2025. Október 19. - Nándor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Élõati | 2009-12-29 23:12
Mazda-autó !
Olvastam a Mazda 3 MPS tunnungját hogy a végsebesség a tunning után 278km/h lett.
Mi lett a leszabályozással?
Nincsenek 240-nél leszabályozva?
Kellemes ünnepeket boldog új évet ! Élőati
Zotyo74 | 2009-12-29 12:43
Sziasztok!
köszönöm szépen a hozzászólásotokat a kérdéseimre.Boldog Új Évet Kívánok!
Haji | 2009-12-29 11:02 Zotyo74 részére
Nekem vasárnap volt a 120-as szerviz. A barátom csinálta. Évekig Mazda szervizben dolgozott, kb. egy éve már nem. Az anyagot én vittem (olyan helyen dolgozom, hogy az olaj kivételével mindenhez olcsóbban jutottam hozzá, azt ő hozta), tehát nem azért cserélt enni mindent, hogy keressen rajta.
Tehát a lista, ami állítása szerint a 120-as szerviznél cserélendő: vezérműszíj, feszítő- és vezető görgők, hidraulikus feszítő patron (mint kiderült, a régiben már egy csepp olaj sem volt!), hosszbordásszíj, motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, üa.szűrő, pollenszűrő, váltóolaj.
Ezek alapján én az eladódnak még azt sem hinném el, hogy egyáltalán a vezérműszíjat kicséréltette-e és amikor ennek nekiugrasz, azt is kicserélném. Nem az dobja meg nagyon a költségeket, hisz 20-25e Ft-ból megvan már egy Gates(!) szíj is.
mazda6geo | 2009-12-29 09:25
Üdv és Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Mazda6 MPS-emmel eddig semmi probléma nem volt (gratula a japán mérnököknek :). Múlt héten volt 60e szervízen, és most 2000-3000 fordulat között ki-kihagy "bólogat mint tanolóvezető", mintha gyújtás vagy befecskendezés hiba lenne, de kontroll lámpa nem gyullad ki. (Tele tankból a negyedét elhasználtam, és addig nem vettem észre semmit.) Volt már hasonló valakinek? Mit tanácsoltok? Számítógépes kivizsgálás segíthet? A szervíz olaj és hűtőfolyadék cserét csinált, gyertyákhoz, vezérműszíjhoz stb. nem nyúltak (legalábbis nem számlázták).
SunSilver | 2009-12-29 08:57 Zotyo74 részére
Hello!
Fecóval egyetértve,én is csak azt ajánlom, hogy nagyon sürgösen cseréltesd ki a feszitöt is, mert igaz, nem vettél észre semmi különöset, de ha észreveszed akk. nagyon mélyen belenyulsz a családi kasszába :-(( A következő autó vásárlásnál ne légy ennyire hiszékeny, vásárlás előtt kérdezz inkább a forumokban ill. szervizekben...kifizetődőbb! BUÉK!
Fecó | 2009-12-28 22:22 Zotyo74 részére
Üdv.
Nem vagyok szerelő,de a csern nem sporolnék,ennyit nem ér,és örülnék annak az akadály mentes harmincezernek.Nem kockáztatnák most már/még tovább ötvenezret,de még ötöt-se.Jobb ha azok a görgők ki vannak cserélve,már biztos valamelyik az eltelt 30 ezer alatt nyikorog,az meg nagyon kellemetlenné válhat, ha Japán,ha nem.
Zotyo74 | 2009-12-28 19:13
Sziasztok!
a 2003-as évjáratú m6 vásárlásakor (136le, dízel) a volt tulajdonos azt mondta, hogy 120.000km-nél lecserélte a vezérműszíjat-csak azt.A korábbi autómnál(nem mazda) ilyenkor nemcsak a vezérműszíjat cserélték le hanem a csapágyakat is. Magabiztosan állította, hogy a csapágyakat elég 200.000km-nél lecserélni, mivel ezek a japán autók bírják addig is. Kérdésem a következő:Ez igaz? ha nem akkor mi a teendőm? Jelenleg az autóba 150.000 km- van, és eddig még semmi különöset nem vettem észre, illetve tapasztaltam.
Üdv
enola | 2009-12-28 16:56
Üdv mindenkinek! Kb 25 bejegyzéssel ezelőtt említettem a Webasto fűtés hibáját. Elvittem hibakód-olvasásra, és valóban, valami rejtélyes okból letiltotta a kályha működését a számítógép. Kiütötték a tiltást, most működik. Más hibát nem jelzett, csak az egyik befecskendezőnél (3-as) a korrekciós érték 2 volt, míg a többinél 0. A szerelő szerint 4-5-ig jó, de nem árt egy üzemanyaghoz adható fúvókatisztítót megpróbálni. Érdemes? Melyik típus a legjobb?
mazda-auto.hu | 2009-12-23 16:30 nzss részére
Így a távolból passz.
mazda-auto.hu | 2009-12-23 16:29 pierke részére
Ha ez egy CK3000, akkor saját erősítős, relés egysége van, mely a gyári hangszórókra kötve tökéletes megoldást ad.