2025. Június 20. Péntek - Rafael

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rm250 | 2010-05-28 15:17 Oszi részére

Szia Oszi !

Csak érdekesség miatt írom meg , hogy a 2003-as RF5C 136LE-s M6 kocsimban tavaly motort cseréltem. Az új motor 2007-es !!!! RF7J és beépíthető volt az autóba.
A különbségek: befecsekendezőt vissza a régi motorból, kellett egy bontott olajpumpa (RF5C típusé),az új típusban az olajszűrő a motor hátsó felén van ,még a régebbi a karterba építve.Előbbit le kellett dugózni és az új karterét a régire cserélni.Ill. van még egy olajcső ,amit cserélni kellett a hossza miatt. A motor csere óta 17e km-t mentem a gk-val és hibátlan , semmi olajfogyasztás. A motorcserére a turbó meghibásodása miatt volt szükség,melyet szintén bontottal cseréltem. A teljes javítás munkadíjjal,bontott motorral és turbóval,ill. az összes szükséges alkatrésszel 620e ft-ba került. Persze a szokásos hibák nálam is jelentkeztek , ABS jeladó a jobb első doblemeznél megadta magát és azóta világít a három kontroll lámpa(ABS,DSC,ASR) és a motorkontroll lámpa.
Nagyon jó gépkocsi, de nagyon zsákbamacska,hogy az előző tulajdonos, hogy használta(turbó szabály,hidegen nagyon odafigyelni a fordulatra,stb.....)A véleményem,hogy csak újonnan, vagy gyári garanciával rendelkező használtat szabad a dízel kivitelből megvásárolni,mert az ember a gk. árát mégegyszer kifizeti garancia nélkül az évek alatt az tuti.
Összesen közel 1,2M ft-ot költöttem a gépkocsi javítására az elmúlt másfél évben.
Az alkatrész árak a csillagos eget súrolják,minden arany árban van hozzá.
Elnézést,ha valakit untattam,de hátha voltak benne hasznosítható információk.

Oszi | 2010-05-27 22:58 Ricsi részére

Te tudod :)de ez szerintem inkabb penz es elszantsag kerdese lesz :) biztosat senki sem fog mondani.

Ricsi | 2010-05-27 20:19 Oszi részére

Igen, valószínű ez lesz. De mielőtt kiadok egy halom pénzt a befecsikre, tisztán szeretnék látni. Ez elég nehéz ebben a témában, azt megtapasztaltam...:-)

Oszi | 2010-05-27 15:36 Ricsi részére

sokat ne varj a padtol mert szar lesz mind a 4 es takaritas sem sokat fog hasznalni :)

mazda-auto.hu | 2010-05-27 10:39 dobaki2 részére

Remeg a motor bizonyos fordulatokon, nem húz úgy kb. 2000-res fordulatról magasabb fokozatokban.

Ricsi | 2010-05-27 08:54 Oszi részére

2 évvel fiatalabb és karambolos.90e van benne.de nem döntöttem e mellett még. Egyelőre jövő héten kiszedik a csúcsokat és megnézik padon ill.hogy lehet e tisztítani. Ha csere, akkor vagy új, vagy keveset futott használt. Ezt még nem tudom...

tomasso.italy | 2010-05-27 00:50

szia mazda-auto!megnézettem hogy miért is világit a motorhibajelzőlámpa és a kipufogógáz visszavezetést irta ki a gép,és azt mondták hogy csak kikell pucolni és már jó is lessz.a hibakódot 2x kitörölték belőle és ugyan ugy visszajelez a lámpa de mmég persze nem lett kitakaritva,azt szeretném erre hogy igaz e hogy ha kitakaritják akkor jó lesz e és ez okozhat e pl lerobbanást vagy vmi más gondokat,ők erre azt mondták h nem lehet semmi nyugodjak meg csak alacsony fordulaton nem megy ugy az auto.köszönöm előre is.

dobaki2 | 2010-05-26 19:39

A kettőstömegű lendkeréknek mik a hiba jelenségei? Főként a kezdetén!?

Oszi | 2010-05-26 18:49

amugy mibol gondolod,hogy egy MPV-ben kevesebb km van mint a tiedbe???

Oszi | 2010-05-26 18:48 Ricsi részére

az ujabbakban mar volt H50B-s.
Az alvazszamodbol kiderul,hogy neked mi kell.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó