2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lator69 | 2010-01-27 17:07 mazda-auto.hu részére

Ez messze áll a valóságtól???

http://www.parrot.com/documents/en/support/schemasdinstallation/pdf/Pin%20out%20Mazda.pdf

mazda-auto.hu | 2010-01-26 16:33 Lator69 részére

Azt nem adhatjuk ki.

Lator69 | 2010-01-26 11:32 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Igen, egy Parrot merült fel alapból, mivel már másik autómba is ezt tettem és nagyon elégedett vagyok vele. Viszont ha lenne esetleg egy kapcsolási rajzotok, hogy képbe lehessek a vezetékekkel, akkor azt nagyon megköszönném.

mazda-auto.hu | 2010-01-26 11:04 Lator69 részére

Nem ISO szabványos a csatlakozó. Van hozzá ISO-Mazda átalakító, de a kapcsolási rajz alapján sokszor ennek használata nélkül szoktunk kihangosítót beszerelni. ISO csatlakozós kihangosító (pl.: Parrot)? Kb.: 3500,-Ft az átváltó csatl.

Lator69 | 2010-01-26 09:22

Sziasztok!

Új M6 gyári fejegységének (nem BOSE rendszerű) a csatlakozói ISO rendszerűek, vagy speciális? Ha Nem ISO, akkor van-e hozzá átalakító és hol, mennyiért lehet ilyet beszerezni? Esetleg van-e más módja egy utólagos kihangosító rendszerbe kötésének?

mazda-auto.hu | 2010-01-26 08:32 deze75 részére

D2S szabványú égő kell bele.

deze75 | 2010-01-25 23:15

Sziasztok!
Valószínűleg már kérdezték,hogy egy 6 diesel-be 2003-as hogyan kell xenon izzót (gyári) cserélni,illetve milyen típus a legmegfelelőbb.
Köszönöm a segítséget előre is.

lmiklos | 2010-01-25 17:34

Sziasztok! 2004es 6os ban kigyulladt menet közben az összes visszajelző a műszerfalon és a fordulatszámmérő meg a km óra, vízhőfok, tank is 0-án áll. A kocsi megy de nincs index csak vészvillogó. Valakinek valami ötlete? Köszi szépen.

waklarma | 2010-01-25 15:36

Köszi mindenkinek a választ, megnyugodtam :)
Közben sikerült kölcsönkérnem egy magyar kezelési útmutatót.

mazda-auto.hu | 2010-01-25 12:18 mazda-auto.hu részére

Egyébként nem csak az injektorok megváltozott paramétereihez nem tud alkalmazkodni a vezérlőegység. A légáramlás mérő változásait (elhasználódás) szintén külső korrekcióval kell megismertetni vele.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó