2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó










Fecó | 2010-02-11 21:32 Hanzlik részére
Üdv Mazdások.
Igaza van Oszinak,ez is bizony tipus hiba,most már kiderült,nem egyedi a probléma,mint a DPF,és párásodás,(ez nagyon bosszantó).
Az én autóm ablaktörlője ugyan igy műkszik/ki hagy,pedig még gyári,és alig van benne km,(2006-os).
Szerintem sem fog a törlőgumi csere segítteni.De viszont a húzórugót könnyen ki lehet szedni,és az egyenes végén lévő kampót melegen meg lehet hajlítani,rővidebre venni,(kb 1 centivel,az egyenes hossza engedné).
Magát a szárat kissé gőrbére hajlítani,űvegrefeszítteni az nem jó megoldás,meg nagyobb/vastagabb/méretileg erősebb gumi sem.Kicsit gyakorlatias ember simán megoldja.
Szerintem a rugónyújtás sikeressen kivitelezhető.
Hanzlik | 2010-02-11 20:09 Oszi részére
:) mármint mit nevezel tipus hibámak mert az előző is ezt csinálta. vagy a rugó elgyengülésére gondolsz az tipus hiba. de lehet erősebb rugót bele rakni nem?
waklarma | 2010-02-11 19:19 Hanzlik részére
Nálam is így működik, vettem rá másikat és az is rosszul törli, koszos marad. Már gondoltam arra, hogy egy picit megtámasztom a lapátokat, hogy jobban feszüljenek az üvegre.
Oszi | 2010-02-11 19:10 Hanzlik részére
tipushibanak neveznem a jelenseget :) mi annak idejen egyet csereltettunk gariban,de az ujal sem valtozot semmi :) de kulonben is ne nezelodj az anyos oldalon :)
Hanzlik | 2010-02-11 18:44
Sziasztok álltalános kérdésem lenne. vettem a mazdámra másik ilyen flexibilis ablaktőrlőt ami felveszi az ablak formáját. de az anyós oldali nem töről tisztán de az előzővel sem a vezető oldali teljesen OK. mi lehet olyan mintha nem nyomná rá rendesen.elfáradt a rugó benne ami ráhúzná. cseréljem ki vagy milyen trükköt tudtok.
mazda-auto.hu | 2010-02-11 14:01 waklarma részére
A csatlakozásokat le tudjuk ellenőrizni, de ha a kijelző a hibás, akkor azt mi is Hollandiába küldjük ki javításra.
waklarma | 2010-02-11 13:08
Sziasztok! Lehet volt már szó róla, de szeretném megkérdezni, hogy mi okozza azt, hogy az autóban lévő LCD kijelző rádiós része hidegben ha nem is tökéletesen látható. Ahogy azonban melegszik bent a levegő, vagy telik az idő, már csak az utolsó két betűt lehet látni. Semmi sérülést nem látok rajta. Típushiba, nem gáz akkor ez egy 5 éves autónál? A computer része hibátlanul működik, a rádiós kijelzője nagyon rossz, a hőmérséklet,klíma része egyszer működik egyszer nem. Van esetleg megoldás rá? Lehet más nem foglalkozik vele engem zavar.
mazda-auto.hu | 2010-02-11 10:24 dobaki2 részére
Nyilván nem tudhatjuk a választ. Valószínűleg egyébként nálunk is ugyanúgy meg van az esélye egy esetleges "félretankolásnak".
mazda-auto.hu | 2010-02-11 10:06 kopter részére
Az alkatrészek kopására általában a megnövekedett olajfogyasztás utalhat. Van ugyanilyen autónk 300000 km feletti futásteljesítménnyel, és 0w-30-as olajjal fut probléma, és számottevő olajfogyasztás nélkül.
dobaki2 | 2010-02-10 17:54
2008-as 2.0 diesel Mazda 6 gépkocsim van (140Le). Mostanában havi rendszerességgel járok Ukrajnában, amikor persze megtankolom ukrán gázolajjal a Mazdát. Én rendszeresen olyan kuton tankolok ahol eurodiesel néven árulják a gázolajat (drágább is vagy 10-15 forinttal). Érdeklődnék, hogy lehet-e baja hosszabb távon a motornak, illetve az üzemanyag ellátó rendszernek. Persze Ukrajnában is járnak új tipusú magasnyomású közösnyomócsöves diesel autók, így szerinten nagy probléma nem lehet. Állítólag a normál (olcsóbb) diesel üzemanyaguknak néhány százalékkal nagyobb a kéntartalma, egyébként ugyan azt tudja mint a magyar gázolaj.