2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










lippel | 2010-01-03 23:19 Oszi részére
Tényleg lehet téves elgondolásom, mivel laikus vagyok és hozzánemértő. Köszönöm válaszaidat és kérdezném, hogy ezt miért nem cserélik garanciában ha rendszeresen van szervizelve a gép?
A 3-4 litert fogyasztó Suzukira nekem is van sztorim, ismerős 1.2 Opel Corsája(legszarabb német márka...a BMW után) 4,5 litert eszik városban, de még nem adta ide tartóstesztre különböző okokra hivatkozva.
Oszi | 2010-01-03 20:20 lippel részére
avensis-sel is lettek volna gondjaid :) ott sem ritkak a hibak foleg a dizel modelleknel :) csodak nincsenek ami ebben szar az a masikban is vagy esetleg mas dolgok.
Intercooler hiba sajos rossz anyag parositas eredmenye :) DE felismerven a hibat azoknak akik betartottak a garancialis felteteleket szo nelkul csereltek az aktualis kotelezo szerviznel.
Hasonlo visszahivasok vannak mas gyartok tipusainal is olcsobb es dragabb kategoriaban is!
Csak ezekrol nem biztos hogy haasz mivel nem igazan szeretik reklamozni.Ez kb olyan mint a 3-4litert fogyaszto Suzuki :))))en meg csak rohogok rajtuk es rajuk hagyom mert nem en tankolom az autojukat :)
Oszi | 2010-01-03 20:15 lippel részére
teves az elgondolasod!Akar egy tank is okozhat gondot es meghibasodashoz vezett ,nemhogy 400liter :)es persze a gazolajszuro surubb csereje is megelozheti a problemat.Szerintem meglepodnel mennyi kosz,viz lehet a gazolajszuroben akar 1 tankolas utan is ,nem hogy tobb 10ekm utan :)
ezen kivul az is szamit,hogy milyen minosegu gazolajszurot hasznalsz.
Toad | 2010-01-03 19:22
köszönöm a válaszodat
lippel | 2010-01-03 19:16 Oszi részére
Köszi Oszi a választ, de bár igaz, hogy Shell kúton is tankoltam, de össz. kb. 300-400 litert talán.
Volt nálunk MOL, utána a TESCO mellé építettek egy SHELL-kutat, tehát az ott tankolt mennyiség jelentéktelen lehet a hiba szempontjából.
Lassan kezdem sajnálni, hogy a 6-os mellett döntöttem az AVENSIS elenében.
(Merthogy már volt egy i-cooler cserém is-igaz garanciában)
Oszi | 2010-01-03 19:03 Oszi részére
ja es a kuplung +kettostomegu lendkerek is eleg huzos :) futomu sokat bir,hugieban kb 190eKm van es gyari a futomu,enyemben 167eKm es szintem bar 2db szilentett kellet nekem cserelni,de az valoszinuleg a leultetest nem birta ,meg a 225-os 17-es kereket :)
Oszi | 2010-01-03 19:00 Toad részére
csak visszaelenorizheto autot vasarolj meg ami egy kicsit dragabb ,de megeri.
Jo pelcda vagyok kb 720eFt motorjavitasra (es sajnos ezert nem kaptak szet az egesz motor csak a fotengelyt vettek ki amirol kiderult ,hogy mar jaitott volt igy bontot fotengely kelett + 4 uj befecskendezo 400eFt-ert)
ezen kivul a Turbo is eleg koltseges jatek es ha nem fogyelnek oda ra akkor az olajfogyasztas is gond lehet.es meg sorolhatnam :) de ezzel nem elvenni szeretnem a kedved csak hangsulyozni,hogy sokat szamit a jo eloelet ami neha picit dragabb.
Oszi | 2010-01-03 18:56 budag részére
szervizlatogatas megoldja a problemad.Eleg sokminden lehet a hiba oka,de ha alapjarat megvan akkor nem nyomasszab.szelep vagyis ez sem teljesen igaz es ezert egy hibakod olavasas,diagnosztika megmondana ,hogy mi a baj.
Oszi | 2010-01-03 18:53 lippel részére
kolcsszo nalad a SHELL :) 2003-as a 6-osom es meg a gyari szeleppel uzemel a szivatyum :) igaz 2evet nemetorszagban hasznaltak :) Tobb szerviz szerint is es tobb forumozo szerint is KERULNI KELL A kagylos kutakat.Lukoil,mol,omw hibatlan bar ez sem minden esetben igaz,kutja valogatja a szokasokat :)Szelepet mazda-autoek 60-70 korul cserelik alkatresszel egyut ha jol emlekszem.
Oszi | 2010-01-03 18:48 Haji részére
Igen irtad a gorgoket de az arat NEM idezem:
"Ezek alapján én az eladódnak még azt sem hinném el, hogy egyáltalán a vezérműszíjat kicséréltette-e és amikor ennek nekiugrasz, azt is kicserélném. Nem az dobja meg nagyon a költségeket, hisz 20-25e Ft-ból megvan már egy Gates(!) szíj is.
Tehat a ket gorgo es a patron ara nem szerepel!
Es ha azokat is hozza adod akkor talan ugyan annyi mint a gyari ha jo helyrol veszed meg :)))Mar mint a gyarit :)
Ezen kivul meg nem ertem mirol veszelsz,de nem baj mert belolled is van eleg az orszagban.
Nekem akkor is az a velemenyem,hogy vezerlesbol szerencsesebb a GYARI SZIJAT MEGVENNI mert sok gondot megsporolhat maganak az ember es erre nagyon jo sajat peldakat is irtam mar!DENSO befecskendezo ami ugyan gyari ,de mivel nem a MAZDATOL vettem es nem a DENSO forgalmazo szerelte be ezert kb 6 honap kuzdes volt 400000Ft-ert!mert igen sajna a "gyari" DENSO dobozban vasarolt UJ befecskendezo sz@r volt.
Ergo ha a mazdanal veszem meg akkor eszre sem vettem volna mi tortent mert rogton jott volna 4 uj befecskendezo es nem logot volna a levegobben a penzem es nem szedtek volna drabokra 4x az automat.
Igen en is tudom,hogy milyen az autoalkatresz kereskedes mivel abban dolgozom,de sajnso elkell fogadni ,hogy neha jobb a gyari alkatresz.
Textar betet visit mint alat es nem rossz beepites miatt,2 autonba is az van UJ tarcsaval es az enyemen ujra szetlett szedve ,hogy nem e veletlenul nem tisztitoka meg a fekportol a nyerget.