2025. Május 6. Kedd - Ivett

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-01-13 20:58 Hanzlik részére

termeszetes,hogy telen tobbet fogyaszt az auto,de szerintem ez minden autora igaz.Es igen a kalyha is nagyban hozzajarul ,bar ha azt nezzuk,hogy igy hamarabbb eleri az uzemi hofokot akkor viszont nem fogyaszt annyival tobbet.

Celszeru a szamlalot minden teletankolas utan nullazni.

Hanzlik | 2010-01-13 19:32

Sziasztok 2003-as Mazda 6 2.0 diesel 121 Le. létezik hogy a téli idő miatt többet eszik a webasto miatt mert az mindig megy ilyenkor. a computer szerint még nehettem volna 200km-ert és majdnem már megállt a gép.

SunSilver | 2010-01-12 16:40

Köszi:-)

mazda-auto.hu | 2010-01-12 16:08 SunSilver részére

Igen.

SunSilver | 2010-01-12 12:27 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, de ez az összeg áfával együtt értendő?

Köszi

mazda-auto.hu | 2010-01-12 11:10 SunSilver részére

A tárcsa 57633,-Ft, a kinyomócsapágy 13721,-Ft.

SunSilver | 2010-01-12 08:38

Tisztelt mazda-auto!

Mennyibe kerül nálatok M6 2004 2.0 cd te-hez, kuplungtárcsa,-kinyomo csapágy.Természetesen gyári ára érdekelne

Előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-01-11 15:29 dana részére

Valószínűleg motor probléma, végig kell mérni meddig van áram, illetve a motort ki kell próbálni. Meg lehet próbálni, hogy kinyitott ajtónál valaki két kézzel két oldalról összeszorítva megpróbálja lefelé nyomni az üveget, miközben a gombbal lefele "parancsot" adsz folyamatosan a motornak (gyújtáson), hátha tényleg csak megakadt.

Ricsi | 2010-01-11 13:14

Mazda-auto:
van az ablakemelőnek valami központi vezérlője? A hibák kiolvashatók a szervízben?
Köszi,
Ricsi

dana | 2010-01-11 11:32

Nekem is az ablakemelőm vacakol. De nekem a vezető oldali. A többi ablak mind működik, csak a vezető oldali első nem. Fent van és nem akar lemenni. Nem volt akksicsere. Ismerem a betanítást is. Lehúztam a sarut, majd visszaraktam, de ezután sem működik. Ha viszont megnyomom a gombot hogy lemenjen, akkor látszik az utastér világításon hogy kap egy terhelést mert elhalványul egy pillanatra. Olyan mintha azt érzékelné hogy végállás van és megállítja, esetleg be van szorulva? Nincs befagyva garázsban állok 10-12 fok van bent. Mi lehet a gond, esetleg a motorjának van valami baja?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó