2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-01-03 20:20 lippel részére

avensis-sel is lettek volna gondjaid :) ott sem ritkak a hibak foleg a dizel modelleknel :) csodak nincsenek ami ebben szar az a masikban is vagy esetleg mas dolgok.
Intercooler hiba sajos rossz anyag parositas eredmenye :) DE felismerven a hibat azoknak akik betartottak a garancialis felteteleket szo nelkul csereltek az aktualis kotelezo szerviznel.

Hasonlo visszahivasok vannak mas gyartok tipusainal is olcsobb es dragabb kategoriaban is!
Csak ezekrol nem biztos hogy haasz mivel nem igazan szeretik reklamozni.Ez kb olyan mint a 3-4litert fogyaszto Suzuki :))))en meg csak rohogok rajtuk es rajuk hagyom mert nem en tankolom az autojukat :)

Oszi | 2010-01-03 20:15 lippel részére

teves az elgondolasod!Akar egy tank is okozhat gondot es meghibasodashoz vezett ,nemhogy 400liter :)es persze a gazolajszuro surubb csereje is megelozheti a problemat.Szerintem meglepodnel mennyi kosz,viz lehet a gazolajszuroben akar 1 tankolas utan is ,nem hogy tobb 10ekm utan :)
ezen kivul az is szamit,hogy milyen minosegu gazolajszurot hasznalsz.

Toad | 2010-01-03 19:22

köszönöm a válaszodat

lippel | 2010-01-03 19:16 Oszi részére

Köszi Oszi a választ, de bár igaz, hogy Shell kúton is tankoltam, de össz. kb. 300-400 litert talán.
Volt nálunk MOL, utána a TESCO mellé építettek egy SHELL-kutat, tehát az ott tankolt mennyiség jelentéktelen lehet a hiba szempontjából.
Lassan kezdem sajnálni, hogy a 6-os mellett döntöttem az AVENSIS elenében.
(Merthogy már volt egy i-cooler cserém is-igaz garanciában)

Oszi | 2010-01-03 19:03 Oszi részére

ja es a kuplung +kettostomegu lendkerek is eleg huzos :) futomu sokat bir,hugieban kb 190eKm van es gyari a futomu,enyemben 167eKm es szintem bar 2db szilentett kellet nekem cserelni,de az valoszinuleg a leultetest nem birta ,meg a 225-os 17-es kereket :)

Oszi | 2010-01-03 19:00 Toad részére

csak visszaelenorizheto autot vasarolj meg ami egy kicsit dragabb ,de megeri.
Jo pelcda vagyok kb 720eFt motorjavitasra (es sajnos ezert nem kaptak szet az egesz motor csak a fotengelyt vettek ki amirol kiderult ,hogy mar jaitott volt igy bontot fotengely kelett + 4 uj befecskendezo 400eFt-ert)
ezen kivul a Turbo is eleg koltseges jatek es ha nem fogyelnek oda ra akkor az olajfogyasztas is gond lehet.es meg sorolhatnam :) de ezzel nem elvenni szeretnem a kedved csak hangsulyozni,hogy sokat szamit a jo eloelet ami neha picit dragabb.

Oszi | 2010-01-03 18:56 budag részére

szervizlatogatas megoldja a problemad.Eleg sokminden lehet a hiba oka,de ha alapjarat megvan akkor nem nyomasszab.szelep vagyis ez sem teljesen igaz es ezert egy hibakod olavasas,diagnosztika megmondana ,hogy mi a baj.

Oszi | 2010-01-03 18:53 lippel részére

kolcsszo nalad a SHELL :) 2003-as a 6-osom es meg a gyari szeleppel uzemel a szivatyum :) igaz 2evet nemetorszagban hasznaltak :) Tobb szerviz szerint is es tobb forumozo szerint is KERULNI KELL A kagylos kutakat.Lukoil,mol,omw hibatlan bar ez sem minden esetben igaz,kutja valogatja a szokasokat :)Szelepet mazda-autoek 60-70 korul cserelik alkatresszel egyut ha jol emlekszem.

Oszi | 2010-01-03 18:48 Haji részére

Igen irtad a gorgoket de az arat NEM idezem:

"Ezek alapján én az eladódnak még azt sem hinném el, hogy egyáltalán a vezérműszíjat kicséréltette-e és amikor ennek nekiugrasz, azt is kicserélném. Nem az dobja meg nagyon a költségeket, hisz 20-25e Ft-ból megvan már egy Gates(!) szíj is.

Tehat a ket gorgo es a patron ara nem szerepel!
Es ha azokat is hozza adod akkor talan ugyan annyi mint a gyari ha jo helyrol veszed meg :)))Mar mint a gyarit :)
Ezen kivul meg nem ertem mirol veszelsz,de nem baj mert belolled is van eleg az orszagban.
Nekem akkor is az a velemenyem,hogy vezerlesbol szerencsesebb a GYARI SZIJAT MEGVENNI mert sok gondot megsporolhat maganak az ember es erre nagyon jo sajat peldakat is irtam mar!DENSO befecskendezo ami ugyan gyari ,de mivel nem a MAZDATOL vettem es nem a DENSO forgalmazo szerelte be ezert kb 6 honap kuzdes volt 400000Ft-ert!mert igen sajna a "gyari" DENSO dobozban vasarolt UJ befecskendezo sz@r volt.
Ergo ha a mazdanal veszem meg akkor eszre sem vettem volna mi tortent mert rogton jott volna 4 uj befecskendezo es nem logot volna a levegobben a penzem es nem szedtek volna drabokra 4x az automat.

Igen en is tudom,hogy milyen az autoalkatresz kereskedes mivel abban dolgozom,de sajnso elkell fogadni ,hogy neha jobb a gyari alkatresz.
Textar betet visit mint alat es nem rossz beepites miatt,2 autonba is az van UJ tarcsaval es az enyemen ujra szetlett szedve ,hogy nem e veletlenul nem tisztitoka meg a fekportol a nyerget.

Toad | 2010-01-03 18:17

Sziasztok!
Az idén szeretnék vásárolni egy használt autót és Mazda 6 ra gondoltam. A főnökömnek is egy 2003 as évjáratú dízelje van és azóta a kötelező dolgokon kívül nem nyúlt hozzá, és ez tetszik egy autóban.

A kérdésem az lenne hogy: nektek mik a tapasztalataitok a 2.0 dízellel?
mik a típushibái a modellnek és mennyire borsosak az alkatrészek árai?
Nekem most egy peugeot 406 osom van és mazdára cserélnék sajnos csak egy használtra telik, de nem szeretnék befürödni és ezért kérdezlek benneteket tulajdonosokat mi a véleményetek?
Negatív és pozitív tapasztalatokat szívesen fogadok itt vagy a toad6@freemail.hu címen is.
Előre is köszönöm Gyuri

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó