2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2009-12-30 23:32 mazda-auto.hu részére

igen, CK-300 a kihangosító szett, a mazda szervizes szaki nem tudta rákötni a bose erősítőjére, így kellett egy külön hangszóró (gyári HFS-12-őt szereztem hozzá) hogy arra vezesse ki a hangot. így viszont elbuktuk a bluetooth a2dp lejátszást is :/

Élõati | 2009-12-30 23:15 Oszi részére

Oszi !
Azt én is kivetetném az MPS-ből , szerinted menniért veszik ki.
UI: küldtem neked egy vevőt , megtalált (navi)

várati | 2009-12-30 22:32

Szervusztok!
Újdonsült M6 2007 143le kombi tulajként hozzáértő véleményét kérném.Dinamikus gyorsításkor (nem túlpörgetés)a motor felől zavaró éles, csörgő hang hallatszik.A szerviz szerint ez nem probléma,a nem megfelelő minőségű és cetánszámú üzemanyag okozhatja.Több kúton is tankoltam,az eredmény ua.Egy szerelő barátom szerint befecskendező korrekciót kellene csináltatani.Lehet ez a megoldás ilyen jellegű panaszra?
Időszerűen BÚÉK mindenkinek!

Oszi | 2009-12-30 21:58 Élõati részére

Valoszinuleg a leszabalyzast vettek ki belolelle es igy nem tilt le a gyar es az eloirasok szerint a meg biztonsagos tartomanyban.

Oszi | 2009-12-30 21:55 peet részére

attol,hogy az egyik rossz meg a masik mukodik :) de egyszerre allitja a 2 oldalt ha jo mind a 2-o :) ha nem akkor csak azt allitja amelyiket tudja es a masikra ir vagy inkabb tarol egy hibakodot:)

Oszi | 2009-12-30 21:52 Zotyo74 részére

JApan auto nem csoda auto es mivel ezek mar lenyegesen tobb europai beszalitotol szarmazo alkatreszt tartalmaznak meg inkabb igaz az elso mondat :) A feszito patron biztos,hogy nem birja ki a 240eKm-ig :)a feszitom talan,de a szij sem biztos hogy levan cserelve :)

Oszi | 2009-12-30 21:50 enola részére

erdemes ,de nem a tankba ontve,hanem szuro cseré-nél kozvetlenul a gazolajszurobe,de legjobb a szervizekben erre celra tarott rendszerrel mivel az uzemanyag rendszerben lehetnek itt-ott lerakodasok amiket szintem old a tisztito szer es utrakelve lerakodhatnak mas nem kivant helyeken.

Oszi | 2009-12-30 21:46 Haji részére

es meg szukseg van 2 gorgore ami meg kb 30eFt plussz a patron ami meg 30eFt persze utangyartotban es vezerlesbol en nem ajanlanam az ugy. cucokat mivel nem sokkal dragabb.A valtoolajcsere szerintem 100000km-nel esedekes :) a es a hosszbordas szij meg talan 80000 vagy 100000km-nel.ezen kivul 120000km-nel esedekes egy befecskendezes korrekcio amit csak a gyari geppel tudnak megsinalni.Es ha egy fel ev mulva leszakad a szij akkor azt megnezem,hogy ki fogja neked garoban megoldani :) Autoalkatresz uzletben dolgozom es nem ritkan talalkozok szakadt JO MINOSEGU SZIJJAKAL :) szetment ,bealt gorgokkel,feszitokkel :)Es sajnos az esetek donto tobsegeben "SZERELESI HIBA" a beszallito valasza es errol meg eloadast is tartotak ahol mar majdnem "agyonvertuk az eloadot" :)Es nem mondom azt,hogy a gyari nem szakadhat el ,nem mehet tonkre ,de a mazda inkabb benyeli mint egy akarmilyen szerelo vagy egy akarmilyen autosuzlet.
Van nalunk is JAPAN gyari minosegu,gyari beszalitotol szarmazo szett 60-70eFt + 30eFt a patron minusz kedvesseg,de en akkor is inkabb a mazda-tol vetre eskuszum a tovabbi gondok elkerulese veget.

Oszi | 2009-12-30 21:35 mazda6geo részére

vezermuszijhoz eleg erdekes lenne ha hozzanyultak volna :) LANCOS motor :)

Olajszintre NAGYON FIGYELJ ODA!!! NEkunk most 5eKm alat eltunt 3 liter es meg 60eKM-sem futott az MPS.
Lehet,hogy valami koszt tankoltal es azert rangat ,de egy ujabb szerviz latogatas megoldas lehet a gondodra.

peet | 2009-12-30 06:48

Xenon kálváriám váltakozó villogással kezdődött. Izzócsere, aztán több mint fél után behalt a bal oldal. Elektronika csere! Ezután észleltem nem működik az aut. magasság beállítás. Illetve egy hónap alatt egyszer működött. Tanács computeres... (nem szervízben) A jobb oldali lámpa B 2390 kódos. Tudja-e valaki ez mire utal? A magasság beállítás oldalanként független vagy nem?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó