2025. Október 19. - Nándor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-02-08 08:29 waklarma részére
Egy 5w-40 tágabb határok között használható, mint a 10w-40. Minél alacsonyabb az első szám, annál hidegebb kürölmények között is alkalmas a kenés kielégítésére a motorolaj. Mivel viszont 40-es jelzésük egyforma, ezért újkorukban ugyanúgy viselkednek magas hőmérsékleten. Összességében az 5w-40 jobb a motornak.
mazda-auto.hu | 2010-02-08 08:26 Hanzlik részére
A 15 coll szabvány méret, minden milyen gyártmányú a felni. A kerékátmérőt ezért a gumi mérete határozza meg, illetve kismértékben a felni szélessége, hiszen az deformálja a gumit. 15 collos felnihez 195/65R15 a gyári gumiméret, de ez 6 coll felniszélességgel van kombinálva. Ettől függetlenül még 7 coll szélességnél is használható ez a gumiméret.
waklarma | 2010-02-05 21:29
Igen a könyv szerint a 10W40 sokkal tágabb határok között használható, hidegben és melegben is.
Bálint66 | 2010-02-05 20:28 waklarma részére
Viszkozitásban különbözik a 2 olaj amit írtál. A 10W a téli viszkozitást jelzi a 40-es pedig a nyárit. Sűrűségben térnek el ha jól tudom. Ettől függetlenül még jó lehet.
waklarma | 2010-02-05 19:02
Sziasztok!
A diesel mazda 6 121 LE autómba cseréltem olajat és olajszűrőt. A könyvszerinti specifikációnak megfelelő 10W40-es castrol - kifejezetten diesel autókhoz készült - olajat tettem bele. Ez nagyon nagy gáz, mert láttam most, hogy többen írtátok a 5W40-est. A könyv szerint azonban ez is megfelelő, vagy nem?
Hanzlik | 2010-02-05 17:02
Köszönöm szépen Mazda autó. és kérnék egy utólsó segítséget találtam jó árban egy alufelnit Artec Wheels 7jx15 h2 k2 kerékagy:67 ET:40 5x114,3. ez már elmegy rajta. és 15-ös felninek mennyinek kell lenni a kerék átmárőjének? gyors választ előre is köszi
Ricsi | 2010-02-05 16:07 mazda-auto.hu részére
Köszi mazda-auto!
Remélem a kompresszióm rendben van.
mazda-auto.hu | 2010-02-05 11:53 Ricsi részére
Nincs mechanikus gátja a visszafele forgásnak. Meredekebb lejtőn könnyen előfordul az ilyesmi. Ha a 310Nm nem csúsztatja meg a tengelykapcsolót, akkor valószínűleg a közepes lejtő sem fogja.
Ricsi | 2010-02-05 11:05
Sziasztok,
erdeklődnék, valaki tapasztalt e hasonlót, esetleg normális e a jelenség:
Mazda 6 kombi 136LE diesel egy közepes meredekségő parton (kocsibeálló) farral felállva, hátramenetbe rakva is előrefelé legurul...e szerint a kerék a váltón keresztül a motor főtengelyét balra akarná forgatni, ami nem megy. De akkor a kupplung olyan rossz lehet, hogy megcsúszik? Nem éreztem, hogy csúszna a kupplungom sosem. 1-esben is lassan gurulgat előre, de az lehetne a kompresszió miatt is. Normális ez így?
Köszi a válaszokat: Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-02-05 08:14 Hanzlik részére
67-es átmérőjű a kerékagy illesztő gyűrűje a Mazda6 esetében. Az alacsony ET és a 7 coll szélesség igen "agresszív" kerékállást ad. Kintebb lesz a kerék a sárvédőkhöz képest, mint eredetileg.