2025. Október 19. - Nándor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-02-03 08:54 Hanzlik részére
Mivel ezt az adatot az átlagfogyasztás alapján számolja a számítógép, ezért nem ezt, hanem az átlagfogyasztást lehet és kell nullázni rendszeresen.
mazda-auto.hu | 2010-02-03 08:29 nagyand részére
Van olyan feszültség kiegyenlítőnk, mely megóvja az izzókat.
Hanzlik | 2010-02-02 19:04
SunSilver köszi szépen és a tiéden milyen gumi van. nem tudnál képet küldeni hogy hogy néz ki? scool@citromail.hu-ra előre is köszi
SunSilver | 2010-02-02 18:38 Hanzlik részére
Az én verdámon a téli 15 acél, a nyári 16" alu.Nics a nyárival semmi többlet fogyasztás, de a gumiméretet jól válaszd meg.Érdemes egy gumistól tanácsot kérni!!Ha jol tudom a mérete 5x114,3 ET:40
SunSilver | 2010-02-02 18:29 nagyand részére
Szia!
Sokáig küzdöttem ezzel a nem éppen pénztárca kimélő jelenséggel. Nálam a megoldás egy nem "noname" izzo csere volt!Vagyis nem kinai sz@rt használunk, hanem márkás gyártó izzóit.Hidd el kifizetödő! Mi is sokat szivtunk, mire a szakmájához igen csak értő auto villanyász ezt javasolta. Bevált!! Addig 1-2 hetente cserélni kellet szinte egyszerre mind a kettőt.
A másik verzio, ha jol emlékszem, a csuszosarumál iv keletkezik, és o vezetéket szokták a saruhoz forrasztani, mert csak összevan nyomva.
Remélem tudtam segiteni, ha valamit nem jol irtam, ugy is kijavitanak a cartársak:-)))
Hanzlik | 2010-02-02 18:28
Ja és még annyi hogy akárhány ilyen kocsit nézek mindegyik R16-os alufelni van rajta de az enyémen R15-ös acélfelni van és nyárra alut szeretnék rá. most milyet vegyek vagy 16 a gyári?és mi változik ha 16ra váltok.fogyasztás? és milyen alu kell rá annyit tudok hogy 5x114,3 és a többi adat? előre is köszi
Hanzlik | 2010-02-02 18:25
Sziasztok tudnátok segíteni hogy mazda 6 2003-as 2.0 diesel kocsinál le lehet nullázni a a hátralévő kilométert a komputerben?és egy olyan hogy nektek nem szokott zörögni valami a csomagtartóból 4 ajtósnál? mert már lerögzítettem mindent.
nagyand | 2010-02-01 11:43
Olyan kérésem lenni hogy mitöl lehetséges, hogy folyamatosan kiég az elsö fényszórókban az izzó. M6 2003 Diesel 136 LE
3 hét alatt kb már az 5. H1-es iz´zót rakom bele. Hol a jobb hol a bal ég ki. Ha valakinek valami kézzelfogható ötelete támad azt szívesen fogadnám.
Elöre is köszönöm.
nagyand | 2010-02-01 10:52
Olyan problémám lenne hogy M6 2003 Diesel 136 LE kocsimban, a tompított fényszoróban folyamatosan kiég az izzó. Hol a jobb oldali hol a baloldali. 3-hét alatt már az 5. H1-esizzót rakom bele, ami persze nem olcsó. mulatság.
Ha valakinek lenne valami kézzel fogható ötlete azt szívesen venném.
Elöre is köszönöm a segítséget.
nagyand | 2010-02-01 10:40
Olyan problémám lenne hogy M6 2003 Diesel 136 LE kocsimban, a tompított fényszoróban folyamatosan kiég az izzó. Hol a jobb oldali hol a baloldali. 3-hét alatt már az 5. H1-esizzót rakom bele, ami persze nem olcsó. mulatság.
Ha valakinek lenne valami kézzel fogható ötlete azt szívesen venném.
Elöre is köszönöm a segítséget.