2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-12-17 12:02 enola részére
De, egy Mazda szerviz komputeres hibakód olvasás.
enola | 2009-12-17 11:59 mazda-auto.hu részére
Jól értem, tehát effektíve semmi lehetőségem nincs a hallgatózáson kívül, hogy meállapítsam, megy-e vagy nem az olajkályha?
mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:39 Ricsi részére
Nincs. Az új oldalanként 32405,-Ft.
mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:34 enola részére
A kályhának a motor idulásához semmi köze nincs, kivéve, ha esetleg állófűtéssel ki lett egészítve korábban. A gyári vezérlőegységben részben beégetett program van, csak frissítése (kiegészítése) lehetséges, átírása nem.
mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:31 mazda-auto.hu részére
...ennek viszont az az akadálya, hogy ehhez a gyártól kell információt kérni, ők pedig csak az autó eredeti egységéhez tudják megadni.
mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:30 Haji részére
Ha az összes többi modul hozzá van programozva, akkor elvileg igen.
Ricsi | 2009-12-17 10:22
Szia mazda-auto!
Nincs véletlenül 2004 Mazda6 kombi diesel kézifékköteletek "beragadva"? Mennyi nálatok az ára?
Köszi!
enola | 2009-12-17 10:11 dana részére
Nem, egyszerűen csak mögötte, ha szemből nézzük, így értelemszerűen beljebb (az utastér felé). Szerintem a helyén van az, csak én valami nagyobban kerestem és lent, féltengely magasságában. Amúgy, amitket írsz, nem produkálja, nem zúg, stb. Viszont meglepően gyorsan eléri az üzemi hőfokot a korábbi dieseleimhet képest (Fiat, Peugeot, Seat) de csak terhelés alatt. Alapjáraton, állva ma kellett 7-8 perc, amíg megmozdult a mutató. És kösz neked is - sokat tanulok.
dana | 2009-12-17 10:00 enola részére
Üdv! Neked a szűrő a kályhára van szerelve? akkor ott valami nem okés. Mert azt írtad hogy mögötte van. Nem alatta és végül is beljebb mint a szűrő? A kályhának elméletileg hidegben (+6 fok) alatt mennie kell ameddig be nem melegszik a motor. Ha leállítod a motort és gyújtáson hagyod nekem akkor is megy, sőt még ha kiveszem a kulcsot, lezárom a kocsit, még akkor is zúg vagy 20 mp-ig. Melegebb motornál már nem megy a kályha. Ha nyugodtan járkálsz akkor valószínű hogy sok km megtétele után is megy a kályha (ki-bekapcsol) mivel a dieseleknek jó a hatásfoka, kevés hőt termelnek és nem melegszik fel nagyon a hűtővíz, olyannyira hogy a kályhának ne kelljen rádolgozni. Ezért rakják a kályhát a dieselekbe, mert amúgy nagyon lassan melegedne fel a motor. Így kíméli is a motort mert hamarabb bemelegszik, és a komfort is jobb, hamarabb lesz meleg az utastérteb. Hátránya hogy gázolajt fogyaszt, úgy tudom pár 1-2 decit óránként, és kicsit hangja van.
SunSilver | 2009-12-17 09:48 enola részére
Szia
suvitö hangja van, ha a paripa mellé állsz hallani fogod! Hanem hallod, valószinű, hogy irány egy szerviz!