2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2009-12-15 14:40 nagyand részére

Nekem M6 2004-em van. Abban a kályha ha szemben álssz az autóval, akkor a bal oldalt a tűzfalnál található meg, az üzemanyagszűrő alatt, nekem annyit lehet olvasni rajta hogy webasto.... Más típusoknál nem tudom hol van. Nekem 6 fok alatt kapcsol be, vagyis már ha 6 fok van akkor is bekapcsol. Ha ülsz az autóban jobb oldalról hallod a kesztyűtartó mögül a zúgását.

dana | 2009-12-15 14:36 nagyand részére

Nekem is a kuplung ilyet csinál, szerintem M6 betegség. Nekem még kifele is megakad egy picit. A szerelő azt mondta ez ilyen....

nagyand | 2009-12-15 14:27

Kerberosz

kuplung benyomásakor´, ugy ahogy írtad, nekem is a pedálon lehet valami furcsát érezni, mintha valamihez hozzá érne. De akkor bízzunk benne hogy ez normális.

Kerberosz | 2009-12-15 14:17

Sziasztok!

A napokban vásároltam egy 2004-es M6 CDH GT 136LE-s gyönyörűséget :), olvasgatva az itteni hozzászólásokat a fenti típussal kapcsolatban, remélem Nekem nem lesznek hasonló problémáim...bár az örömöm, most nagyobb annál, hogy e miatt a "Dunának rohanjak" :), némi nyugalommal tölt el az a tény, hogy márkakereskedésből vettem és Ők nem engedhetik(nék) meg maguknak, hogy hulladékot sózzanak az emberre.
Nos, a következő kéréseim, kérdéseim lennének:

1. a beépített GPS csak nyugat Európát tudja, de olvastam itt-ott, hogy már hozzá lehet jutni tizenvalahány ezerért a Magyar(és a keleti blokk) frissítéshez(DVD-n), tehát aki tud ebben segíteni, kérem írjon privibe, és megbeszéljük a részleteket.
KerberoszM6CDHGT@gportal.hu

2. Mivel fontos az üzemanyag minősége(is), ezért melyik kutat ajánljátok? Én eddig a Shell-t vagy OMV-t használtam.

3. 1500-2500 fordulat közötti váltásoknál(amikor jobban pörög a motor) a kuplung benyomásakor valami surlódás szerű valamit érzek a pedálban és mintha valami pici surlódó hang is lenne. ezt a jelenséget akkor is tapasztalom ha áll az autó, be van nyomva a kupung és a fenti fordulatig pörgetem a motort...elvittem két márkaszervízbe, de mind a kettő azt mondta, hogy tökéletesen működik, még a kéttömegű lentkerék neszeit sem hallani. Azzal magyarázták, hogy a diesel motor rezonanciája okozza.

Előre is köszi a segítséget :)

Üdv.

nagyand | 2009-12-15 14:10

Valaki árulja el nekem hogy a motortérben hol találom meg a kályhát. Csak hogy legyen lövésem hogy kb hol keressem. Mert egyenlöre semmi utaló jelet nem találok hogy egyáltalán benne lenne. Elvileg ha jól tudom kell neki lenni egy "kéménynek" ahol távozik a füst, de még csak azt se találom. :-((

hobo123 | 2009-12-15 12:59 nagyand részére

Biztosan meghallod ha müködik mert az autó beinditása után kb 1 perc múlva beindul és érdekes búgó hangja van ventillátor hang kiséretében. persze
ha elég hideg van (7 fok alatt) Némi többlet füstszag is érezhető az autó mellett álva de ez nem jellemző.

nagyand | 2009-12-15 12:08

hobol123

Nekem is ez lenne a problémám, én 1 hónapja vásároltam a kocsit, de én még nem hallottam müködni a kályhát. Igaz azt se tudom miböl veszem észre hogy müködik vagy sem. Jó lenne tudnom. Van esetleg valami jellegzetes hangja vagy szaga? Vagy füstöl? Ill hol találom a kéményét?
Ha valaki tud segíteni azt elöre is köszönöm.

hobo123 | 2009-12-15 08:55

Sziasztok !

Dizel mazda6 2004-es kombimba 1 hete nem működik a kályha . Ha jól hallom a motor leállitása után még megy a szellőztetése de a kályha nem gyujt be.Másik : reggelente elég nehezen indul kb 3 izitozás után. Elképzelhető hogy izzitó gyertya lesz. Az autóban 104.000 km van.

Előre is köszi a segitséget.

mazda-auto.hu | 2009-12-14 07:58 dpf_killer részére

Az igazi nagyszerviz (vezérműszíj csere) hivatalosan 240000km-nél esedékes. A márkaszervizek óradíját részben a Mazda Motor Hungary határozza meg és nem egységes az óradíj.

mazda-auto.hu | 2009-12-14 07:56 Hanzlik részére

16x7coll ET 55-45, 205/55R16

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó