy más miatt füstöl. tanulván a te esetedből...:-))
Ricsi | 2010-05-19 09:29 mazda-auto.hu részére
nem áll le sosem, csak nem egyenletes az alapjárat, főleg hidegen. a füstölés miatt gondolnék a befecskendezőkre.meg nem is megy úgy, mint régen.
mazda-auto.hu | 2010-05-19 08:30 Oszi részére
Az alapjárati ingadozás egyértelműen utalhat nyomásveszteségre, viszont ha nem társul esetenkénti leállással, akkor inkább az injektorok túl nagy résolaja, vagy egyéb hibája miatt megy el a befecskendezési nyomás, nem pedig a közös nyomócsőben alacsony az érték, amiért viszont az említett szelep felel.
mazda-auto.hu | 2010-05-19 08:26 Ricsi részére
Az ára miatt, és mivel több féle van, nem tartjuk raktáron, de 1-2 napon belül bármikor megvan.
Fecó | 2010-05-18 20:55
Az én díesel,F/L hatosom is kopog hideg índitás után egy rövid ideig,(sőt még be-be csörren hidegen ha picit terhelem"nehézkes indulásnál",de a kopogás/csörrenés melegedés után megszünik).Érdekes mert ez csörrenés nem mindig halható,és ha halható is,akkor is indulásnál,és csak hidegen.A kopogás pedig díesel "betegség" pláne az M6-nál.