2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tothg79 | 2010-01-28 15:14

Az előző írásomhoz(M6) izzítás nélküli indítás után nem indul problémához tartozik: eddig mindíg biztosan indult, a nagy hidegben is elsőre, és 140 e km, van benne.

tothg79 | 2010-01-28 15:09

Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?

tothg79 | 2010-01-28 15:08

Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?

mazda-auto.hu | 2010-01-28 14:35 Oszi részére

Így van. A rossz és nem megfelelő mennyiségű, időzítésű befecskendezés miatt elégetlen gázolaj kerülhet a kartertérbe. Ez semmiképpen nem előnyös.

Vigyázni kell, hiszen túl magas olajszint (max felett hidegen) esetén előfordulhat, hogy nem lehet leállítani a motort a gyújtáskapcsolóval. Ilyenkor sebességben hagyott váltóval le kell fullasztani.

Oszi | 2010-01-28 14:11 Ivanuska részére

valoszinuelg tul sokat fecskendeznek bve a befecskendezok es gazolaj kerul a motorolajba ami nem annyira jo dolog.

ha 2005-utani DPF-es lenne akkor ezt termeszetesnek nevezhetnenk ,de igy nem ez legalabb annyira rossz mint miko fogy az olaj ,bar ez fugg a mennyisegtol is.

Ivanuska | 2010-01-28 11:46 mazda-auto.hu részére

2004 es évjárat

mazda-auto.hu | 2010-01-28 10:00 Ivanuska részére

Mi a gyártási dátuma az autónak?

mazda-auto.hu | 2010-01-28 09:59 Lator69 részére

Klasszikus némítás szálat nem fogsz találni, viszont a legtöbb Parrott szett önmagában gondoskodik a némításról, ha a Mazda6 fejegységből kijövő hangszórójeleket átvezeted rajta.

Ivanuska | 2010-01-28 09:11

Nem régen vettem egy diesel 134 le kombit. Azt veszem észre, hogy a motorban növekszik az olaj mennyisége. Nekem eddig csak benzines autóim voltak, számomra szokatlan ez a jelenség. Hogyan lehetséges ez?

Lator69 | 2010-01-28 08:47 mazda-auto.hu részére

Egyet árulj csak el és nem faggatlak tovább ebben a témában: melyik lábon van a mute?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó