2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-05-03 14:38 Fecó részére
Több dolog is lehet. Lehet, hogy valóban túl sok korom van a szűrőben, de lehet, hogy csak azt hiszi az elektronika, hogy sok a korom a szűrőben. Az is elképzelhető, hogy nincs hiba, csak egyszerűen túl sok a befejezetlen regeneráció a rövid távolságok miatt, és emiatt van "teli" a szűrő...
Fecó | 2010-05-03 10:19 Fecó részére
Ja,lemaradt.
És még az is csökkentette az idegeimet,(ami úgy is váltakozó enyhén).
Pont a DPF villogás elött elgombáztam 50-nel egy macskát (fekete).Ennek köszönhetően a lőklap alsó festett szélén, repedt afesték,(KB 25-30 cm hosszban),meg a lámpasarkánál,és a löklap és sárvédő illesztésénél,kissé el áll,(de a sárvédőlemezen a fényezés nem sérült)és ahogy meg áltam jött a DPF villogás szűkős mázlimra.
Fecó | 2010-05-03 09:50
Üdv.
Kérdéssem lenne Mazda-autóhoz.
Szombaton villogni kezdett a DPF lámpa,szint rendben,teljesítmény vesztés/korlátozás nincs,valszeg ezt a chipnek/többlet anyagnak köszönhetem,(Pedig igy megy igazán jól).M6,F/L,143le.Jelenleg 34100km van az autóban,az olajban KB 4000km.Tavaj is "ez" volt,akkor kénser égetni kellet,(1500/ford-40 perc,magas volt a kipufogógáz hőmérséklet).Sajna csak rövid távokat megyek,és nem szeretem pörgetni.Minden esetre ma ki lessz ütve a hibajel,és ha visszatér-ha nem,csütörtökön beviszem a Kecskeméti szervizbe.
Már nagyon elegem van ebből a DPF-ből,valszeg felejtős lessz a doboz,(pedig nem füstöl,és roppant jól megy)és kompromisszumot kötök.De ha ránézek az autóra,és segít berágatni,valszeg a DPF sem fog érdekelni.Mit csináljak,tegyem a c-vágányra?
Köszönettel.
mazda-auto.hu | 2010-05-03 08:31 gabor86 részére
Az alapjárati teljesítmény természetesen korlátok közé szorítja a motor terhelhetőségét. Elképzelhető, hogy a kettős tömegű lendkerékkel, a kuplung szerkezet elemeivel már van probléma, de más is okozhat ilyen jelenséget.
gabor86 | 2010-05-03 06:18
Segítség!Mazda 6 2004 dízel sportkombim van az alábbi hibákat tapasztaltam:alapjáraton emelkedőn gáz hozzáadása nélkül megfullad a motor (ez természetes?)Nemrég jelentkezett egy olyan hiba, hogy kigyorsításnál 2300-as fordulat felett a kocsi elkezd rángatni ill. nem úgy meg ahogy kellene.Mi lehet a hiba??Kérem segítsetek!A kuplungja is iszonyatosan kemény, de nem csúszik és jól is működik, 150 000 km van a kocsiba.A választ előre is köszönöm!
SunSilver | 2010-05-02 19:27 Mazsi részére
Mint ahogy Oszi irta, a segitség a Te kezedben van!! Irány a szerviz, hiszen nem véletlenül jeleznek vissza.Hogy nem okoznak jelenleg gondot, az ne legyen számodra megnyugtató.Nekim is égett a sárga lámpa, és az Egr szelepnél kontakt hiba volt, meg jo néhány rövid csövecske volt elöregedve.Ugy , hogy a Te autód, de megérdemli a gondos gazdit!!!!:-))
Oszi | 2010-05-01 21:38 Mazsi részére
a valasz nagyon egyszeru :) valami nem jo es irany egy markaszerviz ahol kiolvassak,hogy mi a hiba,de szerintem ezt kerdezned sem kellet volna!Sajnos nem disznek epitettek be egyik lampat sem.Ha akkusarut leveszed azzal torlod a tarolt hibat es mivel tovabbra is fent all a hiba ezert ujra visszairja es termeszetesen nem az akkusaru levetellel kell orvosolni a hibat!
Mazsi | 2010-05-01 07:27
Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.
Mazsi | 2010-05-01 07:26
Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.
Mazsi | 2010-05-01 07:26
Segítség!!Kérdéssel fordulnék a fórumosokhoz? Mazda 6 diesel 136Le Sport kombim van 2004-es évjárattal. A műszerfalon világítanak a kipőrgésgátló és a motort szimbolizáló sárga visszajelző lámpácskák.Télen 9 fok alatt nincs ez a jelenség.Fölötte viszont megjelenik. Semilyen egyéb gondot nem észlelek a menetteljesítmény vagy mástekintetben, de zavaró a lámpák világítása.Az aku saru lehúzás után eltűnik, de
kis idővel egyszerre megjelennek. Köszönöm előre is a tanácsokat! sarkanyzs62@gmail.com vagy a fórumon kérnék választ.