2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Új Mazda CX-9 turbós motorokkal.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Oszi | 2010-06-01 21:54 bandita799 részére
azert van benne sulyerzekelo,hogy automatikusan kikapcsoljon amikor bekotod az ovet es keves a suly.elvileg ilyenkor a visszajelzo a kozepkonzol aljan vilagit.
Ricsi | 2010-06-01 21:45 Oszi részére
az biztos, hogy a gyári zsír tuti jó, de lehet akár ugyanolyan jó egy másik zsír is...a specifikációjuk nem ismert, a praktikeres zsír is lehet legalább olyan jó, mint a mazda. Kiderül majd, meddig tart. :-)
bandita799 | 2010-06-01 18:52 mazda-auto.hu részére
Szia! Az a helyzet,hogy nem merem a gyerekülést előre rakni amíg nincs kikapcsolva a légzsák erre kellene valami megoldás!Ehez kellene a segítség,hogy lehetne orvosolni a problémát!
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-06-01 13:37 bandita799 részére
Csak valamilyen manuális áramkör szakítót (kapcsolót) akarsz beszerelni? Elvileg gyárilag van súlyérzékelő a jobb első ülésben. Szervizben egyébként ilyen munkát biztosan nem mer senki elvállalni a későbbi esetleges felelősségi kérdés miatt.
Oszi | 2010-05-31 20:42 Ricsi részére
ha kicsereltek volna sem valtozik semmi :)
mas zsir is jo ,de legjobb az amit a mazda-ban tesznek ra :)
bandita799 | 2010-05-31 20:38
Sziasztok!
Volna egy kérdésem mazda 6 2.0 TE sport 2003 évjáratú autóba szeretnék beépítetni utas oldali légzsák kikapcsolót. Megvalósítható-e és ha igen miket kellene beszereznem hozzá? És mennyibe kerülne ez a mutatvány?
Előre is köszönöm a segítséget! Üdv.:Bandita
Ricsi | 2010-05-31 19:31 Den részére
a kormányoszlop kotyogást 5 perc alatt megcsináltam kb.1 hónapja (már nem tudom ki írta itt hogyan kell, de köszi!). Vettem 1200 ft-ért a praktikerben injekciós zsírt (fehér), és alul széthúztam a kormányoszlopot, de nem teljesen, hogy ne csússzon szét. Jól megtöltöttem zsírral, vissza a két csavar, azóta tökéletes.
Nevetséges, hogy az egri Mazdában (m.f) gőzük sem volt erről a dologról...nem is akartak cserélni kormányoszlopot sem mondjuk, hanem azt javasolták, szokjam meg. Ezt a kopogást nem lehet megszokni...
gulyas_peter | 2010-05-31 13:22
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, és a segítségeteket szeretném kérni!
3 napja vettem egy mazda 6 ot, ez az első mazdám.Hogyan lehet bal első parklámpa izzót cserélni 2004es 5 ajtós mazda6-nál?
A jobb oldalit sikerült, de a baloldaliná ott van a levegőszűrő, és nem mertem hozzányúlni.
a kövegtkező kérdés:
valamiért akadozik a kilométeróra mutatója, kicsit szagatva megy fel és le is. valakinek vmi ötlete?
mazda-auto.hu | 2010-05-31 08:28 Den részére
Nem lehet ilyet mondani, hogy nem igényli ezt, vagy azt az olajat egy motor. Minden motornak a legjobb olaj a legjobb. Az 5w-40 is belefér a gyári előírásba, a teljesen szintetikus mivolta, pedig külön előny. Ettől függetlenül elsősorban a 30-es melegoldali jelzésű olajok az ajánlottak, így a 0w-30, 5w-30, esetleg 10-30. A szelepszár szimering hibát töltési veszteség méréssel nem lehet kiszűrni,ez a szelepekkel összefüggve csak azok rossz zárását mutathatja. Nem tudom mennyit futott a motor? Elképzelhető, hogy korábbi "olajos gondok" miatt az olajlehúzó és olajáteresztő gyűrűknél túlzott kokszosodás van, illetve fel vannak keményedve a szelepszár szimeringek. A hengerek kopása nem jellemző. A szimering hiba hosszú motorfék, majd gázadás után van-e füst próbával tippelhető.
mazda-auto.hu | 2010-05-31 08:15 Hanzlik részére
A sípolás valószínűleg a turbótól jön (nem feltétlenül probléma), a zizegést pedig a kipufogógáz visszavezető szelep is adhatja.