2025. Október 19. - Nándor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


enola | 2009-12-17 09:38 hobo123 részére

Kb. ugyanez a kérdésem, miután most világosban megtaláltam a kályhát - nem a dieselszűrő alatt van (nálam), hanem mögötte. Ettől persze még én vagyok a h. Már csak az a kérdés, hogy tudom ellenőrizni egyszerűen, hogy működik-e, és ha nem, mi a teendő. McGyver-típusú tanácsot is köszönettel fogadok...

hobo123 | 2009-12-17 09:13

Sziasztok !

A webasto rá van kötve az autó komputerére vagy van külön csati amin ki lehet olvasni a hibakódokat ? Mert továbra sem indul a kályhám . Köszi

enola | 2009-12-17 09:05 mazda-auto.hu részére

Az autó magyar, az eredeti számlája, szervizkönyve megvan. Én igazából azon csodálkozom, hogy nincs egy kontroll-lámpája a Webasto-nak a műszerfalon működés közben. Ma reggel, a mínusz 8-ban is úgy indult, mint egy átlagos dízel. Kedves m-auto: Oszi 5-tel lejjebb azt írja, hogy a PCM-egység más a két típusban. Mégsincs mindenkinek igaza? Vagy ez egy ún. "ROM" tehát beégetett szoftver a vezérlőben?

Haji | 2009-12-17 08:51 mazda-auto.hu részére

Nem mintha ez járna a fejemben, de muszáj megkérdeznem. Szóval pusztán elméleti síkon:
Ha egy ugyanolyan évjáratú 136LE-s vezérlőegységét dugnám rá az enyémre, akkor onnantól kezdve annak a paramétereivel bírna?

mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:47 enola részére

Megvédeném őket, hiszen a mechanikai alaktrészek valóban egyformák, a szoftverért pedig ugye a vezérlőegység felel, és csak ebben van eltérés. Szóval mindenkinek igaza van. :-)

mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:45 enola részére

Ha esetleg Portugál vagy Spanyol származású az autó, akkor nem biztos, hogy van benne kályha.

enola | 2009-12-16 22:43 Oszi részére

Sejtettem, hogy nem ilyen egyszerű - ennyit a márkakereskedőkről. Amúgy én is tökéletesen elégedett vagyok a 120-as nyomatékával (még 150-nél is) Még 1X kösz.

Oszi | 2009-12-16 22:28 Haji részére

es sajnos nem csak egy egyszeru software kulonbsegrol van szo hanem a PCM -egyseg is mas (motorvezerlo).a motor egyebkent ugyan pl.:blokk,hengerfej,dugattyu,stb.Es mivel nyomatekban ugyan azt tudja igy varosban nem veszed eszre a kulonbseget csak autopalyan mondjuk 150felett :) na ott mar van kulonbseg :)de ugye itthon 130 a max megengedet sebesseg igy megint csak nincs kulonbseg :)

Haji | 2009-12-16 22:23 enola részére

Én úgy tudom, sokkal több múlik a változó geometriájú turbón. Míg a 89kW-os verzióban nem az van.
Volt szerencsém mindkettőt vezetni eleget. Hidd el, a különség nem érezhető, csak a forgalmiból tudnám megmondani, melyik melyik. Egy dolog persze észrevehető: a "gyengébbik" motor esetén kicsit nagyobb, mondjuk inkább határozottabb a turbólyuk. Nekem egyébként most ez van. Tökéletesen elégedett vagyok vele, nem hiányzik a +11kW.

enola | 2009-12-16 20:54

Köszi, mindenkinek, megnézem... Szóval ott kell lennie. Más: Ez egy 120 LE-s CD. A Mazda kereskedésben, ahol vettem (használtan) azt állították, hogy ennek a motornak minden alkatrésze cikkszám szerint megegyezik a 136 LE-sével,csak a motorvezérlő szoftverétől függ a teljesítményszint, így értelemszerűen meg is növelhető. Bocs, ha ez már volt téma korábban,ugye, az újszülött...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó