2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-05-03 08:31 gabor86 részére

Az alapjárati teljesítmény természetesen korlátok közé szorítja a motor terhelhetőségét. Elképzelhető, hogy a kettős tömegű lendkerékkel, a kuplung szerkezet elemeivel már van probléma, de más is okozhat ilyen jelenséget.

gabor86 | 2010-05-03 06:18

Segítség!Mazda 6 2004 dízel sportkombim van az alábbi hibákat tapasztaltam:alapjáraton emelkedőn gáz hozzáadása nélkül megfullad a motor (ez természetes?)Nemrég jelentkezett egy olyan hiba, hogy kigyorsításnál 2300-as fordulat felett a kocsi elkezd rángatni ill. nem úgy meg ahogy kellene.Mi lehet a hiba??Kérem segítsetek!A kuplungja is iszonyatosan kemény, de nem csúszik és jól is működik, 150 000 km van a kocsiba.A választ előre is köszönöm!

SunSilver | 2010-05-02 19:27 Mazsi részére

Mint ahogy Oszi irta, a segitség a Te kezedben van!! Irány a szerviz, hiszen nem véletlenül jeleznek vissza.Hogy nem okoznak jelenleg gondot, az ne legyen számodra megnyugtató.Nekim is égett a sárga lámpa, és az Egr szelepnél kontakt hiba volt, meg jo néhány rövid csövecske volt elöregedve.Ugy , hogy a Te autód, de megérdemli a gondos gazdit!!!!:-))

Oszi | 2010-05-01 21:38 Mazsi részére

a valasz nagyon egyszeru :) valami nem jo es irany egy markaszerviz ahol kiolvassak,hogy mi a hiba,de szerintem ezt kerdezned sem kellet volna!Sajnos nem disznek epitettek be egyik lampat sem.Ha akkusarut leveszed azzal torlod a tarolt hibat es mivel tovabbra is fent all a hiba ezert ujra visszairja es termeszetesen nem az akkusaru levetellel kell orvosolni a hibat!

Mazsi | 2010-05-01 07:27

Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.

Mazsi | 2010-05-01 07:26

Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.

Mazsi | 2010-05-01 07:26

Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.

mazda-auto.hu | 2010-04-30 15:46

...és a gyártók sem egyformák.

Oszi | 2010-04-30 12:59 enola részére

nagyker kedvezmeny,kisker kedvezmeny,beszállító,hány kézen megy keresztűl mire a felhasználóhoz kerűl,milyen árrésel dolgoznak stb :)

tőlem nagy kedvezménnyel lett volna.Mazda-autóék mint márkaszerviz ,de tölük is katál volna kedvezményt stb.

vw-audi baromi sokat adnak el igy a gyártás költsége is csökken

enola | 2010-04-30 08:46 Oszi részére

Kösz, Oszi - 30-ért kaptam INÁ-t, sürgős megoldás kellett. Amúgy megmagyarázhatná valaki, hogy ugyanaz a sz_r miért kerül pl Oszinál 25-be, a Lángnál majdnem 80-ba(!)az e-bayen meg miért látom 29 euróért. És miért kerül az AUDI-é 12-be (a gyári). Szóval?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó