2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Klevi99 | 2010-05-22 15:17

Sziasztok mi a véleményetek a jakoparts üzemanyag szüröröl érdemes belerakni vagy inkább valami mást kéne mert elég jó áron lehet beszerezni a boltbol ?

Ricsi | 2010-05-21 09:26 Oszi részére

vmi nem OK, mert tegnap kiszerelve ki lett próbálva a gyertya egy akksin, és semmi jele melegedésnak...lehet az akksi is rossz volt? :-))

Ricsi | 2010-05-21 09:24 Oszi részére

erős gázadásra füstöl csak. viszont ami még idegesítő, az az ingadozó alapjárat.Illetve már régóta kb.1300 fordulaton bizonytalanul jár, már 80e km óta...itt már rossz lehetett a csúcs.

Ricsi | 2010-05-21 09:21 waklarma részére

távol vannak mazda-autoéktól...nem csak távolságra értem.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 09:17 Nagyi86 részére

Általában amíg nem nő meg a gázolaj fogyasztás, és nincs más probléma, addig nem szoktak hozzányúlni a koromszűrő nélküli Hatosokban ( - 2005.07).

Nagyi86 | 2010-05-21 08:44


Eddig akit kérdeztem azt mondták,hogy használjam így ameddig el nem romlik a porlasztó!(kérdeztem olyat aki ilyeneket javít meg egy pár szerelőt)

Hát nem tudom mennyire rossza a befecskendező!

az autón semmit nem tapasztalok indul,megy nem kopog csak hidegen egy kicsit(de ezt szerintem minden dízel csinálja)

Szóval nem tudom mit tegyek!

Te mit javasolsz?

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:27 Ricsi részére

Természetesen igen, az izzítás célja éppen a "hidegüzem segítése" lenne, általában 60C fokos vízhőmérsékletig.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:25 Ricsi részére

Amelyikben több a résolaj, annak a befecskendezőnek kisebb a beporlasztási nyomása. Nem tűnik túlságosan nagynak az eltérés, de ez persze attól is függ, milyen átmérőjű volt a mérőedény, vagy mennyi volt próba időtartama.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:16 Nagyi86 részére

Komolyabb mértékű meghibásodás nagyobb károkat is tud okozni. Gondoljunk csak az 1800 Bar-os nyomásra. Ezzel a nyomással már fúrni lehet. Kérdés, hogy mennyire rossz az a befecskendező?

Oszi | 2010-05-20 22:02

elvileg ha haldoklik a lendkerek akkor sem megy vegig a tanitasi muvelet.
mindig futol vagy csak hirtelen nagy gazadasra?
intercoolerod nincs elrepedve???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó