2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
tothg79 | 2010-01-28 15:09
Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?
tothg79 | 2010-01-28 15:08
Üdvözlöm, M6-om van 2004 novemberi 120 Le-s, olyan gondom van, hogy: reggeli hideg indításkor, véletlen nem izzítottam, és úgy indítottam, be is indult 1 másodpercre, majd megált, azóta csak teker, de nem indul, Bosch szervízben műszerrel nézték, azt mondták a Common rail nyomás rendben, de a befecskendezés nem történik meg, a műszerfalon az indításgátló lámpa villog, indításgátló lehet a gond? Mennyibe kerül a javítása, programozása? Az lehet a gond hogy izzítást nem vártam ki és indítottam?
mazda-auto.hu | 2010-01-28 14:35 Oszi részére
Így van. A rossz és nem megfelelő mennyiségű, időzítésű befecskendezés miatt elégetlen gázolaj kerülhet a kartertérbe. Ez semmiképpen nem előnyös.
Vigyázni kell, hiszen túl magas olajszint (max felett hidegen) esetén előfordulhat, hogy nem lehet leállítani a motort a gyújtáskapcsolóval. Ilyenkor sebességben hagyott váltóval le kell fullasztani.
Oszi | 2010-01-28 14:11 Ivanuska részére
valoszinuelg tul sokat fecskendeznek bve a befecskendezok es gazolaj kerul a motorolajba ami nem annyira jo dolog.
ha 2005-utani DPF-es lenne akkor ezt termeszetesnek nevezhetnenk ,de igy nem ez legalabb annyira rossz mint miko fogy az olaj ,bar ez fugg a mennyisegtol is.
Ivanuska | 2010-01-28 11:46 mazda-auto.hu részére
2004 es évjárat
mazda-auto.hu | 2010-01-28 10:00 Ivanuska részére
Mi a gyártási dátuma az autónak?
mazda-auto.hu | 2010-01-28 09:59 Lator69 részére
Klasszikus némítás szálat nem fogsz találni, viszont a legtöbb Parrott szett önmagában gondoskodik a némításról, ha a Mazda6 fejegységből kijövő hangszórójeleket átvezeted rajta.
Ivanuska | 2010-01-28 09:11
Nem régen vettem egy diesel 134 le kombit. Azt veszem észre, hogy a motorban növekszik az olaj mennyisége. Nekem eddig csak benzines autóim voltak, számomra szokatlan ez a jelenség. Hogyan lehetséges ez?
Lator69 | 2010-01-28 08:47 mazda-auto.hu részére
Egyet árulj csak el és nem faggatlak tovább ebben a témában: melyik lábon van a mute?
mazda-auto.hu | 2010-01-28 08:26 Lator69 részére
Nem.