2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
lippel | 2010-01-03 12:50
A nagynyomású szivattyú szelepével tömegesen akadnak gondok.
Beszéltem a Mazda Motor Hungary képviseletében egy "nemtörődöm" munkatárssal, aki azt a szerintem valótlan állítást próbálta bizonygatni, hogy egész Európában csak a magyarországi Mazda 6-okkal van szelepprobléma a nem megfelelő minőségű és szennyezett gázolaj használata miatt.
Az enyém 2004.08. havi, csak Shell és Mol olajat tankoltam bele (egyetlenegyszer Lukoilt-de az is hivatalos benzinkúton történt itt M.o-on).
Erősködött a fazon, hogy csak a magyarok tankolnak bele rossz olajat, ezért a Mazda Corp. nem hívja vissza ezek miatt a problémák miatt az autókat.
Én most fogom cseréltetni a szelepet, kifizetem, majd csendesen indítok egy pert a Mazda Motor Hungary ellen.
Haji | 2010-01-02 14:57 Oszi részére
Hát... nem az első, hogy nem azt írod, amit én valójában írtam. De nem haragszom. Nem te vagy az egyetlen ilyen ebben az országban. Viszont hatalmas szerencse, hogy írásban a csúsztatásnak nem sok értelme van, könnyen ellenőrizhető.
És azért írtam neki 20(!)-25-t, mert nem tudom, hol venné meg.
szalmazs | 2010-01-02 12:25
Köszi oszi. Ha a mazda-autoek ki cserelik akkor beszelek veluk.
Udv.
budag | 2010-01-02 11:49
Üdv Oszi.
Szerinted nekem is ez lehet a problémám, mert nekem alapjáraton szépen egyenletesen ketyeg.A másik fórumon azt írta valaki hogy ez a jelenség a főtengely felső állást jelző szenzor hibája, amitől téves jelet ad.Még annyit tapasztaltam, hogy az üzemanyagszűrőben nem megfelelő lehet a nyomás, mert a tetején a pumpa alapjáraton felpuhul, majd a gázadás lenyomásakor megáll.
Oszi | 2010-01-02 06:54 szalmazs részére
kb 40-50e ft a szelep es akar en is betudodm szerzni neked ,de akar mazda-autoek is es ok ki is cserelik neked.
Japan BluePrint a mi draga vez szettunk es a szij is gyari beszalitotol szarmazik azert olyan draga.es te csak a szijat irtad 25eFt-ra.Nem befosatni akartam,de a teny az teny.
szalmazs | 2010-01-01 22:13
Sziasztok!
Mazda 6 2003-as 120le dizel kombi, idonkent teljessen el megy az alapjarat. Olvastam a forumon hogy ez gyakori hiba a pumpaban az egyik szelep az oka. Mennyibe kerulne a javitas?
budag | 2009-12-31 18:53 pierke részére
üdv. A műszerfal bal alsó sarkában a vizhőfok jelző mellett jobbra egy piros ikon.
pierke | 2009-12-31 18:50 budag részére
bocs de neked hol van vízleválasztó visszajelződ?
budag | 2009-12-31 16:27
Üdv mindenkinek.
Én egy 2
3-as mazda 6 kombi dízel (120 le) boldog tulajdonosa voltam ezidáig. Sajnos a megbízhatósága előttem kissé megingott. Kérlek segítsetek hogy mi lehet vele. Én 10000 kilométerenként cseréltetek olajat és az összes szűrőt. A jövő hétre terveztem ismét a szervizet, de idő előtt el kezdett világítani a vízleválasztó visszajelzője. ég aznap leengedtem a vizet a szűrőből, de másnap a motor menet közben megállt.Újraindításra ismét elindult. Mivel éreztem hogy kissé rángat és még párszor leállt ezért soron kívül kicseréltettem a szűrőt és a benne lévő üzemanyagot felfrissítettem a ÖMV "szuper" naftájával. A szűrőcsere után 2 nappal ismét ugyanezt a leállást produkálta (és azóta is). A motor hirtelen megáll, majd a második, harmadik indítást követően beröffen. Alapjáraton szépen ketyeg, de terheléskor fordulaton meleg motorral is néha megáll. Majd van úgy hogy akár 20 km-et is elmegy hibátlanul, de másnap reggel ugyanezt csinálja. Sajna ezt egy hete kezdte el és az ünnepek miatt nem találok megfelelő szerelőt. Kérdésem hogy van még másik előszűrő is benne ami eltömődhetett, vagy lehet gyári hibás a szűrő? Ha mindig újraindul és többnyire veszi is a fordulatot lehet a tápszivattyú hibája?
Nektek BUÉK
(nagyon színvonalas a fórum és ezért fordulok hozzátok tanácsért)Köszönöm
Haji | 2009-12-31 00:36 Oszi részére
GörgőKET írtam, hidd el, darabra megvolt. Patront is írtam...
Hidd el, jó helyen dolgozom én is. Tulajdonképpen mi baj is van a Gates, Ruville, stb. márkákkal? Volt, amiből ugyanaz került bele, mint amit a márkaszervizben kapsz, csak nem Mazda logoval, hanem a beszállítóéval.
Tudom miről beszélek. Bármennyire is be akarsz fosatni, nem fog menni (utólag nem is volna túl szép dolog), mint láthatod, csak minőségi cuccok kerültek bele. Semmit sem vettem meg a "Fiktív Bt." gyártásából.
Amúgy rossz helyen dolgozol, vagy rossz a beszállító. 100-ért listaáron is rohadt drága szett, amit írtál. Nekem az egész ennyi volt, pedig még szűrőkből is csak Mann-t vettem.
LOL :-D