2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2010-01-21 14:01 Oszi részére

Mi a pilot befecskendezes es a rendes között. Tehát ha tempomattal megyek akkor is rángat, de ha én tartom a gázon a lábam akkor is. Mondjuk mostanában, mióta szelephézag állítás volt, nem történt ilyen.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:59 dana részére

Gyakorlatilag pontosan arról van szó, amit Oszi írt. Az alkatrészek jellemzőinek (kismértékű)változása egy olyan preciziós szerkezetnél, mint a nagynyomású rendszer, korrekciót igényelhet egy bizonyos futásteljesítmény után. Általában 100000 km felett lehet rá szükség, vagy ha rendellenesség jelentkezik. Egy számítógépes diagnosztika árába kerül.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:56 dobaki2 részére

Az olajcserés éves szerviz, diagnosztikával, MES szolgáltatással jelenleg 41362,-Ft. Ehhez 40000km-nél pollenszűrő 10672,-Ft, levegőszűrő 9010,-Ft jöhet hozzá.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:43 dana részére

Egy szervizeléstől független diagnosztika nálunk 8250,-Ft. A számítógépes vizsgálat természetesen nem állapíthatja meg a futómű, a kipufogó, de még a turbó kopását sem. Az elektronikus eszközök visszajelzései alapján viszont következtetni tudunk sok mindenre. A fizikailag végzett állapot ellenőrzés, vagy a próbapados futómű, lengéscsillapító ellenőrzés újabb dolgokra adhat választ. Fórumunk ingyenes, és talán ha több Mazda vásárló választana bennünket új autó vásárlásakor, illetve szervizeléskor, akkor megtehetném, hogy csak és kizárólag a honlapos kérésekkel, cikkírással foglakozom, de így sajnos nem. Ezért sem tudok küldeni oldalnyi részletes válaszokat egy-egy kérdésre, így a diagnosztika képességeire sem. A megértést köszönöm.

A műszerfal recsegésére választ adni szintén csak és kizárólag személyesen lehet.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:32 peet részére

Beltér és ajtó W5W, csomagtér 3W, rendszám W5W.

Oszi | 2010-01-21 13:29 dana részére

valoszinuleg a abban a fordulatszam tartomanyban szunik meg a pilot befecskendezes es valt at rendes befecskendezesre,de ez csak egy feltetelezes es pontosat mazda auto ir majd.
Befecskendezes korrekcio azert szukseges mert az alkatreszek kopnak es megvaltozik az befecskendezesi ido es ez altal a befecskendezet mennyiseg igenye.
A befecskendezesi korrekcioval eztz korrigaljak,hogy jobban illeszkedjen a motor alapotahoz.(nagyvonalakban errol szol) elvileg 100000km-kent irja elo a gyar.

dana | 2010-01-21 11:22

Illetve ez a porlasztócsúcs-befecskendezés korrigálás beállítás miért szügséges, milyen időközönként, és persze mennyi az ára? Nekem csinál néha olyat az autó hogy tempomattal beállva kb 110-120kmhra el kezd rángatni. Az elején nem rángat, csak kb 10mp elteltével. Más sebességtartományban nem csinálja. És ez függ attól hogy hol tankolok!!!! Gondolom a gázolaj minősége miatt. Ez a jelenség lehet ettől?

dobaki2 | 2010-01-21 11:19

Lassan eljön a második éves szervíz ideje. 2008-as Mazda 6 2.0 diesel (140 LE) várhatóan kb.29000 km lesz benne. Mennyi ennek a kocsinak a második éves szervíz költsége, és mi tartozik bele?

dana | 2010-01-21 11:12

Üsv! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne egy computeres vizsgálat?
M6 D 136LE - 2004 év.

Mit tudnak vele diagnosztizálni? Ha lehetne egy részletes leírást kérnem, akár a dana@josa.hu címre küldve. Milyen hibákat képes jelezni?
Gondolok itt pl. a turbó hibáira, befecskendezés, kipufogó, futómű, stb...

Másik kérdésem hogy lehet-e valahogy orvosolni a középső konzol és kijelző recsegését. Arra gondolok amikor egyenetlen úton közlekedek, az illesztések ponjaitól jön egy jellegzetes műanyagos nyikorgó hang.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó