2025. Október 21. Kedd - Orsolya

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Klevi99 | 2010-05-22 15:17

Sziasztok mi a véleményetek a jakoparts üzemanyag szüröröl érdemes belerakni vagy inkább valami mást kéne mert elég jó áron lehet beszerezni a boltbol ?

Ricsi | 2010-05-21 09:26 Oszi részére

vmi nem OK, mert tegnap kiszerelve ki lett próbálva a gyertya egy akksin, és semmi jele melegedésnak...lehet az akksi is rossz volt? :-))

Ricsi | 2010-05-21 09:24 Oszi részére

erős gázadásra füstöl csak. viszont ami még idegesítő, az az ingadozó alapjárat.Illetve már régóta kb.1300 fordulaton bizonytalanul jár, már 80e km óta...itt már rossz lehetett a csúcs.

Ricsi | 2010-05-21 09:21 waklarma részére

távol vannak mazda-autoéktól...nem csak távolságra értem.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 09:17 Nagyi86 részére

Általában amíg nem nő meg a gázolaj fogyasztás, és nincs más probléma, addig nem szoktak hozzányúlni a koromszűrő nélküli Hatosokban ( - 2005.07).

Nagyi86 | 2010-05-21 08:44


Eddig akit kérdeztem azt mondták,hogy használjam így ameddig el nem romlik a porlasztó!(kérdeztem olyat aki ilyeneket javít meg egy pár szerelőt)

Hát nem tudom mennyire rossza a befecskendező!

az autón semmit nem tapasztalok indul,megy nem kopog csak hidegen egy kicsit(de ezt szerintem minden dízel csinálja)

Szóval nem tudom mit tegyek!

Te mit javasolsz?

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:27 Ricsi részére

Természetesen igen, az izzítás célja éppen a "hidegüzem segítése" lenne, általában 60C fokos vízhőmérsékletig.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:25 Ricsi részére

Amelyikben több a résolaj, annak a befecskendezőnek kisebb a beporlasztási nyomása. Nem tűnik túlságosan nagynak az eltérés, de ez persze attól is függ, milyen átmérőjű volt a mérőedény, vagy mennyi volt próba időtartama.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:16 Nagyi86 részére

Komolyabb mértékű meghibásodás nagyobb károkat is tud okozni. Gondoljunk csak az 1800 Bar-os nyomásra. Ezzel a nyomással már fúrni lehet. Kérdés, hogy mennyire rossz az a befecskendező?

Oszi | 2010-05-20 22:02

elvileg ha haldoklik a lendkerek akkor sem megy vegig a tanitasi muvelet.
mindig futol vagy csak hirtelen nagy gazadasra?
intercoolerod nincs elrepedve???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó