2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-12-17 12:02 enola részére

De, egy Mazda szerviz komputeres hibakód olvasás.

enola | 2009-12-17 11:59 mazda-auto.hu részére

Jól értem, tehát effektíve semmi lehetőségem nincs a hallgatózáson kívül, hogy meállapítsam, megy-e vagy nem az olajkályha?

mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:39 Ricsi részére

Nincs. Az új oldalanként 32405,-Ft.

mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:34 enola részére

A kályhának a motor idulásához semmi köze nincs, kivéve, ha esetleg állófűtéssel ki lett egészítve korábban. A gyári vezérlőegységben részben beégetett program van, csak frissítése (kiegészítése) lehetséges, átírása nem.

mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:31 mazda-auto.hu részére

...ennek viszont az az akadálya, hogy ehhez a gyártól kell információt kérni, ők pedig csak az autó eredeti egységéhez tudják megadni.

mazda-auto.hu | 2009-12-17 11:30 Haji részére

Ha az összes többi modul hozzá van programozva, akkor elvileg igen.

Ricsi | 2009-12-17 10:22

Szia mazda-auto!
Nincs véletlenül 2004 Mazda6 kombi diesel kézifékköteletek "beragadva"? Mennyi nálatok az ára?
Köszi!

enola | 2009-12-17 10:11 dana részére

Nem, egyszerűen csak mögötte, ha szemből nézzük, így értelemszerűen beljebb (az utastér felé). Szerintem a helyén van az, csak én valami nagyobban kerestem és lent, féltengely magasságában. Amúgy, amitket írsz, nem produkálja, nem zúg, stb. Viszont meglepően gyorsan eléri az üzemi hőfokot a korábbi dieseleimhet képest (Fiat, Peugeot, Seat) de csak terhelés alatt. Alapjáraton, állva ma kellett 7-8 perc, amíg megmozdult a mutató. És kösz neked is - sokat tanulok.

dana | 2009-12-17 10:00 enola részére

Üdv! Neked a szűrő a kályhára van szerelve? akkor ott valami nem okés. Mert azt írtad hogy mögötte van. Nem alatta és végül is beljebb mint a szűrő? A kályhának elméletileg hidegben (+6 fok) alatt mennie kell ameddig be nem melegszik a motor. Ha leállítod a motort és gyújtáson hagyod nekem akkor is megy, sőt még ha kiveszem a kulcsot, lezárom a kocsit, még akkor is zúg vagy 20 mp-ig. Melegebb motornál már nem megy a kályha. Ha nyugodtan járkálsz akkor valószínű hogy sok km megtétele után is megy a kályha (ki-bekapcsol) mivel a dieseleknek jó a hatásfoka, kevés hőt termelnek és nem melegszik fel nagyon a hűtővíz, olyannyira hogy a kályhának ne kelljen rádolgozni. Ezért rakják a kályhát a dieselekbe, mert amúgy nagyon lassan melegedne fel a motor. Így kíméli is a motort mert hamarabb bemelegszik, és a komfort is jobb, hamarabb lesz meleg az utastérteb. Hátránya hogy gázolajt fogyaszt, úgy tudom pár 1-2 decit óránként, és kicsit hangja van.

SunSilver | 2009-12-17 09:48 enola részére

Szia

suvitö hangja van, ha a paripa mellé állsz hallani fogod! Hanem hallod, valószinű, hogy irány egy szerviz!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó