2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
A Mazda2 következik.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó










SunSilver | 2009-12-17 09:48 enola részére
Szia
suvitö hangja van, ha a paripa mellé állsz hallani fogod! Hanem hallod, valószinű, hogy irány egy szerviz!
enola | 2009-12-17 09:38 hobo123 részére
Kb. ugyanez a kérdésem, miután most világosban megtaláltam a kályhát - nem a dieselszűrő alatt van (nálam), hanem mögötte. Ettől persze még én vagyok a h. Már csak az a kérdés, hogy tudom ellenőrizni egyszerűen, hogy működik-e, és ha nem, mi a teendő. McGyver-típusú tanácsot is köszönettel fogadok...
hobo123 | 2009-12-17 09:13
Sziasztok !
A webasto rá van kötve az autó komputerére vagy van külön csati amin ki lehet olvasni a hibakódokat ? Mert továbra sem indul a kályhám . Köszi
enola | 2009-12-17 09:05 mazda-auto.hu részére
Az autó magyar, az eredeti számlája, szervizkönyve megvan. Én igazából azon csodálkozom, hogy nincs egy kontroll-lámpája a Webasto-nak a műszerfalon működés közben. Ma reggel, a mínusz 8-ban is úgy indult, mint egy átlagos dízel. Kedves m-auto: Oszi 5-tel lejjebb azt írja, hogy a PCM-egység más a két típusban. Mégsincs mindenkinek igaza? Vagy ez egy ún. "ROM" tehát beégetett szoftver a vezérlőben?
Haji | 2009-12-17 08:51 mazda-auto.hu részére
Nem mintha ez járna a fejemben, de muszáj megkérdeznem. Szóval pusztán elméleti síkon:
Ha egy ugyanolyan évjáratú 136LE-s vezérlőegységét dugnám rá az enyémre, akkor onnantól kezdve annak a paramétereivel bírna?
mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:47 enola részére
Megvédeném őket, hiszen a mechanikai alaktrészek valóban egyformák, a szoftverért pedig ugye a vezérlőegység felel, és csak ebben van eltérés. Szóval mindenkinek igaza van. :-)
mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:45 enola részére
Ha esetleg Portugál vagy Spanyol származású az autó, akkor nem biztos, hogy van benne kályha.
enola | 2009-12-16 22:43 Oszi részére
Sejtettem, hogy nem ilyen egyszerű - ennyit a márkakereskedőkről. Amúgy én is tökéletesen elégedett vagyok a 120-as nyomatékával (még 150-nél is) Még 1X kösz.
Oszi | 2009-12-16 22:28 Haji részére
es sajnos nem csak egy egyszeru software kulonbsegrol van szo hanem a PCM -egyseg is mas (motorvezerlo).a motor egyebkent ugyan pl.:blokk,hengerfej,dugattyu,stb.Es mivel nyomatekban ugyan azt tudja igy varosban nem veszed eszre a kulonbseget csak autopalyan mondjuk 150felett :) na ott mar van kulonbseg :)de ugye itthon 130 a max megengedet sebesseg igy megint csak nincs kulonbseg :)
Haji | 2009-12-16 22:23 enola részére
Én úgy tudom, sokkal több múlik a változó geometriájú turbón. Míg a 89kW-os verzióban nem az van.
Volt szerencsém mindkettőt vezetni eleget. Hidd el, a különség nem érezhető, csak a forgalmiból tudnám megmondani, melyik melyik. Egy dolog persze észrevehető: a "gyengébbik" motor esetén kicsit nagyobb, mondjuk inkább határozottabb a turbólyuk. Nekem egyébként most ez van. Tökéletesen elégedett vagyok vele, nem hiányzik a +11kW.