2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-05-19 13:46 CHRISZ részére

Garanciális időszakon belül igen, ha valóban rossz az alaktrész.

CHRISZ | 2010-05-19 12:30

Köszönöm a gyors válaszokat.
mazda-auto ! ez garanciális hiba ? ( természetesen rendszeresen szervizelt a kocsi )
mennyit szabad így mennyi vele ?

mazda-auto.hu | 2010-05-19 12:09 KR részére

Igen, a kipufogógáz visszavezetésért felelős szelep (EGR) esélyes.

KR | 2010-05-19 11:44 CHRISZ részére

Hello!

Nekem is volt hasonló problémám, én is ilyen zajokra lettem figyelmes. Utána jártam a problémának és kiderült, hogy az én esetemben az EGR-szeleppel volt a baj, az adta a hangot ebben a fordulatszám tartományba. Ez én M6-osomban még a hagyományos szelep volt, nem volt rajta elektronika, ami jelezte volna a rendellenes működését. Valamilyen oknál fogva nem zárt össze és a benne lévő „tányér” rezonált.. Bele lett rakva egy bontott, persze ami jól is működik és a hang megszűnt, vagy néha nagyon halkan lehet hallani. Ez volt nálam, persze ez egy tipp! Először megijesztettek, hogy a turbó, de nem. Az én M6-om 2003-as. Remélem tudtam segíteni!

CHRISZ | 2010-05-19 10:56

Hello !

Tud valaki segíteni ?
M6 diesel 2008-as 45ekm.
1500-as fordulatszám környékén enyhe kerregö hang hidegen és melegen is és kb. 1900-as ford. elhallgat.
Mi lehet ez ?
Köszi

Ricsi | 2010-05-19 10:11 Oszi részére

köszi Oszi.
meggondolom az ajánlatot, vonzó...:-)

először mindenképp meg kéne tudnom valahogyan, hogy biztos rosszak e a befecsik, vagy más miatt füstöl. tanulván a te esetedből...:-))

Ricsi | 2010-05-19 09:29 mazda-auto.hu részére

nem áll le sosem, csak nem egyenletes az alapjárat, főleg hidegen. a füstölés miatt gondolnék a befecskendezőkre.meg nem is megy úgy, mint régen.

mazda-auto.hu | 2010-05-19 08:30 Oszi részére

Az alapjárati ingadozás egyértelműen utalhat nyomásveszteségre, viszont ha nem társul esetenkénti leállással, akkor inkább az injektorok túl nagy résolaja, vagy egyéb hibája miatt megy el a befecskendezési nyomás, nem pedig a közös nyomócsőben alacsony az érték, amiért viszont az említett szelep felel.

mazda-auto.hu | 2010-05-19 08:26 Ricsi részére

Az ára miatt, és mivel több féle van, nem tartjuk raktáron, de 1-2 napon belül bármikor megvan.

Fecó | 2010-05-18 20:55

Az én díesel,F/L hatosom is kopog hideg índitás után egy rövid ideig,(sőt még be-be csörren hidegen ha picit terhelem"nehézkes indulásnál",de a kopogás/csörrenés melegedés után megszünik).Érdekes mert ez csörrenés nem mindig halható,és ha halható is,akkor is indulásnál,és csak hidegen.A kopogás pedig díesel "betegség" pláne az M6-nál.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó