2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
A Mazda2 következik.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










peet | 2009-12-30 06:48
Xenon kálváriám váltakozó villogással kezdődött. Izzócsere, aztán több mint fél után behalt a bal oldal. Elektronika csere! Ezután észleltem nem működik az aut. magasság beállítás. Illetve egy hónap alatt egyszer működött. Tanács computeres... (nem szervízben) A jobb oldali lámpa B 2390 kódos. Tudja-e valaki ez mire utal? A magasság beállítás oldalanként független vagy nem?
Élõati | 2009-12-29 23:12
Mazda-autó !
Olvastam a Mazda 3 MPS tunnungját hogy a végsebesség a tunning után 278km/h lett.
Mi lett a leszabályozással?
Nincsenek 240-nél leszabályozva?
Kellemes ünnepeket boldog új évet ! Élőati
Zotyo74 | 2009-12-29 12:43
Sziasztok!
köszönöm szépen a hozzászólásotokat a kérdéseimre.Boldog Új Évet Kívánok!
Haji | 2009-12-29 11:02 Zotyo74 részére
Nekem vasárnap volt a 120-as szerviz. A barátom csinálta. Évekig Mazda szervizben dolgozott, kb. egy éve már nem. Az anyagot én vittem (olyan helyen dolgozom, hogy az olaj kivételével mindenhez olcsóbban jutottam hozzá, azt ő hozta), tehát nem azért cserélt enni mindent, hogy keressen rajta.
Tehát a lista, ami állítása szerint a 120-as szerviznél cserélendő: vezérműszíj, feszítő- és vezető görgők, hidraulikus feszítő patron (mint kiderült, a régiben már egy csepp olaj sem volt!), hosszbordásszíj, motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, üa.szűrő, pollenszűrő, váltóolaj.
Ezek alapján én az eladódnak még azt sem hinném el, hogy egyáltalán a vezérműszíjat kicséréltette-e és amikor ennek nekiugrasz, azt is kicserélném. Nem az dobja meg nagyon a költségeket, hisz 20-25e Ft-ból megvan már egy Gates(!) szíj is.
mazda6geo | 2009-12-29 09:25
Üdv és Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
Mazda6 MPS-emmel eddig semmi probléma nem volt (gratula a japán mérnököknek :). Múlt héten volt 60e szervízen, és most 2000-3000 fordulat között ki-kihagy "bólogat mint tanolóvezető", mintha gyújtás vagy befecskendezés hiba lenne, de kontroll lámpa nem gyullad ki. (Tele tankból a negyedét elhasználtam, és addig nem vettem észre semmit.) Volt már hasonló valakinek? Mit tanácsoltok? Számítógépes kivizsgálás segíthet? A szervíz olaj és hűtőfolyadék cserét csinált, gyertyákhoz, vezérműszíjhoz stb. nem nyúltak (legalábbis nem számlázták).
SunSilver | 2009-12-29 08:57 Zotyo74 részére
Hello!
Fecóval egyetértve,én is csak azt ajánlom, hogy nagyon sürgösen cseréltesd ki a feszitöt is, mert igaz, nem vettél észre semmi különöset, de ha észreveszed akk. nagyon mélyen belenyulsz a családi kasszába :-(( A következő autó vásárlásnál ne légy ennyire hiszékeny, vásárlás előtt kérdezz inkább a forumokban ill. szervizekben...kifizetődőbb! BUÉK!
Fecó | 2009-12-28 22:22 Zotyo74 részére
Üdv.
Nem vagyok szerelő,de a csern nem sporolnék,ennyit nem ér,és örülnék annak az akadály mentes harmincezernek.Nem kockáztatnák most már/még tovább ötvenezret,de még ötöt-se.Jobb ha azok a görgők ki vannak cserélve,már biztos valamelyik az eltelt 30 ezer alatt nyikorog,az meg nagyon kellemetlenné válhat, ha Japán,ha nem.
Zotyo74 | 2009-12-28 19:13
Sziasztok!
a 2003-as évjáratú m6 vásárlásakor (136le, dízel) a volt tulajdonos azt mondta, hogy 120.000km-nél lecserélte a vezérműszíjat-csak azt.A korábbi autómnál(nem mazda) ilyenkor nemcsak a vezérműszíjat cserélték le hanem a csapágyakat is. Magabiztosan állította, hogy a csapágyakat elég 200.000km-nél lecserélni, mivel ezek a japán autók bírják addig is. Kérdésem a következő:Ez igaz? ha nem akkor mi a teendőm? Jelenleg az autóba 150.000 km- van, és eddig még semmi különöset nem vettem észre, illetve tapasztaltam.
Üdv
enola | 2009-12-28 16:56
Üdv mindenkinek! Kb 25 bejegyzéssel ezelőtt említettem a Webasto fűtés hibáját. Elvittem hibakód-olvasásra, és valóban, valami rejtélyes okból letiltotta a kályha működését a számítógép. Kiütötték a tiltást, most működik. Más hibát nem jelzett, csak az egyik befecskendezőnél (3-as) a korrekciós érték 2 volt, míg a többinél 0. A szerelő szerint 4-5-ig jó, de nem árt egy üzemanyaghoz adható fúvókatisztítót megpróbálni. Érdemes? Melyik típus a legjobb?
mazda-auto.hu | 2009-12-23 16:30 nzss részére
Így a távolból passz.